Gå til innhold

Hva skal DU gi bhg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss har foreldregruppen samlet inn 50 kr fra de som måtte ønske det. På vår avdeling fikk 3 de ansatte hver sin konfekt, julestjerne og et kort med hilsen fra alle barna og foreldrene på avdelingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bakte chocolate chip cookies i sted som vi skal gi morgen, da vi reiser på ferie torsdag.

Det er basebarnehage, skikkelige gaver blir for mye, samtidig er de SÅ engasjerte og snille at jeg ønsket å vise at vi setter pris på dem.

Skrevet

ingenting, trenger ikke å gi dem en julegave for å vise at jeg er fornøyd med dem, det sier vi hele tiden. :)

Skrevet

I fjor laget sønnen min gave til de, i år blir det noe snop, tenkte jeg.

Skrevet

hver jul ( og til sommeren ) har jeg laget varm lunsj til de i ansatte i barnehagen hilsen barna mine og oss som foreldre. da har de på forhånd fått en meny de kan velge fra ( hovedrett og dessert) og så avtaler vi en dag det passer at vi tar det med. Da er det noe som er ferdig laget og bare veldig lett å varme før lunsjen deres. Dette har de satt veldig stor pris på! og snakket om leeeeeeeenge....

Jobber selv i barnehage og min erfaring er at det er ALT for mye julekaker og ALT for mye konfekt og snop i barnehager før jul......

Skrevet

for det første: jeg jobber selv i bhg og vet hvor utrolig koselig det er å få en påminnelse og julehilsen fra barna i bhg... det er ikke noe jeg regner med å få fra alle, og ingen blir snakket stygt om om dem ikke tar med noe... har ahtt mange foreldre som sier dem er stor fornøyde med oss men likevel ikke gir oss noe til jul... og det syns jeg er helt greit...

for det andre: jeg tenkte å skrive ett julekort til avdelingen til lillegutt + at det får noe de kan dele... enten om jeg baker noe eller hva jeg finner på...

for det tredje: nå vet ikke jeg hvor mange ansatte det er i bhg din men i min så er det 20 voksne, så det blir litt dyrt... derfor gir jeg bare til avd... du trenger kanskje ikke gi noe til hver enkelt, kanskje hvis du ordner ett fint frukt fat eller noe så blir dem sikkert super glade for det også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...