Metti er håpefull Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 hei Laget en ny tråd den andre hadde blitt så lang ... Ny pp og nye muligheter..... Går nå inn i min 5 pp og det e med et stort sukk... Trodde virkelig at det sko skje innen 3 mnd men neida... Vil ikke måtte vente helt til mars / april og måtte gå gjennom en utreding før eg ska klare bli gravid... Happy har du fått ringt legen i dag ??
LilleMeg* Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 kan være greit med en ny tråd, siden den andre var blitt så lang ja:) off er ikkje noe kjekt når ting skal ta sånn tid.. veldig kjedelig dette her.. så no gleder eg meg bare til mensen er over og vi kan prøve på nytt.. dt eneste som er litt dumt denne mnd, er at vi skal på ferie til Bergen, eg skal være hos mine foreldre og han skal være hos sine, så klart skal vi treffes ofte og alt dt der, men siden vi bor et godt stykke fra venner og familie, så kommer vi til og bruke mye av tiden på familie og venner.. så eg får jo el når vi er der, men skal treffe denne gangen så får vi håpe dt klaffer;) hvordan går dt med dere?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Fikk brev i posten idag -> du har celleforandringer, ny kontroll om et halvt år. Ikke kult å få et slikt brev! Ellers så spottes det i vei her, venter TR på mandag......
Shamy Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Vi har prøvd i 1,5 år og da jeg var på GU i oktober sa fastlegen min at han ikke ville ta noen andre tester enn en celleprøve fordi vi ikke hadde prøvd lenge nok. Synes det er litt bekymrende å være 21 år og måtte slite med å bli gravid.. Men det har vel bare ikke klaffet for oss enda :-)
Metti er håpefull Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2010 Det var lite kult brev Fiffi... Ka vil det si da ? At det kan utvikles til livmorhalskreft eller bare at det er forandringene i cellene ... Krysser fingrene for at det ordner seg fiffi... Men skal du ikkje ta flere prøver før om et havt år ?
Metti er håpefull Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2010 Ønskebarn løye at du ikkje fikk noe mer oppføging da .. Vi har prøvd siden juni og skal begynne me utredning i mars april .. Det blir under året tilsammen ..Dere hadde jo prøvd i 1 og et halvt
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Er bare forandringer i cellene, så det holder vel med å kontrollere om et halvt år Mye som skjer på en gang her! Håper hvertfall snart timen til hysteroskopien kommer, slik at jeg får fjernet greiene der inne.
Metti er håpefull Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2010 ja det håper eg og ...eg e alltid så utolmodig når eg vente på sånt...
Happy87 Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Jeg tok motet til meg idag og ringte..Men jeg kom ikke dit jeg skulle.. Er visst ikke gyn. der lenger så jeg bestemte meg for å drøye det til over nyttår.. Er i så godt humør nå så klarer å tenke på litt andre ting om dagen, selv når det stikker som bare rakkern i eggstokkene.. Fikk el-testene mine idag og tok en som var kjempesvak..Men klarte ikke ødelegge humøret den heller.. Jeg tenker som så.. Jeg har klart å få el, så noe bra er det med kroppen min.. Hvis ikke det klaffer før sommeren så fikk jeg beskjed om å komme tilbake til legen da.. Jeg venter og ser hva som skjer og ringer i april hvis det ikke skulle skje noe.. Jeg har ikke gitt opp, men rett og slett fått et mer avslappet syn på det..Vertfall nå framover.. Så får jeg heller se hvordan humøret mitt er på nyåret:) Kanskje jeg da har fått en ny el.. Hvem vet:)
Metti er håpefull Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2010 så bra at du er i godt humør ... Hold fast på det kommer ikke noe lenger ved å være deppa. Selv om vi så ofte havner i den fella... Nå har me og bestilt tur te syden eller det vil sei at me har fått lånt en hytta av jobben te mannen ... Glede meg mye !!! Men ut ifra mine beregninger så komme mensen akkurat den uka ... Men kanskje jeg ikke har mens da . vi reiser i mai : ) Når og hvor var det du sko reise Happy ??
Happy87 Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Jeg reiser til fredag (17.des) Så må begynne å tenke på pakking nå.. Kommer hjem på julaften så går glipp av ordentlig førjulsstemning, men blir veldig deilig å komme seg vekk litt.. Det er jo nå som vi ikke har barn at vi kan gjøre det.. Gleder meg så sykt til å komme til et varmere sted, skal til puerto de mogan i gran canaria.. Og idag har jeg også feiret bursdagen min:) Har ikke bursdag før 18. men da er jeg jo bortreist så feiret litt på forskudd.. Så har det veldig bra idag:D Har ikke tenkt å ta noe g-test før etter at jeg kommer hjem.. Jeg skal kose meg skikkelig på tur.. Er litt usikker på om jeg kan ha hatt el (masse utflod de siste dagene), men bryr meg ikke akkurat nå.. VIL IKKE HA TR PÅ TUR!! Og vil ikke tro at jeg har hatt el slik at jeg blir skuffet hvis jeg ikke har hatt det.. Jaja, det ble mye greier her nå, men hadde mye på hjerte idag;) hehe Og forresten metti: Du har nok ikke mensen i mai;)
Shamy Skrevet 11. desember 2010 #12 Skrevet 11. desember 2010 Ja, Metti. Synes det er rart selv! Føler liksom ikke at jeg helt ble tatt seriøst. Skal bestille meg time hos privat GU og ta UL for å utelukke cyster osv. De vet i det minste hva de driver med. :-)
Metti er håpefull Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 12. desember 2010 Ååå heldig du som ska reise på tur og glemme alt annet.. Bare kose dere sammen som par ; )) Glede meg vanvittig til mai når vi ska på tur .. Me sla reise sammen med et vennepar !! Å ja happy skal ikkje ha TR på tur noen av oss... Nå begynner tr å reise så da begynner vi på en by prøve periode.. Satse på at nyttår er mnd for oss !!
Happy87 Skrevet 12. desember 2010 #14 Skrevet 12. desember 2010 Ennå ingen el, noe som betyr at det ikke blir TR på tur:) Eneste fordelen ved å ikke ha el enda.. Selv om jeg ikke helt sikkert vet om jeg har hatt el da.. Hatt noen dager med like sterke streker, men forrige syklus var ikke dette positivt, da var den ikke positiv før den ene streken var sterkere.. Det vil vel tiden vise.. Får satse på mye kos på ferie og i romjula og satse på noen positive nyheter utpå nyåret:)
Metti er håpefull Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2010 Ja vi får satse på gode nyheter i januar ... EG vil ha det !!! Er veldig utolmodig eg og nå . Hadde ikkje tenkt at det sko ta så lang tid. Men de 5 mnd har egentlig godt ganske fort og.. Så det går nok ganske fort til april..
Happy87 Skrevet 13. desember 2010 #16 Skrevet 13. desember 2010 Ja jeg må innrømme at det har gått fort, har jo holdt på siden juli, men føler at det har gått fort.. Eneste jeg skulle ønske var at jeg hadde flere el på den perioden da.. men men sånn går det for noen.. Tenker nok jeg også bestiller legetime i april hvis det ikke skjer noe før..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 13. desember 2010 #17 Skrevet 13. desember 2010 Negativ test idag - mensvondt bygger seg opp...TR er nok i annmarsj, tenker jeg!!! Så blir det over til 5 pp for meg også....
Metti er håpefull Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 13. desember 2010 Off det var kjedelig fiffi !!! Begynne å bli drit lei negative tester eg Og ... 5 pp tære på tålmodigheten kan en si... Vet du noe mer om når du ska få fjernet polyppen ?? Stor klem fra metti som og går inn i 5 pp
Metti er håpefull Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #19 Skrevet 13. desember 2010 Ser ikkje innlegge ditt fiffi
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 13. desember 2010 #20 Skrevet 13. desember 2010 Håbe eg får fjernan fort å gale, så sleppe eg ein ny pp med lave odds..... Men godt me e ein liden gjeng her, så kan me fresa fra oss isamen 5 pp here we come.....
Metti er håpefull Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #21 Skrevet 13. desember 2010 ja eg frese ofte eg.... Var ikkje planen å ha 5 pp .. Planen var å si det te familie i julen. Hadde planlagt kossen og alt
Happy87 Skrevet 13. desember 2010 #22 Skrevet 13. desember 2010 Akkurat nå skulle jeg jublet hvis jeg også kunne sagt at jeg skulle over i 5pp.. Tror jeg heller ville hatt stabil syklus med flere pp enn ustabil syklus og støck i 2pp fortsatt.. Meeeen kan ikke gi opp enda, det skal nok bli vår tur en gang også.. Vi må ikke glemme de som fortsatt holder motet oppe etter å ha passert et år med prøving.. Når det er sagt så skjønner jeg frustrasjonen deres, vi som er her inne skulle jo helst vært gravide igår.. Og det er veldig sårt når man føler at alle andre rundt seg blir gravide.. Men det kan jo være de har prøvd en stund de også..
Metti er håpefull Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #23 Skrevet 14. desember 2010 Ja eg beundre de som har holdt på et år og enda holde motet oppe. Eg kjenne eg slite me det allerede. Å ja Happy er nok lettere med en stabil syklus uansett om det tar litt lengre tid.
Happy87 Skrevet 14. desember 2010 #24 Skrevet 14. desember 2010 Nei nå må vi bare tenke positivt alle sammen:) Det nærmer seg jul og det er jo en så hyggelig høytid:) Nå skal vi nyte dagene frem mot jul og lage masse babyer.. Denne gangen er det vår tur:) Det var nå veldig positiv jeg var nå da, men man blir jo ikke noe mer gravid av å være negativ.. hehe.. Krysser fingrene for dere alle sammen.. Og for meg (håper jeg får el snart)
Metti er håpefull Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #25 Skrevet 14. desember 2010 Ja eg merke eg e litt mer avslappet denne mnd enn de andre. Selv om eg tenke på det endel enda. Blir en hyggelig høytid med babylaging rundt julaften.. hehe satse på at det går veien da : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå