Gå til innhold

Mødre som driter i puling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alva!

Jeg er den første som svarte HI på denne tråden.

Det handler ikke om at jeg ikke tar sarkasme og humor, men dette var da vitterlig ikke det minste morsomt, snarere pinlig og platt!!??

Så får du være så målløs du bare vil, hadde HI fremlagt budskapet sitt på en humorisk måte med litt snert i så hadde nok jeg også trukket på smilebåndet, men det må jo også være rom for å gi tilbakemeldinger på at noe overhodet ikke er morsomt når det lyser gjennom at HI selv synes hun var skikkelig festlig når hun skrev hovedinnlegget.

Er du ikke enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo med sex som med mange andre ting, øvelse gjør mester, man kan få inn fine rutiner som begge kan ha glede av! Så liker til det du skrev alva, hadde tenkt på å skrive noe i den duren selv, men ble mer sinna av alle svarene, for jeg synest det er litt for mye ammepress ute å går. Har selv to barn, et flaske barn og et barn jeg fullamma til 6 mnd, har aldri fått mme i hele sitt liv, og fortsatte ammingen til godt over året, da sluttet på barnets eget initiativ.

18:23

Skrevet

Hva feiler det deg egentlig??

Det er jeg som er HI i det inlegget du kopierer over her...

Har du tenkt over hva du gjør når du tar mine ord og sniker dem inn i et jævla grise innlegg??

Sikkert fantstisk morsomt for deg at sønnen min har en skade i nakken, det må vi vri inn i en disgusting tråd med pulig og bare pisspreik.

At du er uenig med meg er helt i orden...

Men at du holder på på denne måten viser at du er syk i hodet og jeg er glad for at ikke bare er jeg som ser det!

Fy faen for en dritt du er!

Skrevet

Jeg gjorde det fordi det er en ekkel ovenfra-og-ned-holdning i en drøss innlegg om amming her. "Når jeg klarte det, burde alle andre klare det også, skam på dem som ikke gidder!"

Hva skjedde med å oppmuntre istedet? Å fordømme og kjefte hjelper svært lite.

Så jeg kan leve med å være både bitch, syk i hodet og en dritt.

Skrevet

Enig med deg jeg Squaw. Oppfattet poenget ditt veldig godt...

Skrevet

Du har null selvinnsikt, du som er HI i det andre innlegget. Snakk om prektige ord, etter at du fordømmer de som ikke ammer på den måten, men deg skal man ikke kunne støte?!

Stå på indianer kvinne, stå på!

Igjen 18:23

Skrevet

Vel, JEG tok humoren i det selv om ikke du gjorde det. Den som skrev det opprinnelig HI fremstår som hovmodig og selvgod, og ikke minst veldig nedlatende overnfor de som ikke er som henne. Jeg synes faktisk ideen om å bruke et såpass nedlatende innlegg og "håne" det ikke var så dum for å få frem hvor idiotisk det er å se ned på dem som ikke ofrer blod og tårer for å absolutt skulle amme for en hver pris. Så jeg er absolutt ikke enig med deg. Hadde det vært et innlegg (altså det opprinnelige) skrevet på en annen måte hadde jeg reagert negativt slik du gjør nå, men dette innlegget var rett og slett så på trynet at dette var helt ok etter min mening. Og det fikk veldig godt frem poenget med at vi er ulike og like gode mødre uansett.

Og jeg har både ammet og fullammet osv mine barn, så føler meg verken såret eller truffet av det opprinnelige innlegget, bare sånn for å understreke det, men har empati nok til å forstå at andre kan ha blitt dette.

Skrevet

Vel, da kan vi jo bare konkludere med at vi har ulik form for humor Alva, og takk og lov for det dersom du virkelig synes det var så morsomt.

Jeg skjønner at noen kan la seg provosere av det opprinnelige innlegget om amming, jeg burde kanskje la meg provosere av det selv siden jeg nok er en av de som ga opp ammingen for tidlig. Det gjorde jeg med GOD samvittighet fordi jeg mener at barnet mitt hadde mer nytte av en opplagt og velfungerende mamma enn en utslitt og deprimert mor som over lengre tid ikke klarte å mette ham ved amming alene.

Allikevel lar jeg meg faktisk provosere mer av Squaw som på usmakelig måte forsøker å latterliggjøre opprinnelig HI ved å stjele teksten hennes og gjøre den til en pinlig historie om puling. Hun burde heller tatt dette oppgjøret med henne i den opprinnelige tråden og latt det bli med det.

Skrevet

Det er HELT I ORDEN at du ikke er enig med meg!

Men svar på det jeg spør deg om!

Syns du virkelig det er greit å ta mine ord om mitt barn å flette det inn i en ekkel grise historie?

Det er DET jeg reagerer på med ditt innlegg...

At jeg ber om andre sine meninger i ett innlegg gir deg ikke rett til å gjøre sånt...

Skrevet

Hva??

Støt meg med du er god for du!

Men hold deg til saken da!

Det er ikke greit for meg at hun tar mine ord om mitt barn og drar det inn i en ekkel tråd om puling...

Er du uenig med meg er det helt greit, men det går an å argumentere på en normal måte.

Selvinnsikt? Hva? Jeg har da selvinnsikt selv om jeg ikke godtar slikt... Eller var det noe annet du mente...

Det var helt rett for MEG å gå igjennom ild og vann på den måte angående ammingen, så selvinnsikten er på plass den du...

Skrevet

JEG er mest sjokkert over at sååå mange evner å la seg provosere over at ordet amme er blitt byttet ut med pule.. Og HI i det opprinnelige innlegget som i denne tråden fremstår, om mulig, som enda mer ufyselig enn noensinne.

Heier forøvrig på Squaw her.

(Bare en opplysning til alle dere som åpenbart må ha det inn med t-skje)

Skrevet

Du er ikke drøy du...

Får håpe du tenker deg litt om og er voksen nok til å be HI i det andre innlegget om unnskyldning... Poenget er tatt...

Det er vel du som har laget det bæsje innlegget og tenker jeg, tålte ikke at hun sa i fra hva hun mente...

Og at du har fått hele to innlegg ang deg og mobbing... PINLIG!!

Skrevet

Syns det var ganske amusing jeg. Har ikke lest det andre innlegget, men tror jeg skjønner greia allikevel.

Skrevet

Hehehe. Jeg synes det var et knall innlegg. Ikke overraskende kommer prippenpeisene med sine sedvanlige reaksjoner. Noe som selvfølgelig gjør det hele mye morsommere!

Takk for en god latter:).

Skrevet

Makan! Ro dere ned da, er jo bare morsomt!

Skrevet

Har ikke fått med meg hovedinnlegget om amming. Link noen?

Skrevet

Uff for et språkbruk! Det heter ikke drite, det heter bæsje, og det heter ikke pule, det heter elske. ;)

Skrevet

Dette var fantastisk morsomt..

Jeg fikk IKKE til og amme selv, men opplevde ALDRI ammepress fra ammehjelp, familie eller venner. :o) Jeg var det store, stygge ammepolitiet..JEG var den som følte meg mislykket, jeg var den som følte jeg stjal helse fra ungene mine, JEG var den som dømte meg selv....Når jeg først innså at sånn blir det nå bare, så var alle problemer blåst vekk :o)

Jeg sliter OGSÅ med sexlysten, så jeg hører vel til begge leire der egentlig:o) Og vi har vel inngått kompromiss om "Planlagt sex" i helgene for å i det hele tatt få til og gjennomføre noen "Økter" :o) Det humper og går, og om jeg en gang i skuddåret trår til med og sitte oppå, eller "gi tilgang" to eller kanskej TRE ganger i løpet av ei uke, så er mannen mye lystigere i ukesvis etterpå...Men det er dette ambivalente med å presse seg selv, og enten føle at man føler seg "Brukt", at man selger "harmoni i huset" mot sex, og den tanken om at man gjør det OGSÅ for seg selv, for å løe et problem man har,- prolbem me dlysten sin:o)

Skrevet

Bæsje er småbarnsspråk. Elske høres romantisk ut, men brukes nok av de færreste i dagligrtalen. Pule er et deilig ord. Blir nesten våt av å si det.

Skrevet

Give a little, take a little. Selvsagt kan jeg pule. Om jeg slipper husarbeid og nattevåk kommer både lysten og interessen!

Skrevet

Da har du missforstått, 08:58.

Det er stor forskjell på å pule og å elske. Det er faktisk forskjell på å drite og bæsje også.

Skrevet

Godt poeng squaw!

Svärt så pripne damene her er i dag da.

Når ble det nasty å pule liksom? Hahahaha!

Om alle bare passer på seg selv og lar andre får väre som de er, vil de oppleve å bli mye mer harmonisk.

Og lärer de seg å sette pris på ironisk og sarkastisk humor i tillegg, kan de kanskje til og med bli litt lykkelige inn i mellom? Who knows... :)

Skrevet

I så fall må du være så vennlig å forklare oss den forskjellen, tante.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...