Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #26 Skrevet 15. desember 2010 ONKELIG ?? Vel, om du vil ha noe fra onkelen din så bør du kontakte ham og ikke nettansvarlig på Dib
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #27 Skrevet 15. desember 2010 hvis du har lest innleggene her blir fks jenter som har tatt abort og er i sorg slaktet og kalt mordere fordi dem valgte det selv osv. er maaange fæle ting man sier mot hverandre her inne.¨ jeg er stolt over at jeg ikke syns at det er greit. er du stolt av å syns at slikt er ok? jaja, deg om det ikke rart det blir krig i verden..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #28 Skrevet 15. desember 2010 Tråden Squaw startet er jo IKKE rettet mot å henge ut den personen, men brukt som et eksempel for å sette fokus på folks syn på amming. Hun brukte dette som et eksempel, og skrev ikke noe dritt om denne personen. Hun brukte jo direkte skrevet ord, som personen selv hadde skrevet. Når man legger ut sterke meninger her inne, så må man regne med at folk kommer med et annet syn på saken. Mobbing er at personen gjentatte ganger blir hengt ut, og slengt dritt til/om. Kan ikke se noe om dette i denne tråden. Tenk dere skoleelver som dag etter dag blir kaldt stygge ting på skolen, og blir banket opp hver dag. Det her er ikke på nærheten. Det sterkeste ordet man kan bruke her er "erting"....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #29 Skrevet 15. desember 2010 HI her... Ta deg en bolle?? Hva skal det bety da? Ellers er det fint å se at flere har tenkt som meg, håper bare at folk kan gå litt i seg selv nå og tenke litt over hvordan de uttrykker seg... Er kanskje ikke alltid en mener å være frekk men er det likevel...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #31 Skrevet 15. desember 2010 haha, hysterisk morsom du 23:22.. not.. den "humoren" er nok oppbrukt for endel mnd siden.
TrueHæppiness Skrevet 15. desember 2010 #32 Skrevet 15. desember 2010 Kunne ikke vært mer enig her HI! Utrolig mye stygt som blir sagt her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå