FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 14. desember 2010 #26 Skrevet 14. desember 2010 Faktisk e det lettere å tenke på nå enn de første ppéne... Begynner å kjenne kroppen min mye bedre enn før, som f.eks at jeg får alltid vondt i puppene ca 1 uke etter EL (tydeligvis ikke graviditetstegn:P) og at stikninger/mensvondt mellom EL og TR er vanlig Fortsatt ingen brev i posten, venter spent på denne timen på SUS
Metti er håpefull Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #27 Skrevet 14. desember 2010 ja sant det fiffi ... Problemet mitt e bare det at eg får et nytt pms tegn kver pp. Feks denne gangen hadde eg vondt i puppene.. før har det bare vært brystvortene rette etter el .. Men ja stikkinger vet eg nå e vanlig.. Egentlig e det nesten bare hvit utflod eg ikkje har som pms tegn som og kan være graviditets tegn. så når utfloden komme da komme håpet mitt te å stige tror eg ... Satse på at brevet komme snart
Metti er håpefull Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #28 Skrevet 15. desember 2010 Har folk tatt juleferie : )
LilleMeg* Skrevet 16. desember 2010 #29 Skrevet 16. desember 2010 Heihei jenter:) hvordan går dt med dere? har reist til Bergen, så får ikkje så mye tid her inne.. skjedd noe nytt hos dere?
Metti er håpefull Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #30 Skrevet 16. desember 2010 Heisann var akkurat på nette eg!! Her e det ikkje noe nytt .. Venter på at EL skal gjøre seg gjeldene men det e nok en uke til ca .. Spennende det !! Deg da koss ligge du Ann ?
Metti er håpefull Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #31 Skrevet 16. desember 2010 Fikk forresten beskjed av ei her inne at eg har klaget en del her på Bim så nå har eg tenkt å være positiv fremover ; ))
Metti er håpefull Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #32 Skrevet 16. desember 2010 Får ikkje opp inlegget ditt lillemeg
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 16. desember 2010 #33 Skrevet 16. desember 2010 Helusen.... Et "sikkert" tegn på graviditet som JEG håper på er kraftige stikk/vondter rundt 7-8 dpo som kommer ved å f.eks nyse eller reise seg fort opp. Det føler jeg at de som blir gravide har, også mine venninner som er blitt gravide nylig! Det tegnet har jeg IKKE fått falsk, enda hhehe....
Happy87 Skrevet 16. desember 2010 #34 Skrevet 16. desember 2010 En liten hilsen fra meg før jeg reiser på ferie:) Først en liten oppdatering: Nå har jeg bestemt meg for å prøve vitex. Ser det er flere med gode resultater etter bruk av dette og det kan jo ikke skade å prøve.. Så skal bestille dette så fort som mulig når jeg kommer hjem.. Ellers så legger jeg el-testingen på hylla fram til julaften fordi jeg bare skal slappe av på ferie og kose meg masse.. Det blir en g-test på morgenen den dagen jeg skal hjem, men det er kun for å dobbeltsjekke (vet den er negativ, men da har jeg sjekket vertfall) Så da vil jeg gjerne ønske dere alle her inne en riktig god jul, kos dere masse og så håper jeg å høre om masse julemirakeler etterhvert;) Så skal jeg kose meg i syden og håpe at det blir fint vær hele uka.. Juleklem fra meg;)
Metti er håpefull Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #35 Skrevet 16. desember 2010 blir me deg i kofferten eg ... ok ?? Du må ha ein fantatstisk kjærlighetsferie og nyte hverandre.... Glede meg te Mai da e det min tur : ) Fiffi ja denne bli kjent me kroppen perioden har vert lærerik kan du sei : ) Det røsker litt på venstre side i dag så lurer på om EL bygger seg opp
LilleMeg* Skrevet 16. desember 2010 #36 Skrevet 16. desember 2010 dt eg skrev på forige innlegg, var at eg akkurat er ferdig med mensen, på tirsdagen. så no går eg å venter på at el skal komme. men har funnet ut at no i julen skal eg bare kose meg og slappe av, og rett og slett "gi opp" graviditeten. har mer tro på at vis man ikkje tenker på dt så skjer dt. så no skal eg finne på masse kjekt, og ikkje tenke på graviditet. har planer fremover. så man skal bare se at dt er då dt skjer, når man planlegger andre ting liksom hehe.. så får dt skje når dt skjer:)) håpe rjo så klart at dt skjer snart, men no skal eg ikkje tenke på dt.
Metti er håpefull Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #37 Skrevet 19. desember 2010 Ja eg prøve ikkje tenke så mye på det og eg klare det faktisk ! Litt hvertfall : ) Har tempet denne mnd og eg har aldri hatt så jevne graf så denne mnd. Håpe det ikkje e batteriet som kødde me meg .. Har begynt å teste etter EL og streken er ikke like sterk som kontrollstreken enda. Men regne me den komme i løpet av uka . Onsdag er forventet EL dag.. Spennande
Happy87 Skrevet 20. desember 2010 #38 Skrevet 20. desember 2010 Sender en liten hilsen her fra varmen:) Vi koser oss og bare slapper av her nede.. Har naa blitt enige om at jeg ikke lenger skal teste masse etter el, men heller ta ting som de kommer.. Skal selfolgelig fortsette aa prove, men uten el-tester (selv om jeg sikkert kommer til aa ta en en gang iblandt) Er deilig aa kunne stresse helt ned.. Den gjorde godt den ferien her.. Kos dere videre med juleforberedelser:)
Metti er håpefull Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #39 Skrevet 20. desember 2010 Så bra at dere koser dere ; ) Hos merker jeg at det nærme seg EL tid ! Strekene begynner å bli sterkere... Så da håper vi at dette er mnd for meg!!!! Vil så gjerne at det ska klaffe nå. Hadde vert perfekt på flere måter ; ))
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 20. desember 2010 #40 Skrevet 20. desember 2010 Happy...ser at du har bestemt deg for å prøve vitex....jeg bestillte meg en pakke seint igår kveld og den er allerede på vei i posten nå fra Danmark...bestillte samtidig 2 CB graviditetstester så får jeg ta en sånn før jeg evt. begynner. Har fortsatt ikke fått TR, er nå 14 dager over, men negativ biligstrimmel på fredag så vet jo fortsatt ike oom jeg egentlig er gravid!!! Siden man ikke skal ta vitex når man er gravid så venter jeg til jeg finner ut av det..men isåfall så har jeg en pakke liggende så jeg kan begynne med en gang jeg får et svar. Noen andre av dere som vurderer vitex eller??
Metti er håpefull Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #41 Skrevet 20. desember 2010 Ja jeg har vurdert å begynne me det men jeg er så redd for å klusse til syklusen min ... Har hatt mensen hver mnd og Pos EL test ca samtidig hver mnd ... Så det er det som stoppe meg !! For har jo lyst prøve alt som kan hjelpe meg etter 5 pp
Happy87 Skrevet 26. desember 2010 #42 Skrevet 26. desember 2010 Hei igjen jenter, da har jeg kommet tilbake til kalde Norge.. Tok en g-test når jeg kom hjem, men det ble som vanlig negativ..Har ikke testet etter el den siste uken, men tror ikke jeg har hatt det... Jeg kommer nok til å bestille vitex en av de nærmeste dagene for å se om det kan stabilisere syklusen min litt.. Tror nok ikke du trenger det du Metti, har lest om flere med stabile sykluser som har fått disse klusset til med vitex.. Vi har jo som sagt blitt enige om å roe ned testingen, men skal fortsette og prøve like intenst.. Blir jo veldig dyrt i lengden hvis jeg skal teste hver dag.. Og så skal jeg heller ta en g-test en gang iblant.. Og så reiser jeg til legen i april hvis det ikke har skjedd noe til da.. Må også fortelle dere hva han skjønne samboeren min gjorde på ferie: HAN FRIDDE, jeg er FORLOVET!!! På bursdagen min og greier, det var en fantastisk bursdagsgave:) Så da blir det bryllup om halvannet år:) Håper bare jeg har fått barn før det da:) Er så i lykkerus om dagen:)
Metti er håpefull Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #43 Skrevet 26. desember 2010 Gratulere så mye ; ) jeg giftet meg i sommer og det var helt fantastisk !! Så bare gled deg ... I tillegg så e det fantastisk å være gift ... Nå mangler bare en mini !!! Kom dere hjem til julaften ? Var jo så mye tull med flyene Jeg har EL i disse dager . Har hatt pos i tre dager men er bare to dager strekene har vert like sterke .. Så håper den er negativ i dag !! Har kost oss i julen med med familene !!
Happy87 Skrevet 26. desember 2010 #44 Skrevet 26. desember 2010 Joda vi kom hjem julaften.. Flyet vårt var i rute og det var ikke noe tull med været.. Tror nok de har litt mer kontroll i Norge enn andre land.. Her er vi jo vant til mye snø Så bra at du synes det var fantastisk å gifte seg.. Jeg gleder meg noe helt vilt.. Er jo nesten alle jenters drøm å gifte seg.. Meg og en venninne kikket faktisk på brudekjoler igår;) Er jo halvannet år til, men greit å begynne forberedelsene tidlig (vertfall få spart opp penger) Jeg skal ikke handle inn eller ordne ting før etter sommeren tenkte jeg, men er moro å se på ting og tenke på det:) Så håper jeg bare at det kommer en liten bebitass før bryllupet, må innrømme at jeg ikke har så veldig lyst å gifte meg mens jeg er gravid.. Masse lykke til med venteperioden frem til IKM.. Krysser fingrene for deg:)
Metti er håpefull Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #45 Skrevet 26. desember 2010 den var pos i dag og men tok kl elleve så kan være den hadde vert neg senere.. Nå bare vente eg på at tempeb skal stige ... Så er vi over i ventefasen igjen ja... Men kjenner jeg har mistet litt piffen. Er liksom ikkje så mye håp ute å går. Jepp Happy satse på en baby før bryllupet
Metti er håpefull Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #46 Skrevet 29. desember 2010 Hei rapport fra Metti Ømme pupper og bitte litt utflod
Happy87 Skrevet 29. desember 2010 #47 Skrevet 29. desember 2010 Jeg så på tempegrafen din på den andre linken her inne metti..Har ikke veldig peiling, men den så jo veldig bra ut.. Ganske tydelig el på deg der:) Hvor mange dpo er du nå?? Selv tester jeg ikke etter el hver dag nå, men testet idag og fikk veldig svak test.. Lenge siden den har vært sååå svak.. Husker fra forrige pp at testene ble veldig svak før den ble positiv, men håper ikke på noe denne gangen, er så lei av å få den ene nedturen etter den andre.. Men må jo innrømme at det er litt rare følelser nedi eggstokkene om dagen, men er vel bare innbillning det også.. Huff, skal ikke være greit dette her.. Men ønsker deg masse lykke til Metti, håper dette var DIN pp!!
Metti er håpefull Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #48 Skrevet 30. desember 2010 Hvis eg går utfra ff så e eg 6 dpo men eg tror sjøl eg e 4 ... Men det vil jo tiden vise ; ) Eg har enda ømme pupper på en helt annen måte enn sist pp . Pluss bitte litt utflod.. Utflod e det eneste som har vert helt fraværende de forrige pp ; )
Metti er håpefull Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #49 Skrevet 30. desember 2010 Forresten håpe virkelig at EL komme te deg snart !! Unne deg ikkje den situasjonen du e i nå !! Men prøv snakk me ein gyn!
Happy87 Skrevet 30. desember 2010 #50 Skrevet 30. desember 2010 Har sjekket opp noen gyn, men finner ikke helt ut av om de er private eller om jeg må ha henvisning fra lege.. Uansett så har jeg nå vertfall byttet lege så tenkte jeg skulle bestille time der når overgangen er ordnet.. Så det er vertfall en start.. Høres jo ut som om utflod kan være et positivt tegn da.. Ønsker deg masse lykke til og spotting er forbudt denne pp.. Hvordan burde tempgrafen være hvis man er gravid da?? Dipp eller ikke dipp og når er det eventuelt kommer dipp?? Synes temping ser så interessant ut så kunne tenkt meg å vite litt mer om det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå