Gå til innhold

hvordan skremme bort en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som man dater?

1. Vise at man også er interessert

2. Fortelle at du ikke er interessert i uforpliktende sex eller å være pulevenner.

3. Fortelle at du har barn fra før

DA stikker dem med en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for menn er aldri forelskket eller interessert i noe forpliktende, de.

Skrevet

I mine flere år som singel mor, har jeg enda ikke truffet en som var interessert i noe annet enn å feste sammen eller ha uforpliktende sex. Så begynner å tvile på det.

HI

Skrevet

Har motsatt problem, jeg. Jeg er ikke interessert i noe seriøst siden jeg har barn, og da vil selvsagt de eneste jeg treffer på helst gifte seg i morgen og få mange barn med en gang. Det vil ikke jeg. Jeg vil ikke bo sammen engagn.

Skrevet

Vel, jeg traff en :) Vi hadde kjempegod kjemi, så jeg lot ham skjønne at jeg var interessert - gidder ikke sånt skuespill. Og da ba han meg ut igjen. Og nå er vi samboere, til tross for at jeg var tobarnsmor da vi møttes. Så lykke til, de bra mannfolka finnes der ute :)

Skrevet

Kanskje de finnes, men jeg tør ikke mer. Samtlige menn hadde løfter om forhold, sa de var forelsket, interessert osv... Og sviktet meg totalt, så man føler seg som en brukt ting uten følelser.

Så, jeg tør ikke mer. Hvis en mann blir interessert i meg, og jeg har behov for sex og nærhet, så kommer jeg til å ha sex med ham/dra på koselig date, og la det bli med det.

HI

Skrevet

Hvor treffer du dem da? Kanskje du bør lete et annet sted?

Skrevet

Nettet, gjennom venner, gjennom jobben, på fest, på aktiviteter for foreldre og barn. Så det finnes ikke så mange andre steder å lete sånn egentlig...

Samme visa hver gang.

HI

Skrevet

Tipper du har vært uheldig da. Gå inn i det med en annen holdning. Bestem deg for å bare ha det gøy, så kanskje han reagerer annerledes?

Skrevet

jeg sa første daten at jeg vil ha barn, hehe, nå bor vi sammen:P

Skrevet

Når jeg gir uttrykk for at jeg vil ha det gøy, tar de det som invitasjon til one night stand, og går ut fra det. Og nei, jeg har ikke vært borti så mange, er snakk om 4-5 personer totalt.

Skrevet

Vel, jeg møtte en kjekk mann på nett i sommer. Fortalte alt om meg selv, var helt ærlig. Men så avbrøt jeg hele greia, for jeg mente han var for perfekt, ja rett og slett for god for meg. Fallhøyden ble for stor. (jeg sa ikke det til ham, jeg bare sa at jeg trengte å være singel en stund)

Så sendte jeg ham en mail i begynnelsen av oktober, og fikk vi kontkt igjen. Og nå dater vi som bare det, og jeg viser at jeg er interessert hver dag jeg;) I dag fikk han ikke "god morgen- ha en fin dag"-sms, så ved lunsj fikk jeg en av ham=)

Satser på at denen ikke stikker, for jeg vil gjerne beholde ham!

Skrevet

1. Det spørs hvordan man viser denne interessen.

Be ham bli med og ta en kaffe en dag? Gull.

Finne adressen hans og møte opp på døra? Ikke sånn.

2. Det spørs hvordan du forteller det.

"Jeg involverer meg ikke i et rent seksuelt forhold, dessverre." Knall.

"Nei fy faen! Dere menn tenker BARE på sex, og du skal bare ha JÆVLIG klart for deg at..." Nei nei.

3. Det spørs hvordan du forteller det.

"Jeg er mor til en liten gutt, han har første prioritet hos meg." Flott.

"Stakkars jenta mi har en satans kuk til far, jeg fatter ikke at jeg kunne falle for ham, jaja, om vi blir et par kanskje du vil bli stepappa, du virker jo så grei.." Absolutt ikke.

Sånn bortsett fra det; ikke vær desperat, ikke syt om ekser, ikke vær uhøflig mot servitører, ikke krangle med dørvakta, ikke hell øl på folk, ikke klag på kroppen din, ikke gnell om venninna di, ikke spør femtenhundre ganger om han liker deg, ikke surv om at du ikke er pen, ikke skryt av hvem du har pult og ikke gå utifra at han er drittsekk bare fordi han har utovertiss.

Skrevet

1. I venninnekretsen min er det å ringe/skrive sms/invitere ut en mann når man er alenemor ER å være desperat. Fikk beskjed om at jeg må spille uinteressert og "kostbar", ikke svare på hver melding, ikke ta telefon hver gang han ringer osv... Noe jeg synes er vanlig folkeskikk, altså, hvis noen ringer meg og jeg ikke er opptatt, så tar jeg telefonen, trodde det var helt normalt?

Jeg har foreslått for dem jeg liker å møtes, eller gå ut på byen sammen osv... Aldri vært en som sender masse sms, ringer i hytt og pine eller maser.

2. Jeg forteller at jeg er ganske seriøs, og siden jeg er mor til 2 barn, så er jeg ute etter noe seriøst på sikt. Maser ikke etter lovnader om forhold, vil jo bli kjent med fyren først. Men poengterer helt i begynnelsen, at jeg er interessert i noe mer enn bare sex på sikt. Og at hvis han vil ha en venn med fordeler, så er det nok ikke meg.

3. Forteller ganske fort (dem spør jo) at jeg har 2 barn, som ikke har samvær med sin far, går ikke inn på grunnen. Poengterer dette for å vise at jeg ikke er tilgjengelig for en tur på byen annenhver helg, og at det faktisk KAN være at daten ikke passer fordi man ikke har barnevakt tilgjengelig.

Har heller ikke sytt om ekser, klaget på kroppen eller mast om følelser osv, og selvfølgelig hvem er det som skryter av de man har hatt seg med, heller øl på folk og diverse annet? Hehe, og jeg drikker heller ikke alkohol, så blir ingen fylletråkk i salaten heller.

Likevel blir man lekt med gang på gang, og det verste, at man får aldri forklaring på hvorfor man blir kutta ut.

HI

Skrevet

Flere som kan ha en ide om hva jeg gjør feil?

HI

Skrevet

Tror nok det må være litt flere grunner enn dette til at de trekker seg HI.

Skrevet

Problemet er at det skjer hver gang... Eller, i utgangspunktet er det veldig få som er interessert i det hele tatt. Jeg må liksom tørre litt selv for å få dem "på kroken". Men når jeg aldri blir fortalt hva som er galt, så kan det heller ikke bli bedre :( Og da gir man rett og slett opp, og tror at man ikke er bra/pen/hyggelig/smart nok for å få seg kjæreste.

HI

Skrevet

Min venninne opplevde stadig det samme som deg.

Fant ut at hun satset for høyt rett og slett. Hun er søt, men på ingen måte perfekt hverken utseendemessig eller i kroppen. Hun har ingen utdanning og har hatt butikkjobber hele livet.

Hun var ikke interessert i annet enn dritfine menn med høy utdanning og fine jobber. For dem var hun antagelig "grei underholdning" et par dater men fikk alltid til slutt høre at disse mennene ikke var interessert i å binde seg. For deretter å oppleve at det første disse mennene gjorde var å binde seg til ei annen dame.

Så firet min venninne på kravene, og se der dukket han opp, mannen med stor M.

Skrevet

Javel... Jeg er høyt utdannet med ganske bra lønn i en administrativ stilling. Har mastergrad og 1 år på tilleggsfag. Har egen bil, leier tomannsbolig. Har sunne hobbyer og interesser. Er heller ikke perfekt utseendemessig, men er søt og veier 53 kilo med høyde på 170 cm. Kler meg pent, med moderat sminke.

Jeg søker en mann uavhengig av utdannelse. "Pene" menn har jeg alldri vært opptatt av, er mer opptatt av kjemien, og liker litt "kjøtt på bein" :) Men setter grense på alderen ved ca 45 år (er selv 28). Menn som jeg datet hadde sjeldent utdanning utover videregående.

Jentene som de har funnet etterpå, er av forskjellig slag. Hun ene er 18 år, har vanlig butikkjobb, er lubben og absolutt ikke pen. To andre er alenemødre for hhv 2 og 3 barn, heller ingen fotomodeller, ene har vært langtidsarbeidsledig, andre sitter i kassa på Kiwi.

Jeg orker ikke å ta til takke med alkoholiserte 50-åringer, og ser egentlig ikke hvor jeg kan fire på kravene?

HI

Skrevet

kjære deg, du er altfor smart for disse videregåendenivå menn. Du bør heller sett opp kravene når det gjelder utdanning. Jeg tipper de mennene blir skremt bort av din utdanningsnivå og intelligens.

Skrevet

Jeg mente ikke å si at du nødvendigvis siktet for høyt (jeg er hun med venninnen som måtte fire på kravene), så ikke bli snurt og fornærmet av innlegget mitt.

Spør de som har tatt halen mellom bena og løpt da vel, hva som var galt med deg, for noe må det jo være.

Altså ikke nødvendigvis noe galt, men noe må det være som gjør at du ikke appellerer til dem for noe mer enn selskap et par kvelder og kanskje et ligg eller tre.

Kanskje du er blottet for sjarm, hva vet jeg... Da kan du være så billedskjønn og velutdannet du bare vil uten at det hjelper en dritt.

Skrevet

Ok, så du er bare perfekt og treffer bare kjipe menn?

Skrevet

Svarer med et sitat fra moren min: "Den eneste måten å knytte en mann til seg på, er gjennom kjærlighet. Kjærlighet er det eneste som vil knytte ham til deg, ingen ting annet".

Tygg på den i flere dager, det ligger mange lag der.

Skrevet

- Begynne og legge ut om tidligere kjærester

- at du ønsker deg barn, så fort så mulig (da stikker de..)

- Spørre etter 2 dater om han ikke vil være med hjem til foreldrene dine på søndagsmiddag.

Har ikke test ut dette selv, men har et par venninner som brukte disse medtodene for og bli kvitt noen plagsomme beilere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...