Gå til innhold

Ser jenta mi ut som en gutt???????

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å se at det ikke er noe galt med øynene mine haha :)

Takk for alle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket ikke bildene, men vår snupp blir også tatt for å være gutt til tross for rosa klær. Hun har ikke så mye hår og noen er bare helt "blinde" for de signaler klærne kan sende ut.

Vi blåser i det, men snupp har begynt å reagere, og setter de som sier han om henne på plass! (det er kult!!!!)

Skrevet

Så søt hun er :o) Hun har jo ett sikkelig jente ansikt, og ser ikke ut som noen gutt.

Jeg ble selv tatt for å være gutt da jeg var liten, men kan forstå det. Jeg hadde kort hår og var ei sikkelig gutte jente :o)

Gjest happy mom:)
Skrevet

Kan ikke forstå at noen kan si at datteren din ligner en gutt.

Søt jente synes jeg, absolutt "jentete".

Synes kanskje de som har veldig rundt ansikt og kort hår kan se ut som gutter. Men med en gang de har langt hår så ser de fleste ut som jenter.

Skrevet

Nydelig jente! Skikkelige bambi øyne :-) Ser absolutt ikke ut som en liten gutt i hvert fall.

Skrevet

Lille sprelle - det er kjempe kult at hun retter på dem og setter dem på plass hihi. Regner med jenta mi hadde gjort dette om hun hadde fått med seg at hun ble kalt en gutt ;)

Skrevet

Takk VIlja :)

Skrevet

Takk :) Synes også hun har noen skikkelige jente øyne.. Laaange sorte øyenvipper :)

Hun kan smelte de meste med et blikk.. man kan fort bli lurt, for hun er en liten trollemor ;)

Skrevet

Nei, det plager meg ikke. Ser jo selv at han ikke er så maskulin i trekkene.

Ganske morsom da vi møtte en gammel venn jeg ikke har sett på lenge og hun sa "vanligvis synes jeg det er så vanskelig å se forskjell på gutt og jente, men her er det iallefall ingen tvil om at dette er jente".

Skrevet

Anne på landet:

Haha, måtte le av den kommentaren fra den gamle vennen din :P

Snakk om skivebom =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...