Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #26 Skrevet 9. desember 2010 Hehe:) har selv ei venninne som ikke fatter hvorfor ingen menn vil være hennes.. Jeg har alltid hatt mannetekke, ikke er jeg pen, ikke har jeg høy utdannelse, ikke er jeg TYNN, men normal, har ikke pen kropp.. full av skavanker.. Hun skryter til meg av hvor flink hun er i senga og at mennene som hun treffer gjerne kommer om og om igjen for å knulle henne.. Men de vil overhodet ikke binde seg til henne.. Men rett etter henne, så finner de seg ei som de får barn med eller som de binder seg til på en annen måte. Jeg derimot har kun hatt menn som vil gifte seg med meg og ha meg til odel og eie. Eneste jeg kommer på som er en vesentlig forskjell på oss 2 utenom det faktum at hun er råpen og smart. Er at jeg er utrolig koselig, varm og appellerer til ømheten hos en mann. Jeg maser ikke, er politisk engasjert og kan prate og diskutere min mening. Jeg mener det jeg mener! Men han kan godt forandre mitt synspunkt om han kommer med noe jeg ikke har tenkt på tidligere. Min venninne er bare enig med mannen. Og gjør seg til sukkersøt og unaturlig sjarmerende. Samt at hun sier klart ifra med en gang at hun vil ha et seriøst forhold. Mens jeg derimot ikke prater om det å ville ha et seriøst forhold, men prøver å bli kjent med mannen. Ser han for den han er og prøver å gi mest mulig av meg selv slik at han blir kjent med meg som den jeg virkelig er. nytter ikke å si at man elsker appelsiner fordi han gjør det når du selv hater det. Ved å ta ting med ro, kose meg i hans selskap og lage mat og stelle for mannen har jeg blitt fridd til flere ganger.. Men dumpet de hver gang.. Fant ut at jeg ikke villle leve resten av livet med de.. Nå derimot! Har jeg funnet en mann som jeg vil leve resten av livet mitt med! Vi er gift, hus, barn++ Men historien vår er: Mann treffer kvinne. Mann ber kvinne på filmkveld. De knuller første daten. Kvinne sier til han: IKKE forelsk deg i meg. jeg er kun ute etter sex og vil ikke binde meg. Om du faller for meg kommer jeg til å knuse hjertet ditt. 3 mnd etter med jevnlig sex og dater flytter de sammen, 6 mnd etterpå er det bolle i ovnen. 1 år senere ble mann og kvinne gift.. Venninna mi fatter ikke åssen jeg får det til. Helt enkelt! Vær deg selv! Gjør det du synes er topp! Lev livet med et smil! Ikke dump en kar fordi han har hår på ei tå, han sier noe dumt en gang eller andre små filleting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå