Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #26 Skrevet 11. desember 2010 Fantastisk. Hun har samme stil som meg jo.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #28 Skrevet 12. desember 2010 Ja, det er vel det som kalles trend og mote. Noen liker det, andre ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #29 Skrevet 12. desember 2010 Her er det i alle fall mye som tyder på at denne moten er på sterkt nedadgående, om man skal dømme etter innleggene på denne tråden.. Da er det fram med avhvitingseffektene: Jotun - bered eder! Snødronningenes univers skal tines!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #30 Skrevet 12. desember 2010 ikke glem de superorginale reisn/hjortehodene/gevirene som også henger i disse orginale hjem.. vakkert....ikke..
Undretrollet Skrevet 12. desember 2010 #31 Skrevet 12. desember 2010 Jeg elsker dene stilen! Originalt eller ikke, så passer den meg perfekt!! Men jeg liker å bryte de med litt farge da Men den er så lekker, og veldig tiltalende. Jeg har malt mange gamle og nye ting, og jeg elsker resultatet. Her blandes litt nye, kule ting sammen med dette da, og det blir bra! Denne stilen skal jeg sverge til leeeenge... Minimalistisk stil, den er trasig den hehehe... For ikke å snakke om 90 tallets furu og farge spetakkel. Shabby, hvitt og gammelt rask er SUPERT!! Og jo mere, jo bedre..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #32 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er ikke noe tilhenger av den stilen. Men jeg ser HI har snakket mye med seg selv nedover tråden. Bra fornøyd med sitt eget ordspill!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #33 Skrevet 12. desember 2010 Faktisk ikke! Jeg har svart et par ganger på andres innlegg, som virker ganske åpenbart - glemte å signere med HI, det skal man jo. Pleier strengt tatt aldri å legge inn innlegg her på denne siden, men måtte bare ta tempen på denne hvithetsmanien og må si jeg er 100% beroliget etter alle sympatiserende utrop her. Og det er altså ikke bare meg som repeterer meg selv, altså, jeg lover ;-) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #34 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har hverken shabbystil, eller spesielt gjennomført..Men jeg liker at det er lyst, beige, sand, grått osv. Med små innslag av farger her og der.. Om du synes det er perverst, ja værsågod. Det er jo smak og behag. Du burde kanskje ikke henge deg så alt for mye oppi hva andre liker å gjøre i hjemmet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå