Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #26 Skrevet 21. desember 2010 Jeg er veldig glad for at norge har et sånt system, men det må gå an å stole på det? Vi har penger så det holder, men det er jul, vi har 3 unger, vi brukte mine penger på barnehageregning, noen av presangene og mat den siste uka så hans skulle dekke gaver og mat, og i tillegg hele januar.. Og når pengene kommer en uke forsinka og en familie med 3 barn sitter uten en kr i jula, da er det lov å klage!!! Hadde vert veldig fint med en buffer men det er ikke alltid så lett som noen skal ha det til! Sparer det vi kan, men med 3 unger som skal ha sko, jakker, dresser, klær osv er det fort de pengene ryker! Men nå har samboeren min ordnet det! Er ganske lett å sette seg ned å furte som noen her skrev, når du får en sånn beskjed noen daget før jul. Jeg er stressa nok fra før av liksom! HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #27 Skrevet 21. desember 2010 Og du som skrev at det er dumt å gjøre seg avhengig av nav... hva hadde DU gjort om du ble langtidssykemeldt? Si neitakk til å få penger fra nav, sånn at du slipper å være avhengig av nav?? Mange lite gjennomtenkte svar oppover her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå