Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Og kan jeg spørre hva din alder er? :-) http://www.skeidar.no:80/search?q=Konvall Eventuelt, den konvall serien vs http://www.skeidar.no/search?q=Bali Tusen takk for svar. :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Den første er litt sånn "hytte ved sjøen" møbler. Og den andre linken.... jeg bytta ut mine sånne møbler for 5 år siden... =) Jeg er 31 år
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg likte de hvite møblene bedre enn de mørke. Har du hvite "lette" møbler kan du ha litt tyngde på resten av interiøret. Jeg har aldri hatt den bali/jakharta/bombay stilen, men har ende venninner som har hatt den.. Men de fleste har bytta det ut. Jeg er 28 år.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Synes begge er fine. Jeg har et Bali salongbord fant jeg ut nå:-p Synes det er en fin brunfarge, og mannen min liker det, fordi det er litt mer maskulint. 20 år
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg liker begge, vi har bali, men jeg liker vel strengt talt konvall bedre. Gubben liker bali best. Vi er i slutten av 20 åra!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Sukk. Jeg har noen, men få av de Bali/bombay møblene. Og skal kjøpe leilighet så har lyst å bytte ut de møblene og kjøpe ny spisestue, salongbord, DVD benk, vitrineskap og skjenk. Og vil ha alt i samme serie. Men ikke lett å velge seg noe! :-( Litt lyst å gå over på hvite møbler. Noen som vil anbefale en fin hvit serie? Eller en fin serie i det hele tatt? :-) Tusen takk for svar. HI.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Jeg liker ingen av disse seriene må jeg innrømme. Liker mer "rene" linjer uten dilldall. Jeg er 36 år
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Tips til en fin hvit serie; http://www.ikea.com/no/no/search/?query=liatorp Så sant du ikke er skeptisk til IKEA,da
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 vi har noe ala den siste stilen:-) med lyse vegger, gardiner, puter og lys. Pynt og stæsj er afrikanske masker, elefanter og figurer.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Ikea? Hehe, ikke bare er det billig, men det SER billig og kjipt ut også :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Må ærlig innrømme at jeg ikke synes noen av dem var noe spesielt fine. Liker møbler med "rene" linjer. Men hvis jeg skulle valgt en av dem, så ville jeg valgt Konvall. Synes Bali blir for mørk og tung. Jeg er 32 år (hjelp..., begynner å bli gammel ser jeg!)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 Den IKEA serien er fin å se på. Men er nok dessverre litt skeptisk. Dere som ikke likte noen av seriene, kan jeg spørre hva dere har hjemme? Tips? :-) Hi.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Jeg hadde gått for Konvall Jeg liker lyse møbler da. Har selv noe lignende shabby chic stil. Litt romantisk av meg. Er 25.... Eller 27.... Du kan velge
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #15 Skrevet 4. januar 2011 Vi har endel i Bestå serien fra IKEA. Alt med i glanset dører (hvitt). God kvalitet, så ikke skeptisk selv om det er IKEA;) http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/living_room/11794?pageNumber=1 Hilsen hun ovenfor på 32
Det blide sørlandet! Skrevet 4. januar 2011 #16 Skrevet 4. januar 2011 Likte ingen av seriene og er 25 år. Men så er jeg mer typen til å ha alt moderne da. Svart og grå er mer min greie og alt skal ha rette linjer. Veldig nøye på det. Sjekk ut møbler enkeltvis, alt trenger ikke komme fra samme serie
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #17 Skrevet 4. januar 2011 Møblene i den første linken er slik jeg liker:)..(iallefall for tiden) Møblene i andre linken er også fine,men litt for mørk og dyster:-) Jeg er 30:-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #18 Skrevet 5. januar 2011 Jeg syns de var pene, men jeg ville ikke hatt de selv. Selv har jeg nesten bare gammle møbler. Jeg har ikke Shabby Chick(?)-stil, men liker antikk. Tenker også at det er en investering å kjøpe gammelt og pent for da stiger møblene i verdi, i motsetning til masseproduserte nye møbler. Dessuten er det noen som ikke ser verdien i gammle møbler, og da er det mulig å til og med få de gratis - kastet etter seg. Er 21 år.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #19 Skrevet 5. januar 2011 Jeg ville nok hatt det hvite (er 26), mens gubben nok ville hatt de mørke (han er 38)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #20 Skrevet 5. januar 2011 VIlle aldri kjøpt noen av delene, og iallefall ikke kjipe Bali med billig look. Jeg er 40, og vil ha ordentlige ting, antikviteter og ny skandinavisk(stort sett dansk) design i skjønn forening. Og til de som er skeptiske til Ikea, kvaliteten er det ingenting i veien med! Billige møbler fra Østen, for eksempel som Skeidar er ekspert på å pushe, er mer å være skeptisk til..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #21 Skrevet 5. januar 2011 Ville ikke hatt noen av delene, men vi er alle forskjellige.... Liker veldig godt Valnøtt og wenge jeg, som dette spisebordet vårt fek. http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=2901
Lille-Pernille Skrevet 5. januar 2011 #22 Skrevet 5. januar 2011 Jeg likte ingen av de. Er 32. Men hvor artig ville det vært dersom alle stuer var like?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. januar 2011 #23 Skrevet 5. januar 2011 Konvall om jeg måtte velge mellom dem =) 24 år
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. januar 2011 #24 Skrevet 5. januar 2011 Konvall om jeg måtte velge mellom dem =) 24 år
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #25 Skrevet 5. januar 2011 link 1 hyttemøbler link 2 likte ikke i det hele tatt 22 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå