Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #26 Skrevet 29. desember 2010 Kanskje HI nå er i 40 årene og motivert for en utdanning? Det er endel som blir det med årene. Om man da kan slippe å ta vgs først så sparer man endel penger. Jeg vurderer høyskole selv nå,men var ikke klar for vgs dengang da.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #27 Skrevet 29. desember 2010 Givende jobb: neppe?? Hva er det for noe tull? Hva vet vel du om hva andre mener er givende? Jeg synes de fleste jobber jeg har hatt har vært givende. Blant annet som assistent på sykehjem og i bhg. Jeg har ikke fullført videregående, ikke ett år engang, men har klart meg fordømt godt :-) Det var grunner til det, vonde ting jeg opplevde på den tiden, uten å gå nærmere inn på det. Jeg startet et firma som jeg solgte og tjente veldig godt på, nå jobber jeg innen shipping og har en meget god lønn, tjener dobbelt så mye enn flesteparten av mine venner med høy utdannelse. Man trenger heldigvis ikke fullføre skole for å ha et godt hode. Men utdannelse skal jeg ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå