Gå til innhold

Sambo knekte 2 av jentungens fingrer i kveld:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De holdt på og tulla og lekte så satte han sine fingrer fast i hennes og holdt henne fast. Hun hylte og han dro litt til i dem, da han slapp så så jeg at fingrene hennes begynte og hovne opp, i tillegg til at hun gråt noe voldsomt. Måtte ta henne til legevakten og på røntgen vises 2 brudd i fingrene, noe så grusomt.

Gruer meg til hun kommer til og fortelle at pappaen knekte dem:(

No sover hun heldigvis og har fått smertestillende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo et uhell, da...

Skrevet

Han knekte, eller knakk som det heter, dem ikke med vilje da. De lekte og hadde det gøy. Sånt skjer.

Skrevet

Ulykker kan skje. Så lenge din samboer har dårlig smavttighet så:)

Du bør nok komme henne i forkjøpet og fortelle skole/bhg hva som skjedde. Skade på barn bli notert og vurdert videre.

Hilsen SFO- ansatt.

Skrevet

De har jo allerede vært på legevakten og tatt røntgen, skal sfo liksom rapportere det videre da? Man ser jo om dette er behandlet, av lege eller ikke.

Skrevet

Joda det var et uhell, men jeg sa til han at han måtte ikke holde i henne så hardt da jeg vet han er sterk. Ja han har dårlig samvittighet var han som dro med henne til legevakten.

Pappaen har sagt unnskyld og hun har tilgitt han.

Skrevet

hvorfor er det helt ok, at han knakk 2 fingre?? Hi skriver, at han dro litt mer i, etter at hun har sagt au første gang. hvorfor kunne han ikke ha stoppet da???

Skrevet

Skole har alltid plikt til å notere skader - og heldigvis for det.

Hva med legen som slår sitt eget barn? Skal vi ikke si noe der fordi han behandlet barnet etterpå?

Det er jo ikke tilfellet her, men det beste er jo at man blir informert - uansett.

Skrevet

Det er ikke helt ok, men et uhell! Uhell skjer selv i de beste familier.

Skrevet

Jeg pleier å slippe eller avslutte leken når barna mine hyler jeg, ikke bare dra litt til...

Skrevet

Så han holdt henne fast i fingrene, hun hylte av smerte, han dro litt hardere så de knakk, og det er helt greit?!

Skrevet

Det var nett det..Er vel man kaller "i kampens hete"...

Skrevet

Syns du er sammen med en veeeldig barnslig mann.

Syns kvinner skal tenke seg godt om før de får barn med sånne umodne

menn. Jeg kjenner sorten.

Det er sikkert ikke første gangen han har vært en idiot.

Men du er vel blitt så flink til å finne på unnskyldninger for hans umodenhet og syns sikkert at han til og med er sjarmerendes. Han vekker sikkert

morsinstinktet i deg.

Men barna dine burde vekke det enda mere.

Det er ikke vanlig at fedre lar en lek gå så langt!

Det var ikke ett uhell om han så at jenta hadde det vondt.

Fyren mangler sosiale ferdigheter. Kanskje han angret etterpå,

men det er tydelig at du har ansvar for oppdragelsen til flere i huset ditt.

Skrevet

Uff, får helt vondt inni meg. Hvem trenger fiender med en slik far!?

Det er ikke greit å trekke det lenger når barnet viser misnøye!!!

Skrevet

Fy søren for en uforsiktig fyr! Uhell eller ei, dette er lek som ble strukket altfor langt, og det er virkelig ikke greit å dra litt til etter at barnet har sagt fra og endatil hylt av smerte, som du sier. Han kan ha dårlig samvittighet opp til månen og ned igjen, dette bør være en lærepenge. Stakkars dattra di, håper hun blir fort bra igjen..!

Skrevet

Faen.

Jeg er ikke norsk av opprinnelse.

Kommer fra en annen etnisk kultur.

Sant at andre kulturer ligger ofte nok lenger tilbake enn de vestlige.

Men jeg ser virkelig at det er mye shit av personligheter bak den norske

pene fasaden også.

Herregud ass.

Det her er helt skammelig.

Og det er ikke bare innvandrer kvinner som er underkuede nikkedukker

forstår jeg.

Fins forferdelige dumsnille norske kvinner også tydeligvis.

Skrevet

Vil bare presisere at hun hylte ikke av smerte, men sa au et par ganger. Egentlig ville hun ikke på legevakten heller, men jeg sa det var best med en sjekk.

HI

Skrevet

Kjære deg, ikke ta deg nær av visse innlegg.

Han er helt sikkert en god far, men som var uheldig. Jeg synes ikke har var spesielt barnslig og han mente det helt sikkert ikke. Joda, det burde vel egentlig ikke skje, men dessverre gjorde det det, og faren prøvde så godt han kan å rette det opp.

Som ei anna ei sa, så ville jeg heller ha fortalt det i bhg/skole før hun selv sier det(Gjerne litt verre enn det egentlig var, barn har fantasi)

Lykke til, godt datteren din ikke er sur på sin far.

Skrevet

ro ned hormona nå damer! En barnefiger knekker lett, og uhell skjer. Skal man hyle uegnet forelder fordi ungen ble skadd under lek, så skal man leite lenge etter foreldre som er egnet gitt.

Hvor mange av dere har ikke kommet ut for at barnet har løpt inn i en vegg o.l når dere har løpt rundt i huset, smelt fingre i en dør, kanskje tilogmed mistet barnet i gulvet under lek eller stell?

Mannen min kom ut for å sprette guttungen ut av senga så det sang når de drev å tulla, og han er en meget god far som passer på som bare det og som sønnen vår elsker over alt på jord og som aldri ville skadet vårt barn. Men det skjedde, med UHELL.

Skrevet

For alt jeg vet så kan det jo være at jenta di har lett for å brekke noe.

Ingen ønsker dette skal skje sitt eget barn under lek.

Jeg håper du ikke vektlegger det som skrives her inne for her er det garantert noen som alltid har noe krasst og komme med.

De fleste kritikerne er nok innerst inne litt sjalu for at barnet ditt har en pappa. En pappa som leker med barnet sitt.

Leken gikk for langt, men han har det nok vondt nå.

Har selv en jente som ramlet rett foran meg og brakk håndleddet, det er fort gjort og fingrene er utsatt.

Skrevet

Hvis du legger merke til et par som HI kommer med så synes jeg det virker som om hun og synes dette var på kanten, kanskje derfor hun har fått endel slike svar?

Skrevet

Nå lo jeg godt. Min form for humor : ) ser for meg ungen sprette og faren sikkert helt forskrekket.

Det er å kaste stein i glasshus hvis man aldri har hatt et uhell med barna.

Selv klemte jeg fingrene til jenta mi i en dør og klippet henne i fingeren istedet for neglen.

Begge episodene gir meg vondt i magen selv om det er mange år siden, men pass på karman damer.

Skrevet

LOL----

Jada...veldig sjalu for at ho er sammen med en neandertaler.

Dumsnille kjerringer hele gjengen.

Grenseløst hvor mye man skal unnskylde den idioten.

Men men...sånn er det når man tar det første og beste man kan få på sjekkemarkedet.

Godt at noen tar disse mennene så slipper vi andre å ha noe med dem å

gjøre.

Skrevet

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sagt til pappan at vær forsiktig, husk på, pass påosv og han er verdens beste far.

Selv om det gikk galt så betyr ikke det at pappan dret i hva mamman sa.

Han var uheldig kaklehøner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...