Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hvorfor gjør dere det? Har dere respekt for de andre på dette forumet eller er det fritt fram fordi dere er anonym? Er dere slik face to face også? Jeg syns det er mange som går laaangt over streken her!! Uenig eller ei, enkelte ting holder man seg for god for.. Dette er rettet mot alle HI i "mødre driter i..." innleggene og de som "heier" på det som foregår i de trådene
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 herighet å lite du har å gjøre som henger deg opp i mobbing på nettforum! er du et lite mobbeoffer kanksje?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Er lei det selv... Jeg gikk f.eks inn på "hva heter din baby". Jeg forventet å lese masse navn, men det var bare drittslening om andres navnevalg........
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 HI her Ja jeg ble mobbet over lengre tid og har ikke lyst at det skal være slik i voksen alder også. Derfor vet jeg hvilken følelse enkelte sitter med og den er ikke god. Jeg ser bare ikke vitsen med det... Hvorfor må en være så stygge med andre?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Å kalle dette for mobbing er å bæsje på alle de som opplever mobbing hver dag i det virkelige livet! Ta deg en bolle, HI, logg av og pust med magen
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 norske mødre sitter inne på et forum som handler om barna deres og mobber andre. hva er dette for noen forbilder? kan dere stå for mobbingen? hvis det så sier det så sykt mye mer om dere enn om de dere mobber. kan dere ikke stå for mobbingen, men kun gjør det fordi dette ikke er irl, så ikke mobb her heller? hva er forskjellen? selvom man sitter bak en skjerm er den dere mobber like mye menneske irl som her. vet dere hva? voks opp og vær gode forbilder. ta avstand fra mobbing, uansett om det skjer på pc eller irl.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 slutt 2301 du vet ikke om HI blir mobbet, gjør du vel? og du vet ikke hva slags skade sånn drittslenging kan gjøre på de som det blir slengt dritt mot.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 UTROLIG BRA INNLEGG(",) hadde selv tenkt å legge ut et slikt innlegg. er rett og slett DRITT LEI!! Man kan oppføre seg,og være ett voksent menneske å vite at hvis man ikke har noe fornuftig og komme med kan man godt la vær i det hele tatt!! Er ikke blitt mobbet noen gang, men må le av disse som kun boikotter seriøse mennesker som er oppriktig og ærlige i sine innlegg!! må jo kunne raporteres ett sted slik at dette tar en vending på! at de somskriver sånt blir utestengt!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Vet du, her inne kryr det av ufordraglige kvinnfolk som elsker å drite ut andre. Jeg har aldri opplevd maken. Mobbing på høyt plan!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 Det er faktisk frivillig å være her inne og er man hårsår så burde man heller starte en Ludo-forening i nabolaget enn å henge her 23:01
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #11 Skrevet 15. desember 2010 Ædda bædda sukkererta, nesa di er aaaaaaltfor lang.... trallalalatralalala.... så kan du bruke den som fiskestang... Ta rei en bolle a HI, det er jo detta som er gøy!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #12 Skrevet 15. desember 2010 alle som kan stå for at det er helt greit å mobbe og slenge dritt om personer og navn her inne: det sier sååå mye mer om dere enn om de dere slenger dritt til. for alt dere vet kan det være suicial personer dere slenger dritt om? men det tenner vel dere å slenge dritt og kanskje ødelegge selvtilitten til en person? det dere håper på? hvis ikke: si deres mening men uten å mobbe. er ikke så vanskelig, bare prøv.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #13 Skrevet 15. desember 2010 internettmobbing er faktisk ikke lovlig, du vet det? nei, jeg stikker ikke ut av dib fordi det er noen folk som liker å mobbe. det er enten dere som får slutte å mobbe eller stikke. håper forummod snart tar dette på alvor.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #14 Skrevet 15. desember 2010 at du syns mobbing er gøy sier mest om deg. nå må snart forummod våkne opp fra dvalen sin.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #15 Skrevet 15. desember 2010 Huff, jeg bli virkelig oppgitt. Hvordan kan du kalle dette mobbing HI?! Jeg synes folk bruker ordet mobbing alt for lett. Som en annen skriver her "det er som å bæsje på de som virkelig blir mobbet". Voksne mennesker burde vel også vite forskjell på hva som er mobbing og ikke...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #16 Skrevet 15. desember 2010 Haha, skriver under 23:10 her jeg asså! Festlig, ludo-rorening!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #17 Skrevet 15. desember 2010 Du burde lese deg litt opp på hva mobbing og internettmobbing faktisk er! Det ER ikke når anonyme mennesker er frekke eller slenger en nesevis kommentar til andre anonyme (ja, vi er anonyme også med nick) 23:01
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #18 Skrevet 15. desember 2010 hva syns du er greit da 2311? hvor går din grense? alle har vel ikke lik grense som deg? noen tåler vanvittig mye, andre veldig lite. problemet med nettet er at man aldri vet hvem man møter på. gir jeg kritikk er den konstruktiv. altså med sikte for å hjelpe personen, ikke kun rakke ned. men kvinner er vel sin værste fiende, er vi ikke? og her i denne tråden kan man se hvorfor. dere støtter jo faktisk nettmobbing.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #22 Skrevet 15. desember 2010 finn en annen hobby enn å rakke ned på folk som allerede ligger nede? rakke ned på navn til andres barn osv? tragisk at noen har det gøy på andres bekostning. tragisk ja
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #23 Skrevet 15. desember 2010 OKI jeg kan si meg enig at det kanskje ikke er direkte mobbing!! men det er forferdelig idiotisk å slenge dritt i innlegg,istedet for å bare driti å skrive noe idet hele tatt!! Jeg har sendt mail til nettansvarlig og får se hva han syns!! NEKTER Å TRU AT HAN GODTAR AT VI IKKE SKAL KUNNE LEGGE UT TING OG FÅ EN ONKELIG OG VOKSEN RESPONS!! hvis du leser overskriften på dette forumet!! er drittslenginga forbeholdt KRANGLESIDEN!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #24 Skrevet 15. desember 2010 Ligger nede??? Hva snakker du om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå