Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #26 Skrevet 15. desember 2010 mhm... og du vet hva du snakker om, utfra din situasjon... hahahaha... lenge leve de som tror de vet alt Jeg er også alene, med to barn, og skal nå over på arbeidsavklaringspenger(grunnstønaden av dette, da jeg ikke har inntekt nok til å få den større). Og jeg har mer enn nok til å klare julen, og mer til MEN jeg har vært på den andre, og mørkere siden økonomisk, og VET at en kan slite selv med "støtteordningene" en har i dag. Det handler IKKE om planlegging alltid. Noen ganger handler det om å overleve...... ja..... selv i Norge i dag, MED de "fine" støtteordningene vi har...... Jeg syns du er nedlatende, HI. Du TROR du vet, men godbedre hvor lite du egentlig vet......
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #27 Skrevet 15. desember 2010 Enig med deg HI på en måte. Er drit lei all klagingen, men jeg skjønner at folk har dårlig råd....
lykkeligmams<3 Skrevet 15. desember 2010 #28 Skrevet 15. desember 2010 fy faen!!!! Hva er vitsen med det innlegget her??hva håpet du og få ut av det??EGOISME?? For det er utrolig egoistisk å legge ut ett slikt innlegg,og liksom sette deg selv på en feit sky og tro at alt skal være slik som du har det!!??!! For de som evt skriver det er kanskje litt deprimerte og trenger noen å lufte seg litt til,, eller å få rad til hvordan de kanskje kan klare seg ut av lite! det er hele grunnen med denne nettsiden.. Nettopp for å få råd,gi råd,dele erfaringer og snakke med andre i samme situasjon som seg selv. Og da komme med din egen aggresjon på så tynn is sier mye om deg. Jeg har selv ikke økonomiske probler og får i midten av denne mnd veldig bra utbetaling. Men for det så tenker ikke jeg at de som ikke har tjent seg opp eller snylter mest ut av staten er noe mindreverdig fordet!! De er nok veldig klar over sin situasjon og at de kunne fått mer bare de... og hvis de...og de skulle ha... Alle vet at å ha jobb eller sparekonto lønner seg, men dessverre klarer ikke alle det. og da syns jg det er bra at de spør oss som FAKTISK KN HJELPE MED RÅD!!! om råd!! ETT SPM TIL DEG?? HVORFOR IKKE LEGGE DENNE DER DEN HØRER HJEMME?PÅ KRANGLESIDEN? SÅ FÅR DU LAGT UT NICKET OG STÅTT FOR DET DU SIER! tenk deg litt igjennom syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå