Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #26 Skrevet 2. januar 2011 Og du gikk rett på som jeg forventet. Det og ikke la seg provosere kommer med alderen. Antar at du er ung,førstegangs alene mamma som følte deg truffet med en gang siden du måtte kommentere med nedsettende vendinger. Det er ikke vanskelig og lage litt liv og røre her i bhg. Nok en grunn til at jeg sjelden er her inne. Språket er på nivå med tiåringen min forresten.(lol?? he he)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #27 Skrevet 2. januar 2011 Åh, gå og legg deg, din sure kaklehøne. Makan.. Min SVIGERMOR klarte ved et uhell å få datteren min på sykehus, under lek. Det kan jo skje hvem som helst!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #28 Skrevet 2. januar 2011 Uff, du har mye grums i deg, 20.46. Håper du har noen å prate med, for svarinnleggene dine går langt ut over hovedinnleggets tema.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #29 Skrevet 2. januar 2011 20.46 her. Provosert. Ja, tenk jeg er KJEMPEPROVOSERT AV HELE INNLEGGET! Syns det er helt totalt uakseptabelt. -Jeg grums i meg. Er vel ikke jeg som prøver å disse alenemødre sånn helt usaklig. Ang. språk. Spiller vel faen meg ikke rolle hva slags språk jeg kommer med så lenge jeg snakker fra hjertet og du fattet poenget mitt. Så får du ellers kose deg leenge med dine gode og bedre formuleringer!!!! Støtter Childabuse gjør du.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #30 Skrevet 2. januar 2011 Jeg tror du skal google engelske ord før du stør rundt deg lille venn.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #31 Skrevet 2. januar 2011 Hva er det du egentlig prøver å si? Forstår ikke språket ditt...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #32 Skrevet 2. januar 2011 Hmm... Tror kanskje innlegget ble sendt av en oppskaket mamma som bare måtte få luftet ut litt av det dumme uhellet som skjedde. Kanskje beskrivelsen av at hun hylte og han dro litt til i fingrene ikke nødvendigvis indikerer at hun hylte av smerte, men kanskje av "fryd i leken" eller noe. Tror ikke at man trenger kritikk i form av at man har en umoden og barnslig mann når man nettopp har opplevd noe slik. Håper det leger seg fort og at datteren din er tilbake i form igjen kjapt. I de seneste bøkene jeg har lest angående barn og utvikling er det påpekt at man ikke må være så redd for å herje litt med barna og at dette er en viktig del av utviklingen... At uhell kan skje er bare noe man må leve med dessverre )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #33 Skrevet 2. januar 2011 Jeg prøvde på en sarkastisk måte å be deg google childabuse før du beskylder meg for å støtte det og i det hele tatt mene at hovedinnlegget er barnemishandling . Med andre ord, du har misforstått helt, både hva jeg støtter og hva HI beskrev. Du mener nok at dette er barnemishandling, men da tror jeg du vil moderere deg litt etter som du blir eldre. Det som beskrives er langt i fra barnemishandling. Det var et uhell under lek og har ingenting med neandertaler og andre umodne vendinger og gjøre. Forstod du nå? Det kan komme den dagen at du selv er skyld i et uhell.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 2. januar 2011 #34 Skrevet 2. januar 2011 GOD BEDRING TIL JENTA DI DA!! merkelig hvor mange folk som mener ditt og datt her inne.. og de er tydeligvis redde for å stå for det også siden de "gjemmer seg" men anonym.. jeg husker da jeg lekte med folk når jeg var liten jeg også.. skrek slutt og stopp men ville egentlig at de skulle fortsette da pappa kilte meg blandt annet.. jeg rope at han skulle slutte og hvis han gjorde det så sa jeg alltid noe for at han skulle kile meg mer.. var sikkert noe sånnt jenta di gjorde også tenker jeg som mange andre her sier. UHELL SKJER!! godt at bein gror raskt hos unger da ikke bry deg om alle "bedrevitere" her lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #35 Skrevet 3. januar 2011 Haha denne diskusjonen tok helt av.... Jeg må ærlig innrømme at jeg forstår nesten ikke halvparten av hva mange her inne skriver. Merkelig at noen kan dømme mannen til HI utifra et så tynt grunnlag. Dere imponerer stadig! HI, Pappaen min var verdensmester i "voldsom" lek og vi unger elsket det. At ingen ble skadet er heller en tilfeldighet:) Uhell skjer, datteren din tar neppe noen varig skade (tror pappaen har det verre enn henne)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #36 Skrevet 4. januar 2011 Når det skjer slike ulykker så gjøres det, eller skal det iallefall gjøres, en vurdering på om det er barnemisbruk med i bildet. Vi hadde en uhell der pappan skadet vår baby (fall fra seng) og etter samtale med overlegen sa han at en slik vurdering var gjort etter protokoll men at de ikke hadde noen som helst mistanker om misbruk. Jeg har selv jobbet på akuttmotak og man kan ofte (ikke alltid) merke forskjell på saker der det har vært et uhell og saker der foreldrene lyver og sier det har vært et uhell. Ved mistanke om misbruk er det ofte historier som ikke henger sammen, forandring av historie, tidligere blåmerker etc som er på mistenkelige steder, mistenkelig oppførsel hos foreldre og barn. Og mye mer Uhell, tilogmed stygge uhell, kan skje den beste, og det er mer vanlig enn mange kanskje tror. Høres leit ut med datteren din og jeg skjønner godt at pappan har dårlig samvittighet. Ikke moro å skade barnet sitt. (Husker pappa helte kokende kaffe over beinet mitt da jeg var 5 år. Han hadde sååå dårlig samvittighet lenge. Husker han var helt fra seg). Heldigvis så gror ofte bein på barn både fort og godt:-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #37 Skrevet 4. januar 2011 få typen din til å gjøre dette på deg så får du jaggu kjenne smerten, det er sykt vondt, han må da skjønne såpass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå