Gå til innhold

Uten Vgs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken jobb har du som ikke har fullført Vgs?

Hvilke givende jobber finnes for meg som ikke har gått ferdig vgs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb kan du alltid få, men givende jobb: neppe!

Skrevet

Om du starter for deg selv og blir din egen sjef så kan du nok klare deg bra. Risikoen er at du ikke har noe å falle tilbake på om det går dårlig ...

Ellers får du nok ikke annen jobb en kasse/butikk, renhold, eller som assistent på sykehjem

Skrevet

Jeg jobber i barnehage som assistent, og så fort jeg er ferdig med å få barn begynner jeg på høyskole for å bli førskolelærer. UTEN å ha gått vgs.

Skrevet

Jeg jobber som koordinator i en stor bedrift. Tjener greit og trives. Fullt mulig å lykkes selv om man ikke har så mye utdannelse.

Skrevet

Og bare sånn for å ha sagt det: assistent i barnehage er en m e g e t givende jobb!

Skrevet

Sikkert, men det ville vært minst like givende å jobbe som førskolelærer, og lønna ville vært langt bedre...

Skrevet

På låven sitter Helene:

Hvordan kan du begynne på høyskole uten å ha tatt vgs?

Skrevet

Jeg jobber som salgskonsulent i en trygg og kjent bedrift, kjører rundt til diverse bedrifter og tjener greit må jeg si.. Fastlønn + årlig bonus ved oppnådd budsjett.. Firmabil, gode pensjonsordninger, gode forsikringer og ikke minst en veldig fleksibel hverdag:)

Så tror nok man klarer seg uten vgs, og er vel opp til hver enkelt hva man finner givende eller ikke. Men det er jo klart at med vgs kan man som regel komme et stykke lengre, både når det gjelder karriere og lønn.

Skrevet

Jeg jobber som salgskonsulent i en trygg og kjent bedrift, kjører rundt til diverse bedrifter og tjener greit må jeg si.. Fastlønn + årlig bonus ved oppnådd budsjett.. Firmabil, gode pensjonsordninger, gode forsikringer og ikke minst en veldig fleksibel hverdag:)