Gå til innhold

Greit at mannen drar på julebord,3uker til termin..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere?

Jeg siper som en foss,og vil ikke sitte alene nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det greit så sant dere ikke bor på en fjelltopp milevis fra folk. Dagens gravide er helt sprø!

Skrevet

Her var mannen på jobbreise i en uke 3 uker før termin.

Julebord er da bare en liten tur på butikken som å regne.

Han trenge da ikke bure seg inne når det strengt talt kan være opptil 5 uker før babyen kommer.

Skrevet

Jeg hadde synes at det var greit hvis han ikke drakk alkohol.

Ellers kan du jo ikke holde han hjemme i alt fra 3 til 5 uker til.

Skrevet

sipper du for så lite? max hormonell du da.

slapp heller av. sitt på internett. eller se en god film. omg..

Skrevet

hvorfor skulle ikke mannen få drikke alkohol? makan

Skrevet

Selvfølgelig er det greit at mannen drar på julebord. Du kan da ikke tvinge ham til å holde seg hjemme og holde deg i handa når det er tre uker til terminen.

La ham kose seg. Det kan bli lenge til neste gang han får anledning til å gå ut.

Skrevet

Jeg synes at han skal få dra. Det er jo sikkert ikke langt unna, du får jo tak i han på telefonen om detskulle skje noe.

Jeg er også gravid(5 uker igjen) og er alene hjemme frem til den 20 des. Så her kan det hverfall ikke skje noe før mannen min kommer hjem:)

Si til han at han MÅ være tilgjengelig på telefonen hele tiden og slapp helt av. Ikke bruk mye energi på å stresse. Ta deg ett varmt bad og kos deg med favorittmaten din. Det kommer til å gå så bra og vips så er julebordskvelden over og mannen din kommer hjem:)

Skrevet

Jeg mener ja, siden dette er et julebord og ikke bare en normal pubkveld sammen med kamerater (altså noe som kan gjøres når som helst). Syns det er flott med menn som kan ta hensyn til gravide kvinner og holde dem med selskap om de har en dårlig dag, men nekter du ham dette, gjør du bare det vondt for deg selv.

Skrevet

Det er helt individuelt! Om du ikke er komfortabel med det, spiller det da noen rolle hva en gjeng på nett syns?

Snakk med mannen, du :o)

Skrevet

Mannen min var på byen med gutta tre uker før termin. Han drakk et par øl og hadde telefonen tilgjengelig, men det var han selv soom bestemte. Jeg var selv på byen to uker før termin, så ja, det hadde ikke vært noe problem fro meg. Han ville nok ikke drukket seg snydens uansett:)

Skjønner ikke at det kan være noe problem, så lenge du ikke har hatt truende for tidlig fødsel og må ligge pal for å holde ungen inne:) Han kan jo bare ha telefonen tilgjengelig i tilfelle du trenger en burger eller noe annet godt du får lyst på! he he he:) Lykke til, det går sikkert kjempefint! Julebord er jo kun en gang i året og du kunne jo avtalt besøk av venninner eller familie i kveld. Julebord kommer ikke akkurat kastet på oss:)

Skrevet

For et spm!

Eier du mannen din?

Selvfølgelig er det greit! håper det er hormonene som styrer deg!

Skrevet

Stakkars mann! Selvfølgelig burde han få gå.. Du kan ikke være riktig god HI.

Skrevet

Ja, jeg synes det hadde vært helt greit! Man vet jo aldri når det skjer..

Men nettopp derfor synes jeg det hadde vært fint om han inntok lite alkohol, slik at han ikke var alkoholpåvirket dersom det skulle skje noe.

Jeg fødte 15 dager før sist, og det kan jo skje 3 uker før også.

Men for all del, vil han drikke masse så hadde jeg ikke nektet han det. Men jeg hadde ikke hatt noe ønske om å ha han med på fødestuen om han var beruset. Så det får bli hans valg å ta den sjansen.

Hadde ikke grått om jeg var alene hjemme nei, hehe :) Jeg var alene 3 uker frem til 3 uker før termin, han rakk å være hjemme en liten uke før barnet kom sist.

Skrevet

Sitter du å sipper fordi mannen din er på julebord når du er høygravid? Det er heller ikke alltid at barn kommer på termin, kan jo hende du går over termin med to uker. Skal din mann risikere å sitte der i fem uker fordi du ikke kan være alene?

La han få lov til å gå på julebord, snart vil han få andre ting å tenke på når babyen kommer.

Du er jo ikke nødt til å sitte hjemme å synes synd på deg selv. Kos deg, slapp av. Ring venner, gå på besøk, lei en film, ta fotbad osv osv.

Skrevet

Herlighet for noen rare damer det er her da!!!

Jeg hadde sendt mannen på julebord,men uten alkohol!

Skal han reise langt foresten?

Skrevet

Ja det synes jeg :-) Ville nok ha bedt ham om å begrense alkoholinntaket bare. (Tror ikke blodig fødsel og skriking er det beste når man er hverken full eller bakfull... he he.. for ikke å snakke om hvor liten støtte han hadde kunnet gi deg!)

Skrevet

Hadde væt greit for meg at han dro på julebord, men da hadde han måttet holde seg rimelig edru. Jeg ville ikke hatt en beruset mann med på fødselen, og hadde aldri tilgitt han dersom jeg måtte føde alene fordi han var full. 3 uker før termin er innenfor det som regnes for normal tid for fødsel, synes ikke det er for mye forlangt at man holder seg edru da.

Skrevet

Jeg hadde ikke syns det var greit for jeg fødte 25 dager før termin forrige gang. Men sånn generelt hadde det vært greit, så lenge han holdt seg til max et par øl.

Skrevet

Jeg hadde ikke syns det var greit for jeg fødte 25 dager før termin forrige gang. Men sånn generelt hadde det vært greit, så lenge han holdt seg til max et par øl.

Skrevet

"Jeg hadde sendt mannen på julebord, men uten alkohol!"

Hjelpe meg, mannen din må jo være helt stokk dum som ikke klarer ta egne valg. Du sender han på julebord?

Skulle tro det var snakk om en umyndig person!

Skrevet

Gubben min kunne både dratt på julebord og drukket alkohol, men om fødselen skulle starte, så kunne han bare drite i å bli med på fødselen.

Skrevet

jeg hadde heller ikke synes det hadde vært greit.

han kunne fått velge ett av to.

drikke, og ikke bli med på evnt fødsel

ikke drikke, og bli med på fødsel...

enkelt og greit.

og hadde han vært på fest, så hadde jeg antagelig ikke gidde å sagt at det hadde vært i gang heller...

Skrevet

Kaaapiiiisch! (Lyden av pisken :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...