Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Triste filmer, gjerne om sanne historier?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Har sett begge to.Veldig fine filmer Lilja 4ever skal jeg se om jeg får tak i. Flere tips? HI
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 Pianisten Livet er herlig (La vita e belle) Så som i himmelen
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #12 Skrevet 7. desember 2010 Retten til min datter - sann og utrolig fin men trist
Eleutheria Skrevet 7. desember 2010 #14 Skrevet 7. desember 2010 December Boys (med bl.a. Daniel Radcliffe), Hallam Foe (med bl.a. han som spilte Billy Elliot), Utenfor Kjærligheten (dansk film, fantastisk nydelig og sårt drama) - søte triste filmer alle tre
ungmortil3 Skrevet 7. desember 2010 #16 Skrevet 7. desember 2010 Inside im dancing. En utrolig flott film som man både ler og gråter med. Ganske sikker på at den er basert på en sann historie også.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #17 Skrevet 7. desember 2010 Omtalen til fimen Retten til min datter! Bør sees, den er fantastisk. En desemberdag i 1987, Hardee Memorial Hospital, Florida; To nydelige, nyfødte piker, Kimberly Mays og Arlena Twigg, blir ved en feiltakelse forbyttet. Ni år senere skjer det tragiske, Arlena Twigg dør av en hjerteoperasjon. En genetisk test viser at hun umulig kan være Ernest og Regina Twiggs datter. Kimberley Mays oppsøkes kort tid etter, og kampen om foreldreretten til henne starter. En opprivende, følelsesladet og komplisert kamp som etter filmatiseringen gitt rett til topps som den mest sette TV-serie i USA.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #18 Skrevet 8. desember 2010 Jeg finner ikke denne filmen noe sted Du vet ikke hvor jeg kan få tak i den? Har så lyst til å se den se... HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #19 Skrevet 8. desember 2010 De første filmene til Kieslowski (fra 80-tallet) er noe av det tristeste jeg har sett, særlig "Du skal ikke slå ihjel". På Platekompaniet får man kjøpt kasetter på 5 filmer av ham til under 100 kr.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #21 Skrevet 8. desember 2010 P.s I love you - en vanvittig bra film og tårene kommer garantert til å renne Flaskeposten - en tårevåt film som er vanskelig å glemme Phantom of the opera - rørende musikal
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #22 Skrevet 8. desember 2010 P.S. I love you synes jeg var dønn kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #23 Skrevet 8. desember 2010 Helt sikkert ingen sann historie, men både søt og trist: The Time Traveller's Wife. Jeg grein i hvert fall mye mot slutten (og jeg hadde lest boka!!)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #24 Skrevet 8. desember 2010 the road. trist som fy, men ikke sann historie:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå