Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #26 Skrevet 2. januar 2011 Greia er vel at i hans hodet så formulerte jeg meg omtrent slik i mailen sist jeg skrev med han "Jaaa, klart du kan vente til mandag med å levere henne, ikke noe stress", når jeg i virkeligheten skrev "i avtalen står det at hun skal leveres hjemme 2.januar kl 18.00. Dersom du ønsker noe annet enn dette, så er det greit at vi kan finne noe som passer for oss begge". Etter det fikk jeg ikke mer svar, nemlig. I mitt hodet er dette ganske klart å tydelig, men ikke i hans. Og jeg er absolutt ikke redd for at det har skjedd noe på veien, som sagt lenger opp her hadde jeg fått beskjed av samboeren hans dersom det hadde skjedd noe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #27 Skrevet 2. januar 2011 19.03 her igjen :-) min x holdt å å terrorisere meg til de grader, og jeg skrev en anmeldelse på det, og han ble tatt inn til avhør, og måtte forklare seg. Det holdt det, etterpå var det stille fra den fronten, og vi kunne samarbeide( om en kan kalle det det) at ungene ble fraktet til riktig tid, og riktig helg. det skal noen ganger ikke så mye til, de fleste har respekt for lovens lange arm...men vet ikke om det er noe din x biter på da. Men du kan jo stille opp på politikontoret, og forklare de, om spør om det er noe du kan anmelde, og få hjelp av de, da han ikke hører på deg, eller følger avtalene dere har satt opp. De burde skjønne at du er rådvill,og har prøvd alt...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #28 Skrevet 2. januar 2011 Han er ikke slem mot meg på den måten, men han er veldig manipulerende. Han er den eneste jeg vet om som faktisk kan få andre til å tro at 2+2 er 6, hvis du skjønner. Han kan være kjemepblid for en ting jeg har gjort i ene øyeblikket, så blir han kjempesur etterpå og vil ikke vedkjenne seg at han har vært blid, i det neste... (dette når vi bodde samme, altså). Han kunne komme hjem til plettfritt hus, nesten.... sto det et glass på benken (som jeg jo hadde tenkt å bruke flere ganger) så gikk han og var sur resten av dagen fordi jeg bare var en ubrukelig lat og feit kjerring som aldri gjorde noenting hjemme. Han kunne være sur i flere dager, helt til jeg ble sur selv, for så å bli kjempeblid og ikke skjønne hvorfor jeg var sur?! Han forsto ikke (eller lot ikke til å forstå) at jeg ble sur fordi han var sur.... For noen mnd'r siden fikk jeg i mail av han "trodde vi var venner jeg" som inneldning, mens han prøvde å overkjøre meg totalt videre i mailen. Etterpå sier han "hm? Jeg vil ikke være din venn..." Hadde han bare vært voldelig (hah, det har han jo vært) nå, eller plaget meg på noe vis, så hadde alt vært så mye enklere!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #29 Skrevet 2. januar 2011 men det er jo psykisk terror han driver med, og det stilles jo på lik linje som vold vel?? er det skole i morgen forresten?? han har jo bryte en del avtaler når det gjelder skolen også,så han ligger jo forsåvidt tynt ann ( i mine øyne) *rister på hue av et ubruklig eksemplar av en pappa*
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #30 Skrevet 2. januar 2011 Er det det? Er det virkelig SÅ ille?? Jeg forsvarer han ikke, på noen måte. Men jeg tenker at det er så mange som har det så mye verre, og jeg snakker jo med han annenhvert jubelår! Det er skole i morgen, ja. Hun blir levert der.... Han har brutt 1 avtale hos skolen, og hver gang hun blir levert dit. Iflg avtalen skal hun leveres tidligst kl 8.. hun blir levert så tidlig at de må vente til sfo åpner....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #31 Skrevet 2. januar 2011 var psykisk terror her også, ikke vold, men de behandlet saken på lik linje som vold. og hvis du tar kopier av alt du har lagret,tenker jeg de skjønner at du har litt å slite med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå