Gå til innhold

Får ikke orgasme med mannen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som har hatt samme kjæreste(samboer) i 6 år. Vi har det bra sammen,men seksuelt er han ikke så flink til å snakke om ting. Vi har regelmessig sex,og ofte god sex. Men jeg begynner desverre å bli lei.. fordi jeg får de beste orgasmer alene,og koser meg nesten hver dag selv. Men med han kommer jeg aldri,og han viser ikke interesse for meg heller. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler sex med ham blir mere en "jobb" fordi jeg får jo aldri avsluttet. Og er jo bare kåtere til jeg avslutter selv dagen etter... Han vet jo at jeg får orgasmer selv,og ofte gjør det i dusjen.. Er det flaut for ham å snakke om det fordi han ikke klarer å gi meg det? Og derfor bare later som ingenting? Vil ha sex,men vil begynne å ha mere utbytte av det selv og.. Hvordan kan jeg ta det opp på riktig måte med ham?? Uten å ødlegge mandigheten hans.

 

Flere som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du nok si til hva han skal gjøre. Alt for mange kvinner legger ansvaret for sexlivet helt og holdent på mannen, og det fungerer bare ikke. Ingen menn kan lese tankene dine, men hvis du forteller ham det når han gjør noe riktig og retter på ham om han gjør noe feil så blir nok sexlivet mye bedre for begge. Hvis du begynner å si fra vil han kanskje gjøre det samme:) Tilogmed i senga er kommunikasjon det viktigste i forholdet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at "med ham så kommer jeg aldri"... men prøver han da å fingre/slikke deg? Eller forventer du/dere at du skal få orgasme av penetrering? At du kan gid eg selv en orgasme er IKKE ensbetydende med at samleie vil gi deg orgasme. Og at DU vet hvordan din kropp fungerer og hva som skal til for at du får orgasme, betyr heller ikke at han vet akkurat hva du syns er godt. Du må lære ham, vise ham, forklare! Du ødelegger IKKE mandigheten til en mann ved å si at du vil ha orgasme og å lære ham å gi deg det. Han kommer til å ELSKE følelsen av å gi deg orgasme - tro du meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem ja. Har rett og slett tatt saken i egne hender. Stimulerer klitoris mens mannen er inni meg(det var ikke så lett men med litt samarbeid ble det bedre-). Vi er begge fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste må ha klitoris stimulering samtidig med penetrering om man skal få orgasme.

Det er ikke så mange som får orgasme kun med penetrering...

Om du feks sitter oppå og stimulerer klitoris da?

Det funker som fy her i gården.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det fungerer utmerket. Ikke noe problem at jeg må hjelpe til selv med fingrene mine for å få ordentlig orgasme, som regel, da. Svært mange har det sånn. At jeg bruker mye lengre tid enn ham, skal da ikke være hans problem. Å forvente at mannen skal slikke eller gni fitta di etter at det har gått for ham allerede, er ikke noe annet enn misbruk. Da er han nemlig segneferdig, rent biologisk, og har ingenting med egoisme eller latskap å gjøre. Så 13:15, beklager, du er en jævel, for å bruke dine egne ord. Og stakkars den tøffelhelten til mann du har. Jeg liker ikke sånne lodotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, med en over her, du må jo selv ta ansvar for å komme!! Vis han, fortell han, eller ta saken i egne hender!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg er nok ingen jævel og min mann er ingen tøffel, men vi har faktisk omtanke for hverandre. Å si til den man har sex med at "det er ditt problem" og drite i om det er godt for den andre er bare fullstendig idiotisk og ikke grunnlag for hverken et godt forhold eller et godt sexliv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har sagt at man skal "drite i" hva som er godt for den andre. Hvor har du det fra? Jeg mener bare at kvinnen har et selvstendig ansvar for selv å få orgasme, verken mer eller mindre. De fleste kvinner har forlengst forstått det.

 

Jeg skrev krasst tilbake til deg, siden du var så frekk å karakterisere vårt eget forhold på den måten. Du burde lære deg å passe kjeften din heretter. Det skader ikke å ha omtanke også for andre enn partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg vet jo at det er mitt ansvar:) Og jeg er ikke kjedlig i senga ellers, det er faktisk jeg som oftest gjør jobben for å si det sånn. Og vi har mange gode stillinger. Nei,han er veldig rett på sak egentlig,aldri forspill eller nå. Og litt for hardhendt,har vist ham mange ganger hvordan han skal gjøre det osv, men vet ikke hvorfor han aldri husker det. Men synes dere at mannens orgasme er hans ansvar også? Bare lurer,siden det er somregel oss jenter som vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skrev det jo selv. Ikke gjør deg så dum. "det er ditt problem og ikke hans" skrev du. Som om ikke sexlivet deres var felles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke får orgasme, ja. Sexlivet dreier seg ikke bare om orgasme. Ikke gjør deg dummere enn du er (skal vel noe til, forresten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver med iq over romtemperatur skjønner at det betyr noe for de fleste og hvertfall betyr det noe for noen som har skrevet et innlegg her om det. At sexlivet er godt for begge er ansvaret til begge, noe annet er bare å ofre seg og det er lenge siden det ble forventet av kvinner altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er mannens orgasme hans ansvar. Svært få menn har problemer med å få oragasme, gjerne i løpet av et par minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går begynte mannen min for n'te gang å mase om denne jævla sexen. Ville PRATE vet du. Han sier at han er lei av å gjøre de samme, kjedelige tingene, og at han har prøblemer med å komme. Fikk ikke helt med meg hva han mente, for jeg bare lukker øra, orker ikke høre på det maset der.

At han ikke kommer er hans problem, ikke mitt.

Og jeg gidder da ikke suge eller runke ham etter at jeg er ferdig, da vil jeg jo SOVE!

Ærlig talt, han får ta seg en runde i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, jeg syns det virker som om mannen din viser litt liten forståelse for deg, og liten vilje til å gi deg glede i senga.

Dette tror jeg fordi du først skriver at han er lite interessert i å prate om det, og nå skriver du at han er "rett på sak", og ikke forholder seg til hvordan du har sagt du vil ha det.

 

De fleste menn ELSKER at dama forteller dem hva dem liker, da føler de seg trygge og tør mer. På meg virker det som om typen din, i motsetning til de menn jeg har hatt sex med, er kun interessert i å tilfredsstille seg selv.

 

Hvis mine antakelser er riktige, så still krav til ham. Si at du ikke gidder å gjøre en innsats i senga lenger før han gjør det samme (da må du selvsagt fortelle ham hvordan hvis du ikke har gjort det før).

Hvis dere begge gjør denne innsatsen, og du fremdeles ikke får orgasme i senga, vil jeg anbefale en sånn massasjestav:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14:40

Så om mannen min sliter med å få orgasme, la oss si han ikke kommer fordi jeg bare ligger der som et slakt og ser dumt i taket... er det fremdeles hans ansvar? Ikke noe du forventer jeg skal gjøre med saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner får ikke orgasme av seg selv, de fleste av oss må jobbe hardt for å få de! Husker vi hadde en vill diskusjon om det en gang vi var 14 unge damer på ett vors, kun 2 fikk vaginal orgasme, mens nesten alle kunne få klitorisorgasme med en del egetarbeid :) Samme med meg, jeg kan ikke få orgasme uten vibrator, men da får jeg i gjengjeld drøssevis! Hva sier han/gjør han om du bruker sexleketøy under akten? Min kjæreste synes det er kjempedeilig, og han blir ekstra tenkt om jeg holder på med meg selv... Kanskje han ikke tror han kan gi deg orgasme? Lett for en mann å tro at han har mislyktes i å gi deg tilfredsstillelse, og det er derfor han ikke viser at han bryr seg.. Gi han tilbake troen på seg selv, så løser det nok seg :)

 

Kisses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Øvelse gjør mester? :P Altså, enkelte menn trenger å få det inn med teskje. Det er flaut for han å snakke om? Mye mulig, men vil du ikke, så skal du. :D Du er tydeligvis veldig bevisst på hva som fungerer for deg og hva du liker, og det er et innmari godt utgangspunkt. Noen ganger er det med sexlivet som med akademia - vis og forklar. Fortell hva du liker, guide han gjennom det, vis hva han skal gjøre. Gjør han det ikke, så vis igjen. Hvis han elsker deg (og det tror jeg han gjør) så kommer han til å sette pris på å kunne tilfredsstille deg. Han trenger å få utfordret seg selv litt, og han trenger å skjønne at det ikke er flaut eller skummelt.

 

Klart... Du kan alltids ta saken i egne hender også, men den dagen dere kommer i mål med hans innsats kommer han til å elske det! Det er få ting som er vakrere, mer sensuelt og mer intenst å overvære enn kvinnens orgasme - tro meg! (Der er det bare å misunne mannfolk og alle oss andre som får oppleve det.) Ikke minst hjelper det å vite at DET DER gjorde JEG! Jeg kommer aldri til å glemme første gang jeg fikk kvinnen jeg elsker til å se stjerner. Jeg smilte fra øre til øre og klarte ikke skjule min egen selvtilfredshet. (Må unektelig ha sett skikkelig dust ut. :P)

 

Stå på! Legg hemningene på hylla og vær dønn ærlig. Ta et par glass vin først hvis det hjelper på skravla. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke skille mellom seksuelt samliv og orgasme slik du legger opp til. Det blir helt meningsløst. Du later som om det eneste formålet med å ligge sammen, er å få orgasme. En god del kvinner vil nok si at i så fall er mye av det helt forgjeves. Men de har stor glede av det, og nyter det, likevel. Menn som ikke får orgasme med eller uten en naken kvinne i nærheten, kan telles i promiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...