Gå til innhold

Greit at mannen drar på julebord,3uker til termin..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHA du 20.36 må nok forbrede deg på skilsmisse du da etter noen år med deg får han vel nok.

Hi du må så klart la han dra på julebord. Skal du sitte hjemme i 5 uker kanskje er det ditt valg, ikke dra med deg mannen på det. Herregud skjønner ikke at noen men finner seg i å bli styrt med jernhånd jeg da.. Slike menn ender ofte opp som utro eller i en skilsmisse.. can't blame them...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det du....jeg vet at på den måten slipper vi alt det som alkoholen er med på å ødelegge.

ikke skal vi ha flere barn heller...

men jeg er noe eldre enn dere, så kanskje det er derfor vi kan klare å sette

vår familie foran det å hele tiden skal ut hver for seg.

20.36 her.

Skrevet

"Hele tiden gå ut hver for seg". Det er snakk om et julebord, for svingende!

Du høres ikke voksen ut, du høres mer ut som et sektmedlem.

Skrevet

Hele tiden ut hver for seg?

Er julebord hele tiden?

Skrevet

Jeg skjønner godt du sipper litt jeg, det gjorde jeg også før termin.

For det første så sølte jeg meg ensom og alene om svangerskapet når han fortsatt levde livet sitt som før, mens jeg alltid ble sittende hjemme fordi jeg ikke orket så mye og hvertfall ikke fulle folk.

Jeg ønsket litt sympati på slutten, følelsen av at han også kunne "ofre" seg litt, motstå drikkepress de siste ukene osv.

Og for det andre, så er det ikke alle som klarer å stoppe etter to øl selv om det er planen i utgangspunktet.

Jeg var sikkert en kjærring og kjip mot mannen min, men han fikk da festet nok alikevel syns jeg.

alene sitter man også etter fødsel, mens de faktisk kan fly på byen når de vil.

nå får jeg sikkert masse kjeft, men jeg syns det føltes så urettferdig i tillegg, også er man hormonell også baller det på seg...

alle er forskjellige.

Skrevet

ja,dere skriver hele tiden at dere går ut hver for dere, så i julebordstider er ikke det noe unntak....

men gjør som dere selv vil, jeg har det alt for godt sammen med mannen min hjemme, og han er av samme mening,så ser ikke hvorfor vi skal ødelegge det.

og nei, jeg har ikke noe kustus på han, han bestemmer selv, og han mener det samme som meg.

men vi var godt voksne når vi traff hverandre, så vi har ikke noe behov for å gå ut hver for oss.

Skrevet

20.57: Jeg tror det var veldig bra at nettopp du fant noen som hele tiden mener det samme som deg.

Skrevet

men herregud da...er det ikke lov å ha sin mening her inne?? jøss asså...

Skrevet

Urettferdig!

Pump deg og la mannen overta permisjonen så kan du fortsette leve som før du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...