Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #26 Skrevet 5. januar 2011 Likte best den lyse serien, men synest det er hårreisende å betale flere tusen kroner for møbler i malt MDF som er det simpleste materialet du kan tenke deg. Den andre stilen er litt umoderne, vel ikke bare litt, men temmelig umoderne, jeg personlig har aldri likt den stilen. Synest forøvrig at alt i samme serie er dødskjipt, og gir skjeldent et koselig hjem, mer upersonlig og hotell aktig. Jeg er 34.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #27 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er 39. Liker best de hvite, men syns samtidig de blir kjedelige og "allemannseie" liksom. Finest er arv og bruktkjøp/antikk som man fikser og maler opp selv, det blir mer personlig
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #28 Skrevet 5. januar 2011 Konvall. Er 29 år Selv har vi det meste fra Ikea, Liatorp serien. Bombay etc. var fint hos de første som hadde det på slutten av 90 tallet. Nå når alle har det synes jeg det er harry..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #29 Skrevet 5. januar 2011 Synes begge var ganske harry. Spesielt den brune. Er generelt mer fan av Bohus og IKEA enn Skeidar. Men hvorfor er du skeptisk til IKEA? Det var i "gamledager" at man snakket om at kvaliteten ikke var så bra og at det alltid manglet en skrue. Det er absolutt ikke sånn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå