Gå til innhold

Det er helt perverst

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble jeg helt perpleks og uforstående sugd inn i en verden av blogging av interiør som foretas av damer pluss minus 30 i dette ganske land, og det er helt SJUKT hvordan folk holder på og kopierer hverandre, og tror de er originale og har teft og et liv osv.

Alt er kliss likt, alt er kliss hvitt, alt er fargeløst, sjæbbi really?

Skjønnerikkevitsenmed

*bokstaver overalt som forteller at du er HOME og at du har HEART eller whatsofuckingever

*små juletrær i sinkbøtter

*gamle skøyter til pynt ute

*små altere med dill og dall og gamle vinduer, engler,

*alt er dust, diffust og maniert, alt skal passe

*til og med unger og mann og lekene deres er i samme stilen, stakkars krek - hele livet redusert til en interiøridé og en jævla dårlig sådan

Tenk når dette går over, da dere, da sitter dere der med hvitmalinga og fontene deres som hyttefolket med furua.

Skrekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de er heldige som er flinke til å få ting til å se fine ut. Hadde ikke klart det om jeg hadde prøvd engang. Stua mi ser ut som noe Fretex har kastet opp.

Skrevet

Jeg er enig med deg...Jeg klarer ikke å se forskjell på disse bloggene. Totalt uorginalt og lite inspirerende.

De værste er de bloggene som VIL være shabbychic og som ikke får det til i det heletatt. bare masse madonnabilder og fattigmannsølv og kubbelys kastet om hverandre og selvfølgelig LOVE i vinduet

Skrevet

Ja, det er frustrerende med folk som har engasjement...

Skrevet

haha- det er sikkert inn i neste runde, bare vent. ta bilder, se lykkelig og glad ut. om du hadde blogget om ditt fretex-spy hadde det i alle fall gitt en liten, bitteliten avveksling for oss surfere. bring it on, baby!

Skrevet

haha. er faktisk enig. men det er jo ikke en sak du bør henge deg opp i. For det har du jo faktisk ikke noe med. Og perverst er det nok ikke....

du har kanskje ett hjem som aldri går av moten?

Skrevet

Haha! De bokstavene ja.. Huff som jeg hater de.. Synes bokstaver og ord hører hjemme på papir, ikke hengende på veggen! Og det blir for mye ikea for min del ihvertfall..

STYGT!!!

Skrevet

Applaus!!

Er så enig!! Så utrolig kjedelig alt som er likt, hvitt. Alle bloggene er jo så og si identiske.

Skrevet

Trykka feil og holdt på å sende et klage på dette innlegget, hehe, men så galt er det ikke: Nei, mitt hjem har nok aldri vært og vil nok aldri bli innenfor motebildet. Og jeg syns det var perverst at alt var så likt!

Samtidig er jeg dødelig imponert over innsatsen og heltemotet til disse damene. Men det må være rimelig altomfattende, smittsomt og noe plagsomt for de som ikke er bitt av basillen. Tenk når svigermor kommer med en fargesprakende gyngehest til en begeistret toåring, så tre sekunder er den malt i off-white, eldet, preget med gammel-latinske ordtak og kubbelys...

Skrevet

Kunne ikke blitt mer enig med deg, HI!

(Forøvrig har shabbystilen blitt mainstream for lengst, og er erklært over and done with av ledende, internasjonale interiørguruer. For dem som måtte være interessert).

Skrevet

Ha ha, helt enig! Ble helt sjokkert da jeg så finalistene i kåringen av norges vakreste hjem- det var AKKURAT som du beskriver: Hvitt, hvitt, hvitt, pynt, shabby chic, bokstaver osv.

Og alle tror selv de er nyskapende og trendy ;)

Ufattelig kjedelig og uinspirerende mener nå jeg.

Skrevet

Enig! Den der hvite rustikke stilen er så kjedelig at jeg dauer.

Skrevet

Det verste syns jeg er at de maler antikviteter og arvegods hvite! Så ei som stolt viste fram et gammelt trau hun hadde malt hvitt!

Skrevet

Vi får håpe malingsprodusentene følger med, for brått er det stopp og de blir sittende med store lagre hvitmaling på lager :-o

Skrevet

Herreguuud, jeg ler meg ihjel av den bloggen! Det er den beste jeg har sett =)

Skrevet

Jeg synes interiørblader også stor sett har fokusert på kjedelige hjem i dus grå-hvit farge de siste 7-8 åra jeg da. Variasjonen har vært i valg av materialer og om det er whitewash eller krakkelert hvitmaling som preger møblene ...

Skrevet

Jeg var ivrig kjøper av bladet "Vakre hjem" en periode, men det fikk sin naturlige stopp da jeg ikke klarte å se forskjell på forsidene lenger. De er klin like, og alt innvendig er klin likt for hvert eneste nummer: Hvitt, hvitt, hvitt, shabby, shabby, shabby, boring, boring, boring.

For det første er det uorginalt, for det andre er det ut. Jeg vil se og bli inspirert av hjem der folk har tenkt en kreativ tanke selv.

Skrevet

Jeg så en blogg der halmbukken som skulle pynte opp til jul hadde fått et strøk hvitmaling! Måtte le høyt for meg selv.

Og hvis de viser loppefunn-møbler som ikke er hvite, skynder de seg å si at det selvfølgelig skal males hvitt. Energiske er de ihvertfall! Det skal de ha.

Skrevet

Jeg synes det ser rart ut når det står love, home osv med store bokstaver i stua, og sweat dreams på soveromsveggen eller bad med stor skrift på baderomsveggen. Litt fjortis rett og slett:) Hadde jeg komt med noe sånt hadde mannen min trodd det hadde klikka for meg!

Ser de selger sånne bokstaver med JUL også, kanskje jeg skal henge opp det i stua i tilfelle noen ikke vet at det er jul?? Hehe:)

Skrevet

TAKK! Jeg er så enig, så enig, så enig med HI. Jeg så et innslag på nett-tvn til lokalavisen her i byen fra et slikt hvitt hjem. Det som virkelig tok kaka var at de tre barna til husets frue satt på utstilling rundt en hvit puff med hver sin hvite leke i hånda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...