Gå til innhold

huff, for en grusom dame! :( :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe så jævlig!!! Vet du hva som skjedde senere? Dette må da ha fått konsekvenser for henne? Si at det gjorde det, please!!!! Hun har ikke fremdeles omsorg for et lite barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare sett denne snutten. Kunne godt tenkt meg å sett programmet, men vet ikke når det går. Går vel en stund fra det går på tv i USA til det kommer til norge sikkert.

Håper barnet er i nytt hjem og at dama blir satt inn i 20 år! MINST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke at det var "her adopted son"? Hvis sønnen er adoptert er det vel nokså enkelt for myndighetene å bare flytte ham til andre adoptivforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen mishandler et dyr og det blir filmet, reagerer hele verden. Det igangsettes global menenskejakt for å finne den skyldige. Og for all del, dyremishandling ER grusomt. Men barnemishandling er enda mye verre! Hvorfor reageres det ikke like sterkt på denne videoen som at en dame kastet en katt i søpla? Hvorfor er den ikke på forsiden av norske nettaviser, slik som den saken var?

 

Dette var forferdelig å se. Grusomt, holdt på å kaste opp. Jeg håper noen kan fortelle meg hvordan denne saken har endt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomt! Stakkar gutt! Fikk helt vondt inni meg og ble helt på gråten av å se noe så forferdelig..

Den dama burde ikke ha barn i det hele tatt, håper seriøst hun ikke har omsorgen for den stakkars uskyldige lille gutten lengre, og at gutten er hos noen som har masse trygghet og kjærlighet og gi han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY f***!!! Klarte ikke se mer etter gutten begynte og gråte i dusjen..

Stakkars! Den kjærringa håper jeg mista foreldreretten til den stakkars gutten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det er en vanlig dag for henne. hun ser ikke hvor grusomt det er så reagerte vel ikke på at datteren filmet det da.

 

:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregd! Det klarte ikke jeg å se på, fy f* tenk slik har mange barn det verden over, uff blir så lei meg av å vite det! Hun mammaen burde jo virkelig ikke få en sjangse til av dr.Phil, hun burde anmeldes og barnet burde komme i fosterhjem!

 

Uff uff uff, Dette barnet er jo traumatisert og ødelagt for livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som vet hvordan dette gikk? Jeg må prøve å finne ut av det. Det må vel finnes noe info på nettet? Selv ikke på Dr. Phil er vel dette vanlig kost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg helt UFORSTÅELIG hvordan noen klarer å gjøre sånt mot et lite barn!!!!!!! Hun må jo være PURE EVIL!

 

Og det verste er at slike ting som dette skjer i MANGE hjem rundt om i verden!! Tenk dere alt det som ikke kommer frem i lyset!!

 

Er bare to ord å si om dette: FY FAEN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var grusomt :( Hun ødelegger jo denne stakkars gutten.. hør så sårt han gråter i dusjen..

Det finnes så mange onde mennesker der ute og så mange stakkars uskyldige barn.

Jeg syns så synd til denne gutten, skulle øsnke det var noe jeg kunne gjøre. Håper gutten fikk hjelp.

 

Nå må vi huske på alle sammen å bry oss om andre og ikke lukke øynene for grusomheter som skjer. Bedre med en mld for mye enn en for lite. Stakkars barn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan lese mer om det her:

 

http://drphil.com/slideshows/slideshow/6065/?id=6065&slide=0&showID=1545&preview=&versionID=

 

Familien skal få hjelp. Moren går med på at det om nødvendig skal settes opp kameraer i huset.

 

Det verste med å se disse klippene fra showet er kanskje å oppdage at det faktisk ikke er en ond dame vi har med å gjøre. Hun gjør det ikke ut i fra sadisme, men på grunn av frustrasjon og fordi hun tror det er riktig. Skremmende, fordi det antakelig finnes mange som henne. Rene sadister er det ikke så mange av, men oppgitte og frustrerte foreldre med null innsikt i barneoppdragelse finnes antakelig i millioner på millioner.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars lille gutt!

Det var helt jævlig å se på, jeg orket ikke se mer enn til sausen, ble helt kvalm når jeg kjente på hva han måtte føle av frykt og skam. Perfekt for å ødelegge et menneske:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO hun er ond. Hvorfor må han holde chilisausen i munnen og dusje i kaldt vann hvis hun ikke er ond?

MÅTTE HUN BRENNE SAKTE OG LENGE I HELVETE!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY.....F..... Klarte ikke å se mere på dette, etter at hun sendte barne i en kald dursj. Dette var så ille at jeg sitter hær å griner. Er det mulig???? Er det virkelig mulig at folk kan være slik. Skulle vært skuddpremie på denne damen. Kjenner jeg ble kvalm. Stakkars barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og gråt i en halvtime etter klippet.

 

Men det fikk meg til å tenke. Tenk så stor makt vi foreldre har over barna våre. Når vi ser sånt er det viktig at vi kan snu det over på noe positivt i forhold til våre egne barn. Være bevisst på makten vi har, og være bevisst på at vi ikke misbruker den. Tenk så mye vi har å si på hvordan barna våre har det nå og resten av livet. Ingen her er vel så ekstrem som hun shitkjærringen der, men alle har kanskje noe de kan forbedre. La oss bruke det til noe positivt og forbedre oss på de områdene hvor vi kan. Fordi vi er så utrolig viktig for barna og er utrolig viktig at vi bruker makten vår riktig :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...