Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Den "bakgrunnleksa" har vi hørt før, og han har hatt det vanskelig, men han er ikke den eneste på jord som har hatt det.Han burde kanskje snart finne seg et vann å gå på også!!! Dette skal være talentkonkurranse, ikke sympati! Amerikanorge? Men når det er sagt så syns jeg det er skikkelig smiskete å si hver eneste fredag at alle folk er så fantastiske... ÅÅå det er så deilig å synge for alle de fantastiske menneskene der ute, blabla, sorry biter ikke på slik smisking, det trekker deg bare ned, Mo!!! Og i dag visste jeg bare at han måtte toppe hele driten, og det gjorde han med ; you are beautiful! Er det bare jeg som blir kvalm når noen skal leke "Helgen" på tv??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Skikkelig in i xfactor du tror jeg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Tåler ikke gutten i det hele tatt jeg....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Og hva var greia med å gråte FØR de sa hvem som gikk ut?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Mo er vakker! Synd han ikke kom videre! Mo er helt spesiel på en positiv måte! Men Atle er favoritten:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Første gangen jeg så x faktor . Er de øynene hans ekte blå? Var bare litt spesielt hvis han er så mørk i huden og så blå øyne. Hvordan har han hatt det vanskelig da?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Æsj, jeg blir kvalm av han altså..
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Nå må ikke dere glemme at dere sitter her og kritiserer enn 16 åring. Tenk på alt det presset han utsettes for. Egentlig så skjønner jeg godt at han gråter for dette var jo tross alt hans aller størset drøm og han var NESTEN i finalen, men han klarte det akkurat ikke. Og så sitter dere voksne damer her inne og kritiserer han. Skam dere!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Hvorfor blir du kvalm av en som sprer så mye positivitet? Du må ha d trist og grått når du ikke kan glede deg over en fargeklatt som Mo.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Skam dere ! Har dere ikke annet å gjøre enn å snakke dritt om en ung gutt ??? Han er en fantastisk sanger, og det er det ingen som kan nekte på. Når noen skiller seg litt ut fra mengden så skal de kritiseres nord og ned. Nei fysj, dere er voksne mennesker, oppfør dere!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 Det er jo ikke voksne damer som er her inne. Det er mange drittunger som har fått unger. BLI VOKSNE!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 Han er 18:) Synes han er fantastisk jeg! Bedre med genuint positive mennesker enn slike som finner noe negativt i alt og alle! Som mange her inne..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #14 Skrevet 3. desember 2010 Mo virker som et tusen ganger bedre menneske enn mange her inne i hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 Typisk Norsk å ikke få lov til å være en litt utenom det vanlige.Ja skammeseg for å vise følelser.JA jeg tror han mener det fredag etter fredag.!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 Fantastisk sanger? Seriøst? Da har du virkelig ikke peiling på musikk..!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #17 Skrevet 3. desember 2010 Nå er det faktisk slik at MO har vært folkefavoritt lenge, noe som gir meg tro på at nordmenn ikke er så følelsesforknytte som HI tydeligvis er. Med andre ord: Hadde du stått på en scene, HI, ville nok de aller færreste stemt på deg, uansett hva du hadde kommet brekende med.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #18 Skrevet 3. desember 2010 enn å sitte slik!! Mo var kjempeflink han. brydde seg virkelig om det han holdt på med! det er dere som sitter her å slenger dritt som gjør meg kvalme!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #19 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har heiet på Mo hele veien, men faktisk håpet at han ikke skulle vinne for det er faktisk ingen fordel å vinne en slik konkurranse. Du får det x-factor stemelet i panna. Så flott at han gikk ut idag, han vil nå mye lenger enn de 3 andre.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #20 Skrevet 3. desember 2010 Folk kan vel si at de ikke syns han er en god sanger, det er jo opp til hver enkelt å vurdere. Personlig synest jeg at han mangler kraft i stemmen, er velidg slitsom og kjedelig i lengden fordi det er så masete. Så får folk bli kvalm av meg for at jeg mener det. Jeg syns ikke han skiller seg sånn ut som folk mener her inne, han er høg på pæra, men det blir vel en ung gutt som får så mye oppmerksomhet, så der er han litt unnskyldt. Men glad jeg slipper stemmen i finalen=)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #21 Skrevet 3. desember 2010 Vi har nok veldig ulik definisjon på uttrykket ""høy på pæra" og kraft i stemmen. Og å si at han ikke er en god sanger er selvsagt en helt grei, subjektiv mening, men man kan ikke samtidig påstå at de som mener det motsatt ikke har peil på musikk, mens en selv har det. For det faller på sin egen urimelighet.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #22 Skrevet 3. desember 2010 Han er sikkert grei, men skjønner det kan virke som veldig smiskete, det er nok ubevisst fra hans side om han smisker. Syns ikke hans stemme fortjente en plass i finalen.... og folk må få mene hva de vil, enten det er om Mo eller hvem det er. Han er likt av mange så han tåler nok at noen ikke liker han også, slik er det å være kjendis... hallo!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #23 Skrevet 3. desember 2010 Jeg misliker han ikke fordi han er annerledes, men fordi han ble kjedelig... Samme opplegget på scenen hver gang, samme temaene å snakke om hver gang...Han ble en kopi, både av seg selv, og den ekte Michael som jeg personlig syntes var en myye bedre sanger og danser enn Mo Jeg liker de som er annerledes, Mo var ikke annerledes bortsett fra hudfargen, og den ser jeg bort fra uansett...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #25 Skrevet 3. desember 2010 De tre finalistene er i hvert fall ikke mye annerledes enn de fleste andre. Kopi av seg selv? Han hadde særpreg og noe genuint som han ikke trengte å gi slipp på. Skal vi følge argumentet ditt, var jo Michael Jackson en dårlig kopi av seg selv temmelig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå