Gå til innhold

Ser jenta mi ut som en gutt???????

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, må bare flire litt av dette. Dette innlegget er bare for morro skyld altså ;)

To ganger nå på en uke har jenta mi blitt tatt for å være en gutt, dog med hue på da... men hallo??

Hun hadde kåpe på seg, rosa bukse og jentesko.... :P

Jeg synes også hun har et jentete ansikt... ville bare høre for morro skyld hva folk syns her :)

For meg er hun jo verdens nydeligste snuppe ;)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/478200/offset/9

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/478200/offset/8

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/478200/offset/7

så ja? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt HUN er :) Absolutt feminin vil jeg si!

Var på tur med noen venner og deres sønn for en tid tilbake, han var kledd i mørkeblått fra topp til tå, og ble beundret av to forbipasserende: se, så søt hun er!". Mora blei litt fornærma der og da men det er jo fort gjort å ta feil. MEN når man opplever sånn som jeg, som 11-åring, at noen sier "blalbalba....gutten...." (om meg, som altså da er en jente) da er det verre da! Skjedde riktignok bare ei gang, men gjett om jeg husker det :)

Skrevet

Kan godt forstå at det ikke var noe kjekt når du var 11 år... Huff.

Men noen folk er bare utrolige også da.. skjønner godt at man kan ta feil, om et barn feks. er kledd i veldig nøytrale klær eller at det er en baby som ikke har utviklet så mange trekk enda..

Men jenta mi har alltid hatt jenteansikt og har alltid blitt kledd i masse rosa.. :)

Husker en gang når hun var kansje 4 mndr,satt i bilsetet sitt med rosa fra topp til tå. Rosa kjole, sko, jakke osv. Så var det en dame som spurdte om det var gutt eller jente haha. Stakkar gutt sier bare jeg, om jeg hadde kledd han slik :P

Skrevet

Veldig søt og jeg syns helt klart hun så ut som en jente.

Skrevet

Hehe, takk :) Det mener jeg også :P hihi!

Skrevet

Ser så absolutt ut som ei jente ja!

Har opplevd SÅ mange ganger med begge guttene mine, at folk har trodd at de har vært jenter. Eldstegutten ble tatt for å være jente fra han var baby til han var 2 år.... "Nei for en nyydelig liten jente!" kunne folk komentere..

Nå har han altid vært litt sånn "jentepen" i anstiktet, så det er nok ikke såå rart heller. Minste gutten på straks 4mnd har blitt tatt for å være en jenter 2 ganger allerede.. hehehe.. Får trøste meg med at jeg har pene gutter:P

Skrevet

Hehe, "godt" å høre at det er flere som opplever dette. Er nok to pene gutter ja ;)

Skrevet

Jeg må bare si at det siste bildet var HELT skjønt! Kjempe nydelig jente du har :)

Skrevet

Hun ser da vitterlig ut som en jente :) Kjempesøt! :)

Skrevet

Ser absolutt ut som en kjempesøt jente!

"Alle" tror gutten min er jente, uansett om han bare går med brunt og blått.

Skrevet

Syns hun var søt, og "jentete" i ansiktet, så syns absolutt ikke hun ser ut som en gutt!

Kan gå med på at små babyer uten hår som er kledd i nøytrale klær ikke er så enkelt å se om det er gutt eller jente da..

Husker veldig godt da jeg var 5-6 år og var på lekeplassen, så var det et lite barn som tok fra meg en leke i sandkassen, så kom moren springende bort å sa" Nei, du må gi den tilbake til gutten!", husker jeg ble kjempelei meg, jeg hadde ganske kort hår, men ikke sånn guttekort heller..

Skrevet

Ser ut som en alldeles nydelig jente :D

Da gutten vår var liten syntes vi han var så skjønn med litt lengde på håret. Var på et handlesenter en dag og en voksen dame kommenterte til sitt barn "ja, se på den jenta" og da klippet vi han ikke så lenge etter :P

(skal sies at mannen (?) hennes dunket henne i sida med albuen og sa "det er jo gutt, ser du ikke det på tøyet!) He he.

Skrevet

Synes hun så både søt og jentete ut :)

Elste gutten her (på 5 år) liker rødt og er flere ganger siste blitt tatt for å være en jente da han hadde rød vinterdress.

Jeg er som 23 åring blitt tiltalt som "young lad" på toget engang, jeg hadde på caps, ingen make-up og så da visst ut som en ung gutt! (Damen så heldigvis at jeg var en jente da jeg så rett på henne og snakket ;-)

Skrevet

Little miss sunshine.

Rødt er vel en farge som begge kjønn kan bruke? Men kansje noen forbinder det mer med jenter? Ikke vet jeg. :)

Skrevet

Takk :)

Er mange gutter som er såååå herlige med langt hår, skjønner godt dere ville ha det slik :)

Lurer på hvordan jeg gjør det om jeg får gutt ;)

Har sett noen gutter selv med langt hår, som jeg kansje må ha sett etter 2 ganger på, men de aller fleste har jo enten et gutteansikt eller at de går med gutteklær :)

Det virker bare rett og slett som om noen ikke ser slike ting. :)

Det er vel ikke såååå ofte at gutter kommer kledd i rosa eller i kjole, eller at jenta er kledd i gutteklær fra topp til tå?

Iallefall ikke når de er så små at foreldrene får velge :)

Skrevet

sillyfilly og olivia - jeg ELSKER også det siste bilde =) Det er søskenbarnet mitt som knipsa det en gang hun passet henne.

Hun er virkelig flink med kamera :)

Skrevet

Takk takk til alle som sa hun var en søt jente :)

Varmer litt i mammahjertet det hehe. Syns også hun er utrolig søt og nydelig ;)

Skrevet

Anne på landet - hvordan synes du det er da? at dem tar feil?

det er jo ikke verdens undergang.. men synes det er litt irriterende og jeg..

Er glad for at mi jente ikke har fått det med seg, det kunne jo vært at hun hadde blitt lei seg!

Skrevet

Huff, kan godt forstå du ble lei deg. :(

Kan ikke være noen god følelse når man du var såpass stor og noen tar deg for å være gutt.

Skrevet

Jeg var i byen i går, og da var det to stk på samme dagsom tiltalte jenta mi som han. Hun har veldig lite hår, så kunne forstått det om hun gikk uten lue og i nøytrale klær. Men i går var hun iført rosa jakke og rosa lue med en blomst og perle på. Ikke var det noen eldre svaksynte som kommenterte det heller :-)

Skrevet

Ja det er nettopp det jeg mener. Hvordan kan man ta feil da?

Man blir liksom litt oppgitt også hehe. Man dresser jo ikke opp gutten i rosa jakke og rosa lue? Med mindre han er så stor at han velger dette selv og SKAL ha rosa :P

Skrevet

Nei hun var veldig jente, nydelig er hun:) Begge mine døtre har også blitt det og de har nesten alltid på seg rosa, lilla klær. Folk er rare;)

Skrevet

Så nydelig jente :)

Kjempesøt, og ikke noe gutteaktig over henne :)

Skrevet

Takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...