Metti er håpefull Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #51 Skrevet 30. desember 2010 Ja utflod er hjertelig velkommen mens spotting er forbudt ; ) Tempen kan ha en dipp rundt når egget feste seg.. Når en er gravid vil tempen gå i en trifase som vil si at du får enda et hopp i tempen noen dager før ikm ... Det e veldig interresant men kan fort bli litt stressende og når tempene ikkje e der du vil de ska være ... Håpe den nye legen tar deg seriøst da !! Må bare mase det gjør eg ; )
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #52 Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår jenter !!! Håper det nye året gir mange positive tester ; ) Hadde en koselig feiring i går... Var hjemme fire og tempet 7,30 istedenfor 6 så så kan være dagens temp ikkje stemmer ... Blir spennende se i morgen for hvis den stemme e det et godt tegn for den var ganske høy ; ) så da må den bare fortsette å stige !! Ellers fremdeles litt øm i puppene Håper spotting holde seg vekke
Happy87 Skrevet 1. januar 2011 #53 Skrevet 1. januar 2011 Ja godt nyttår alle sammen !!! Jeg må innrømme at jeg fikk en liten skuffelse igår da både el-test og g-test var negativ.. Har hatt så utrolig rar følelse nederst i magen de siste dagene.. Visste at g-testen ville bli negativ, men håpet at jeg kanskje fikk positiv el-test da.. Uansett så har jeg hatt ultrasvake el-tester de siste 3dagene og det kan faktisk være et godt tegn.. Hadde veldig svake streker over noen dager før jeg fikk positiv el-test forrige pp.. Så jeg krysser fingrene for at jeg kanskje får en positiv el-test en av de nærmeste dagene.. Jeg går inn i det nye året med optimisme og godt mot.. Så håper jeg kroppen min er snill med meg..
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #54 Skrevet 2. januar 2011 Nytt år og nye muligheter Happy ; ) dette blir vårt år !! Her er det symptomjakt på gang ... Har ganske ømme pupper og har hørt at ein ofte ikkje har vondt i brystvorta ved graviditet men selve puppen og det er sånn det e for meg ! Ingen spotting men litt hvit utflod og mensenmurringer men ellers ikkje noe.. Det blir ei spennende uke ; ) Håper du får kommet deg til lege snart og som mange andre har sakt her inne .. Det hjelpe å mase !! Må få orden på syklusen din nå ..
Metti er håpefull Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #55 Skrevet 5. januar 2011 Heisann så du hadde fått positiv EL test !! Yey for Happy !! Masse lykke til . Her ser det ut som vi går over i 6 pp
Happy87 Skrevet 5. januar 2011 #56 Skrevet 5. januar 2011 Så moro, jeg tenkte akkurat på deg:) Nå skal det ikke sies at den er helt garantert positiv, men mener at streken er ørlite grann sterkere og det har den vært de tre gangene jeg har testet de to siste dagene:) Nå håper jeg bare at den blir svakere igjen snart og at jeg får noen symptomer som gjør meg litt mer sikker på at jeg har hatt el.. Forrige gang hadde jeg sinnsyke el-smerter på eldagen og hadde kjempeømme brystvorter en uke etterpå.. Hva får deg til å tro at du går over i 6pp?? Har spottingen tatt seg opp.. Jeg leste at du hadde spottet litt, men det gikk vel over??
Metti er håpefull Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #57 Skrevet 5. januar 2011 Neida det gikk absolutt ikkje over !! Jeg spotter mye ... Puppene har aldri vert så vonde som nå .. Men puppene har jo kødda me meg mange ganger ... Men får nå svar i helga forhåpentligvis .
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 5. januar 2011 #58 Skrevet 5. januar 2011 Happy..har du bestillt/begynt på vitex? jeg har gått på det i en ukes tid nå å fikk tydelig tegn på at EL er på vei eller er her...håper virkelig "på vei" for får ikke gjort noe før imorgen kveld....
Metti er håpefull Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #59 Skrevet 6. januar 2011 innlegget ditt har forsvunnet happy
Happy87 Skrevet 6. januar 2011 #60 Skrevet 6. januar 2011 Æsj, jeg som hadde skrevet så mye:/ Jeg prøver igjen Jeg har ikke begynt på eller kjøpt vitex enda.. Er så utrolig treg med å sette igang med ting.. hehe.. El-testen var positiv idag også, men håper den blir negativ igjen snart og at egget slipper.. Er tredje dagen den er positiv nå.. Kan ikke sette ikm-dag før jeg vet siste dagen med positiv test.. Har vært skikkelig dårlig (syk) i hele dag, men har litt mer energi nå og det trenger jeg for må prøve å legge inn noen aksjer idag også.. Kan ikke si at det er veldig deilig med influensa, feber og el-smerter på samme tid, men med all den ventingen jeg har hatt på el så er den hjertelig velkommen!! Krysser fingrene masse for dere.. Håper spiren sitter.. Du får jo svar om ikke så lenge metti:) Og vi to andre får vite det i uke 3:)
Metti er håpefull Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #61 Skrevet 6. januar 2011 Ja får nok svar i løpet av helgen .... Håper den blir negativ igjen i morgen da .Krysser fingrene !!!! Utgjort at du ska være syk samtidig som du får EL da men satse på at dere får satt gode aksjer alikvel da..
Metti er håpefull Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #62 Skrevet 6. januar 2011 Da kom tanta te meg !! Den eneste positive e at spottingen begynte 9 dpo . Så det e jo en forbedring
Happy87 Skrevet 7. januar 2011 #63 Skrevet 7. januar 2011 Huff da.. Det var en trist nyhet:( Men jo lengre dpo spottingen begynner jo bedre er det så det kan jo være at det er positivt tegn til neste pp.. At du da begynner å spotte så sent at egget rekker å feste seg.. Ellers så er jeg på dag 4 med positiv el-test og må si jeg blir litt bekymret om det egget slipper snart.. MEN idag har jeg kjent igjen noen av de el-smertene jeg hadde sist og da var testen negativ dagen etter så får håpe det skjer nå også.. Føler vi ikke har fått lagt inn så mange aksjer denne el-perioden, men jeg krysser fingrene litt for det.. Hvis jeg får tr denne gangen også så håper jeg vertfall at syklusene mine kan være snillere med meg neste pp.. Jeg har så lyst å kunne prøve oftere..
Metti er håpefull Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #64 Skrevet 8. januar 2011 Mensen lurte meg og kom ikkje alikevel men tempen bare synker og synker så regner med den kommer i løpet av helgen. Vi skal bestille tur te Paris når mensen komme .. Glede meg te det ; )
Happy87 Skrevet 8. januar 2011 #65 Skrevet 8. januar 2011 Jaså, en skikkelig luremensen.. Men det er vel ikke så bra tegn når tempene synker?? Har ikke helt satt meg inn i hvordan tempen burde være hvis man kanskje er gravid.. Kan du ikke legge tempgrafen din ut her også.. Synes det er så spennende å følge med.. Hvis ikke så høres det veldig spennende ut med tur til paris da:) Er deilig å komme seg litt vekk og tenke på noe annet.. Man trenger en avkobling iblant..
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 8. januar 2011 #66 Skrevet 8. januar 2011 hei,må bare fortelle min historie her: jeg fikk en jente i 2001,sluttet på pillen ett år etterpå fordi vi ville prøve igjen,men det tok tid,gutten ble født i oktober 2009....ting tar tid
Happy87 Skrevet 8. januar 2011 #67 Skrevet 8. januar 2011 Takk for din historie.. Har skjønt etter å ha lest her inne at noen ganger så kan det ta laaang tid.. Jeg ser bare frem til og håper jeg etterhvert kan få en nogenlunde normal syklus.. Er lettere og prøve når man har noe å gå etter:)
Metti er håpefull Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #68 Skrevet 8. januar 2011 Her er grafen min http://www.fertilityfriend.com/home/3145ea de andre på tempe tråden sier at eg har en tekstbok graf så det e jo kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå