Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #26 Skrevet 22. desember 2010 Og jeg er lei av foreldre som velger navn som alle andre heter i frykt for å skille seg ut. I vårt miljø brukes det flotte, originale navn som gjør barna våre unike. Jeg synes det er mer trist med foreldre som kaller barna sine Emma og Lukas i frykt for at de skal skille seg ut.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #28 Skrevet 22. desember 2010 Så HI : blir det Santo?????????
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #29 Skrevet 22. desember 2010 Ja, jeg ble egentlig ekstra fristet til å kalle han det nå. Jeg får nesten se når han kommer ut om noen dager om han enten har glorie eller om han logrer.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #30 Skrevet 23. desember 2010 Sidan du no først spør kva me meiner om namnet (men ikkje likar svara, tydelegvis) så kan eg melde at heller ikkje eg likar namnet, av same grunn som mange andre. Det høyres ut som eit hundenamn, og betyr helgen. Der foreldra er veldig stolte over originale namn er ofte barna som har fått namnet misfornøgd av same grunn. Synes ærleg tala det er litt fjollete å skulle vere så spesiell i namnevegen, utan å tenkje på korleis den som skal bere namnet vil oppleve det. Men de står sjølvsagt heilt fritt til å velge det namnet de vil, og vise til verda kor fantasifulle og originale de er. Men eg skjønar ikkje heilt vitsen med å spørje her??
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #31 Skrevet 23. desember 2010 Og jeg skjønner ikke vitsen med at du gjentar det mange allerede har skrevet?? På samme måte som jeg ikke skjønner vitsen med at jeg gjentar hva jeg har skrevet flere ganger før over her.... HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #32 Skrevet 23. desember 2010 Jeg syns Santo var et veldig pent navn, HI. Har aldri hørt om verken hunder eller menensker som heter det.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #33 Skrevet 23. desember 2010 Her jeg kommer fra (vestlandet) er santo et uttrykk vi bruker når noen sier noe og har et poeng som vi er enige med. Da sier vi "sant o".
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #34 Skrevet 23. desember 2010 Blir jo nesten haølshogd av hi hvis vi er uenige så jeg tror ikke jeg sier hva jeg mener om det...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #35 Skrevet 23. desember 2010 Blir jo nesten haølshogd av hi hvis vi er uenige så jeg tror ikke jeg sier hva jeg mener om det...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #36 Skrevet 23. desember 2010 Her jeg kommer fra (vestlandet) er santo et uttrykk vi bruker når noen sier noe og har et poeng som vi er enige med. Da sier vi "sant o".
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #37 Skrevet 23. desember 2010 Her jeg kommer fra (vestlandet) er santo et uttrykk vi bruker når noen sier noe og har et poeng som vi er enige med. Da sier vi "sant o".
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #38 Skrevet 23. desember 2010 Det syns jeg du kan kalle bikkja di veldig fint navn
Lille-Pernille Skrevet 24. desember 2010 #39 Skrevet 24. desember 2010 Åh. Jeg syntes det var veldig pent og uvanlig. Har en tante som heter Heidi, og når vi snakker om navn trekker hun alltid frem den kua vi møtte på Englund gård som het nettopp "Heidi". Synes ikke at navnet hennes dermed skal assosierer med et dyr. Det jeg er nysgjerrig på er om navnet uttales med o eller å på slutten. Pent var det nå unasett!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #40 Skrevet 24. desember 2010 Naboen har ei bikkje som heter Santo. Så over gjerdet hører jeg en del: "Santo! Bort! Santo, NEI! Santo... SITT!" Så av spørmålet i overskriften din, så sier jeg som naboen. FY SANTO, SLEM HUND!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #41 Skrevet 24. desember 2010 Første jeg tenkte på var den portugisiske øya Porto Santo...
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #42 Skrevet 24. desember 2010 Om dere ikke har et etternavn som passer til så er det bare grusomt! Santo Karlsen eller Santo Berg? UFF!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #43 Skrevet 24. desember 2010 Lov og ikke hisse deg opp, navnet er : Grusomt i mine ører. Tenker shampo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå