Gå til innhold

Barnevakt på nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk at han har hund da..har ikke alle narkomane det for å få penger mens de driter i dyrene?

Men det jeg reagerer mest på her som sagt er at han er siste utvei, for han er jo eks narkoman og kan ikke drikke/ruse seg uansett på nyttår så da kan han sitte hos oss , siden ingen andre kan...

Sånn tenker jeg HI tenker..og det synes jeg er tragisk. stakkars barna dine:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er virkelig overrasket over at folk her inne faktisk går på slike innlegge og svarer med liv og lyst. Greier dere virkelig ikke å se at dette er et TROLL??

Skrevet

TROLL eller ikke. Denne personen er bruker her, og har mest sannsynlig barn selv. Bare at denne tanken streifer hodet hennes, er helt vanvittig.

Du skulle ikke fått lov til å hatt barn!! Du skulle vært hengt på veggen i øyelokkene og blitt tvingt til å blunke!!

Skrevet

Jeg blir het skremt jeg nå...

Håper så indelig at dette bare er et tulle innlegg!!

Broren min er x narkoman, og jeg hadde aldrioverlatt barna mine til ham selv om han er aldri så omsorgsfull og grei. Han har vært rein siden 2004 men innimellom sprekker det, og jule/nyttårstid er en veldig farlig tid!!

Tenk om han går på en sprekk akkurat da? Tror du han ringer deg og sier det?? NEI!

Det ene barnet er 5 år, da er det vel stregnt tatt vanlig å feire nyttår sammen med 5åringen? H*n har vel glede av nyttårsfeiring sammen med dere...

Dette er helt sykt, at dere skal overlate barna til en som nettopp er kommet fra et opphold på rehab, som hverken du eller barna kjenner, men som du vet er omsorgsfull fordi han har hatt HUND??? WTF???

Du skulle virkelig ikke hatt barn om dette er seriøst ment!

Holde deg hjemme og be heller noen venner til dere om det er det at dere ikke vil være alene på nyttårsaften!

Skrevet

Hva så om hun har barn??

Å legge inn et trolle-innlegg betyr jo ikke det samme som at hun seriøst vurderer dette!!!

har det virkelig ikke slått deg at enkelte legger ut innlgg som dette kun for å provosere. og tåpelige dib-damer lar seg jo tydeligvis velvillig provosere....:)

Skrevet

21.20: Ja, og du er tydeligvis en av dem :)

Skrevet

21.20: Ja, og du er tydeligvis en av de mange tåpelige :)

Skrevet

Jeg regner med at dere ikke drar på denne festen og heller blir hjemme med barna deres. En god i de kan jo være å skaffe en barnevakt som dere bruker jevnlig i 2011 slik at kanskje dere kan dra på en nyttårsfest neste gang. Det ville i hvertfall jeg gjort, for min del men ikke minst for mine barns skyld. De er store nok til å føle seg utrygge, redde og ikke minst savne mamman og pappan sin.

Kos dere hjemme denne nyttårsfeiringen og planlegg og tilrettelegg for neste nyttårsfeiring :-)

Godt Nytt År

Skrevet

Forumtroll :) Må være siste innspurt for 2010:)

(Og om det ikke skulle være det, hvordan i helv... kan du ha ansvaret for barn om du i det hele tatt vurderer dette som en løsning..? )

Skrevet

om du trenger barnevakt en annen gang les gjennom dette:

Hei vi er tre jenter på 38, 23 og 25 år, som daglig jobber i barnehage som pedagoger og barne - og ungdomsarbeider. Vi liker å jobbe med barn og vil gjerne tilby oss som fast barnevakt for alderen 0 – 12 år den siste helgen i hver måned. Vi holder til i et privat hjem på Bekkestua, i Bærum kommune.

Ting som skal benyttes gjennom helgen må medbringes, for eksempel: sengetøy, bleier, smokk, skiftetøy, utklær og ved småbarn kan reiseseng være lurt.

Tider: Fredag kl. 18.00 til søndag kl. 18.00, fredag kl. 18.00 til lørdag kl. 18.00 eller lørdag kl. 16.00 til søndag kl. 16.00. Vi er fleksible med tider og ønsker.

Pris pr. døgn: 1300,- Inklusiv mat og turer mm.

Søskenrabatt: 650,- pr. døgn for barn nummer to.

Håper å høre fra deg/dere!

Kontakt oss på mail om du/dere er interesert så tar vi kontakt:

[email protected]

Hilsen Berith, Lise og Trine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...