Gå til innhold

Hvor gikk vannet deres? Vanlig hjemme i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt på førstemann gikk på sykehuset, har litt sånn noja no om dagen, fått ny seng, hehe..

Typisk at det går der da:) Eller når jeg handler:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt gikk på sykehuset, midt i en ri :)

Skrevet

Du får bare skaffe deg tisselaken :)

Her gikk det begge gangene på sykehuset. Første gang under fødselen mens jeg lå i senga og andre gang på gulvet etter en undersøkelse.

Skrevet

ja tror jeg må få tak i ett sånn laken:) Midt i en ri under fødselen her og..

Hjelp, jeg gruer meg til alt, hehe..

Skrevet

Mitt gikk hjemme. Var på kvelden, var ingen tegn til at det skulle bli fødsel i nærmeste fremtid, selv om termindagen var dagen etter. Jeg holdt på å skifte sengetøy da det gikk. Og det rant masse...så ett lite tips er å ha tena lady i nærheten og tisselaken i sengen, man kan aldri vite om det går, når det går eller hvor det går :o)

Lykke til med fødsel :o)

Skrevet

Det er utrolig sjelden fødselen starter med vannavgang. men for å være 100 sikker så er nok sånne plastlaken en okey løsning. men de er jo klamme å ligge på i flere uker da... :S

Skrevet

gikk begge gagene midt på natta i senga, har heldigvis et beskyttelseslaken/tynn overmadrass, så det tok det værste.

Men midt oppi det hele var det så vidt mannen min fikk meg med på sykehuset i tide, for jeg bare skulle moppe gulvene og sette på vaskemaskinen :D

Skrevet

Vannet mitt gikk i senga, hadde håndduk mellom bena og søppelpose under overmadrassen. Kom mye og håndduken tok alt.

Nå er det noen dager til termin og jeg ligger med stort badehåndkle mellom bena hver natt. Går helt fint. Går slimproppen skal jeg legge søppelpose under overmadrassen igjen. Just in case!

Skrevet

Er det ikke bare 15% av alle fødsler som starter med vannavgang?

Mine vann har gått på sykehuset ved 9 cm hver gang.

Skrevet

Gikk midt på natta, etter ca fire-fem timer med rier. Skulle til å kjøre på sykehuset igjen (hadde vært inn og ut i et døgns tid, pga masse styr), så hadde bare vært på do først. Akkurat da jeg reiste meg opp fra do sa det PLASK.

Men det var jo for så vidt et greit sted det, da... Hehe.

Skrevet

Vannet mitt gikk om kvelden . Satt å så på tv og reiste meg fra sofaen. Så hørte jeg et "klikk" så rann det strie strømmer. Var skikkelig merkelig opplevelse :-)

Skrevet

gikk i senga tidlig på morgenen her ,,,kom bare litt, kjendte at jeg var fuktig itrusa;p reiste meg opp, og da kom det litt mer, men det fossa ikke,bare rant. fødte ca et døgn etterpå.og på det døgnet brukte jeg to pakker med nattbind,ei oppklipt bleie, 2 bukser og flere boxere:P masse vann..

Skrevet

1 mann; når jeg ankom sykehuset og skulle avgi urinprøve.

2 mann; hjemme på badet når jeg skulle på do

Skrevet

Vannet gikk da jeg skulle til å reise meg fra senga. Første tanke var " FAEN. Har jeg blitt så slapp i musa?! "

Vell, jeg hadde ikke det! Å vannet rant, å rant å rant og gjorde ikke noe annet enn å renne. Gud, det var MYE!!

Skrevet

Ene gangen i bilen(ikke noe rier, men vannet gikk da jeg var å handlet). Andre gangen gikk det litt på do. Hodet hadde festet seg skikkelig, så det var bare den "hetten"(eller hva jeg skal kalle det) som gikk.

Skrevet

Vannet mitt gikk aldri, hehe.. Jordmora tok det like før jeg skulle begynne å presse.

Skrevet

I senga. Jeg kjente at det sprakk og rakk å reise meg opp før noe kom i senga. Fosset ut i ekte Hollywood-stil på gulvet istedet ;)

Skrevet

Vannet gikk da jeg var ute på terassen. Det var like greit, for det var ganske mye som kom! Hadde nettopp kommet hjem etter handlerunde, hadde vannet gått noen minutter før så hadde det vært i køen på Rema...:o Det hadde blitt pinlig, for vannet gikk med et plask! Hadde ingen tegn på fødsel i forkant av vannavgangen.

Skrevet

Med førstemannn så gikk det midt på natten på badet.. Jeg skulle bare ut på badet og drikke litt vann, for jeg hadde en fryktlig hoste og så midt i et host gikk vannet..

Med nr 2 så gikk vannet i sengen og det var MASSE vann også. Vi endte opp med og kjøpe ny seng like etter på..

Skrevet

Med første kom alt på en gang i do på føden.

Andre gang med tvillinger gikk vannet til nr 1 hjemme, men rant bare litt.

Nr 2 tok de vannet på.

Skrevet

Hos meg gikk det rett etter jeg hadde vært på toalettet om morgenen. Hodet hadde festet seg, så det kom bare litt, så jeg trodde jeg tissa på meg. Men så fortsatte det jo, hver gang jeg beveget på meg.

Jeg ble igangsatt på ettermiddagen samme dag, og fødte morgenen etter, 26 timer etter vannet gikk.

Skrevet

vannet mitt gikk mens vi har på kafè.Vi skulle til å gå da jeg kjente noe varmt som gled nedover lårene mine. kom ganske mye, ja!

Skrevet

De måtte ta vannet mitt begge gangene, da på sykehuset naturlig nok:-)

Skrevet

Vannet gikk da jeg satt på huk og ordna med kattematen. Reiste meg opp og trodde jeg drev og tissa på meg uten grunn, hehe.

Neida de rant sakte og i rykk og napp mens jeg kom meg opp på do.

Hodet var festa så det var sikkert derfor det ikke kom så mye på en gang.

Ble satt igang 1 1/2 døgn seinere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...