Gå til innhold

Får ikke orgasme med mannen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10:55

Ok, men de menn som sliter med å få den opp, sliter med å gjennomføre samleie eller sliter med å få orgasme (MANGE menn opplever problemer med dette en eller flere perioder i livet)... er det bare dems problem, eller bør det forventes av partnerne deres at de gjør en liten innsats for å prøve å løse problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De bør gå i terapi og få hjelp til slike problemer. Vanligvis skyldes det andre ting enn fysiske eller medisinske forhold, f.eks. stress på jobben. Partneren kan ikke lastes for dette, og det finnes ingen enkle tricks for å få orden på dette. Men selvsagt kan også partneren bidra til å løse opp spenninger ved f.eks. å være en god samtalepartner om ting han måtte slite med i eller utenfor familielivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er nøkkelordet

 

dere er nødt å snakke sammen det er ett must.

 

Jeg hadde samme problemet med min nåværende mann men vi satt oss ned og snakket sammen og tok ett lite steg av gangen, nå har vi verdens beste sex. Må bare finne ut hva vi liker begge to, noen ganger tror vi at vi vet

 

Husk også at du er like ansvarlig for egen orgasme som han er

 

PS hva med ett sexkurs, finnes flere sexkurs for par hvis du søker litt på nett

 

Uansett lykke til

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer LoveDove. Ja, man kan selvfølgelig si at din orgasme er ditt ansvar, men det er da mye morsommere å klare å gi sin partner en orgasme enn å se på at partneren din gir seg selv en orgasme? Krever selvfølgelig at man vet hva man driver med og hva partneren liker, men det er da vitterlig ikke en medfødt evne, så sett igang og prøv, feil og lær!

 

Som LoveDove sier: Den dagen du kommer i mål pga. hans innsats har du skapt et monster. Man blir hekta! Husker godt første gang jeg klarte å gi en kvinne orgasme. Skjønte ærlig talt ikke hva som skjedde. Hadde vært noen måneder i et forhold med en kvinne som rett og slett ikke fikk orgasme, ble dumpet, hadde noen måneders "jentefri", endte til sengs med en venninne (som jeg ble stupforelsket i og fortsatt er sammen med) og delte plutselig seng med en kvinne som så stjerner omtrent før jeg hadde kommet igang. Dødskult! Glisa bredt - og prøvde igjen. Og igjen. Og igjen. Funka hver gang. Tror øra var det eneste som hindret smilet i å gå helt rundt :P det er virkelig det nydeligste jeg har sett noen gang. Fatter ikke at noen mannfolk kan være fornøyd med å la henne ta ansvar for orgasmen sin selv ...

 

Og pus: Du så ikke dust ut. Du så bare ganske fornøyd og glad ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...