Gå til innhold

Smiske Mo

Anbefalte innlegg

Skrevet

man ser seg selv i andre. det at dere tror han er falsk når han er så positiv sier ikke noe om han, MEN OM DERE! voks opp og det sjapt, for dere har tross alt barn som har dere som forbilder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, blir rett og slett kvalm av dere som rakker ned på Mo her. Mo har et hjerte, noe tydeligvis mange av dere her inne tydeligvis ikke har. "Marion" og "Simone" gråter hele tiden, men fordi Mo er en gutt, så skal ha ikke få vise følelser?! Mo ønsker alle rundt seg bare kun godt, og han har virkelig jobbet for dette. Dette var drømmen hans, og jeg skjønner godt at han begynte å gråte, når det var en mulighet for at han røk ut.

Skrevet

23.01: Michael fulgte med i tiden, og lagde sanger som fenget folk over hele verden i over 40 år. Jeg tipper de fleste har glemt Mo før jul, senest innen påske neste år(med mindre Marion faktisk gjør som hun truet med da*skrekk*)

23.04: Selvfølgelig har Mo et hjerte, eller så ville resten av kroppen fungert dårlig..Men, han har skjønt at folk får sympati når man kommer med en trist historie, og det utnytter han...Mange som gjør det! Men han dro den kanskje litt for langt, med å snakke om det i hvert eneste program? Og jeg syns ikke Marion har hatt noen grunn til å sitte og tute på tv hver fredag heller jeg, men nå var det vel ikke hennes gråting som var temaet?

Skrevet

HI, tipper du var en av dem som stemte på Kjartan Salvesen da han vant Idol for gud vet hvor lenge siden.

Skrevet

23:34: Noen mennesker er mere følelsesmennesker enn andre. Og han er av den typen. Han tør å vise både glede og sorg. Du skjønner jo hva jeg mener med "Å ha et hjerte". Trenger da ikke spiller dum eller?

Mo er bare seg selv, og helt sykt at folk skal rakke ned på han for det. Folk må gjerne ha forskjellige meninger om stemmen hans, men for all del ikke kritiser han fordi han er seg selv.

Skrevet

23.42: Med hjertekommentaren ville jeg antyde at han kanskje ikke er så følsom som mange tror, men heller spiller på at det er mange naive mennesker der ute...

Kjenner du ham personlig?

Vil forøvrig presisere at jeg ikke er HI, så ingen tror det. Jeg bare er enig med HI

Skrevet

Synes Mo virker fremstår som en fantastisk snill og god fyr. Han virker så friii og har ingen problemer med å vise følelser, noe som sikkert kan virke skremmende for den tause og innadvente nordmann.

Skrevet

Typisk norsk å påstå at et menneske som viser følelser automatisk faker.

Det finnes ikke grunnlag for å at Mo faker, slike uttalelser er kun basert på det forvrengte forholdet mange her har til å vise følelser generelt.

Skrevet

Heia Kjartan Salvesen. DET var artisten sin det!

Skrevet

Jeg kan se når et menneske viser ekte følelser. Hvis man virkelig klarer å fake glede og sorg så bra, så bør han virkelig få en pris. Det er jo bare å se for eks på Hotel Cæsar, så ser du hvordan man faker følelser. Enkelte mennesker er utrolig følelsesmennesker. Jeg har en veninne som er litt sånn. Ho har lett for å si ho er glad i mennesker, og viser oppriktig glede når hun treffer andre mennesker. For noen kan det kanskje virke litt falskt og overdrevet, men for henne så er det ekte. Hun er som natt og dag. Er overglad når ho er glad, og tar helt av når ho er lei seg.

Mennesker er forskjellig, og synes det er så utrolig feil å dømme andre fordi de ikke er nøyaktig som seg selv.

Skrevet

23:52: Enig med deg. Skjønner liksom ikke tingen med at det skal være "feil" å vise følelser...

Skrevet

Han ikke bare viser følelser, men spiller på det. Når det er det samme fredag etter fredag etter fredag har han jo funnet noe som funker...Sett noen av de amerikanske versjonene av alle disse typene programmer?

Der hører en om den ene etter den andre som har en grantante med kreft, eller en venn av lillebror som sitter i rullestol, eller de som har vært alenemødre siden de var 16 og derfor aldri fått fulgt drømmen om en karrierer pga det..Og det selger! Folk får vondt av de, og stemmer fordi de syns de stakkars menneskene "fortjener" å gå videre...Man skal ikke ta alt for god fisk i verden i dag...

Skrevet

Hvilket grunnlag har du for å si at han spiller på det? Dette er jo strengt tatt bare noe du gjetter. Mo har levd lenge nok i Norge til å vite at det er risky å vise følelser offentlig, fordi folk blir så jævla pinlig berørt av det og mistenker deg for å være tilbakestående. Så hvorfor skulle han spille på det?

• 2 uker senere...
Skrevet

HI, ta deg sammen!

Gutten måtte se hele sin familie ( med unntak av mor), blir drept i Somalia, og likevel klarer han å stå på scenen uke etter uke med en livsgnist som et fåtall mennesker har ! Det er ikke noe annet enn fantastisk! Han danser, smiler, hopper og ler, og han sprer glede! Det du gjør HI, er å spre negativitet.. så han vinner!

Jeg synes han er sterk! Utrolig sterk! Og det var så gøy å se på han! Han tør å leke seg på scenen, leve ut drømmen..... Hvor mange gjør det ?

Skrevet

HVis det er smisking å være i godt humør og spre litt positivitet så er vel jeg en rævslikker som ikke ser verdien av å verken krangle for småting eller la en dårlig start være toneangivende for hvordan resten av dagen min skal være.

Du får mislike meg litt også da HI :-))

Forresten så tror jeg nok ikke han forteller om bakgrunnen sin fordi han vil det, det er vel helst fordi media _elsker_ slike historier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...