Gå til innhold

huff, for en grusom dame! :( :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten gutt, kanskje 6 år, blir tatt i å lyve for moren sin. Hun skjeller han ut, og tømmer "hot sauce" i munnene hans. Han får ikke spytte det ut før senere. Etterpå dusjer hun han i iskaldt vann.. Grusom video. Gråt lenge etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steeeeeeeeeeeeerk saus i munnen han må ha der lenge uten å få lov å spytte ut. han fikk MYE i munnen. Dette mens moren sto å skjelte han ut. Han var livredd følte skam og hadde sterke smerter.

 

Samme med dusjen. Isvann, han hylte av smerte. Moren sto og kjeftet og smelte.

 

Ikke rart gutten ikke turte å fortelle moren hva som hadde skjedd på skolen, at han ahdde kranglet om noen blyanter. Han var vel livredd, fordi hun er jo helt nazi.

 

Hun har 6 barn. Dette barnet er adoptert. Han er den eneste hun behandler på denne måten leste jeg på nettet. Stakkar, han må føle seg vettskremt, ydmyket, torturert og forskjellsbehandlet til de grader. Må føle seg liten som menneske denne gutten, og det er jo ikke han som gjøre noe ille, det er moren! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på dem som legger ut slike linker. Hva er hensikten? Alle vet jo at det finnes grusomme mennesker der ute. For meg vitner slike innlegg kun om et merkelig behov for sensasjonslysten velting i andres elendighet, uansett hvor mange "uffer" og "stakkars" som puttes i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...