Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #26 Skrevet 2. desember 2010 JEg synes det er påfallende at "Elskerinnen" ikke lenger svarer på denne tråden.. Og håper dypt og inderlig det er fordi hun har skjønt noe nå... blankearkogfargestifter...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #27 Skrevet 2. desember 2010 Jeg var elskerinnen, jeg er nå konen. Han er meg ikke utro, vi er lykkelige sammen på niende året. Forskjellen var nok sikkert at det var lite løgner, lite bedrag. Jeg visste han var gift, og han fortalte henne om meg temmelig raskt. Innen en måned. Han flytta raskt ut, og jeg flytta raskt inn. Han var ærlig med oss begge.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #28 Skrevet 3. desember 2010 Takk for mange gode svar! Jeg kan godt forstå dere som har null sympati og egentlig skulle ønske at meg og lignende personer brenner i helvete. Men jeg mener dere glemmer et viktig aspekt oppi det hele - vi er bare mennesker vi også! Har dere aldri latt dere rive med og gjort dumme ting? Selv om det ikke er like ille som dette? Jeg er egentlig overrasket over all "støtten" jeg har fått her inne. At mange skjønner dette er vanskelig også for meg, selv om jeg er elskerinnen. Det viser vel egentlig at DIB har en stor grad av empati og ikke bare perfekte damer som aldri har gjort en feil i sitt liv. Jeg kommer ikke til å sende noe nakenbilde av han til henne. Men jeg har snakket med henne, så hun vet nok veldig godt hva som foregår. Hun ringte meg. Jeg bestemte meg for å svare ærlig på alt hun spurte om, men uten å dele mer enn hun spurte om. Det er ikke min plass, og noe han burde gjøre. Hun spurte om jeg kjente han, om jeg visste at han hadde dame og barn. Jeg svarte bekreftende. Jeg tror ikke hun egentlig vil vite, for hun spurte ikke noe mer og fikk dermed ikke vite mer heller. Jeg innser jo at jeg aldri vil kunne stole på han, så må nok bare avslutte dette. Men tro meg, det er en heftig kjærlighetssorg selv om han aldri har vært helt "min". HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #29 Skrevet 3. desember 2010 Jeg skjønner jo at det kan være leit, at det er vanskelig å være elskerinnen også. Spesielt når det er følelser involvert. Men det er faktisk bare to mennesker som har mulighet til å endre på denne situasjonen, og den bedratte, den som blir mest såret av alle har ingenting å si, får ikke endret noe. Det er noe som du må huske på, noe som er viktig. Du har nemlig makt til å endre på dette! Jeg har ingen vanskeligheter med å se at det helt klart er sårt og leit for denne damen min mann har involvert seg med, for at han i det hele tatt skulle falle for henne så må hun jo være et ganske så fantastisk menneske også, min mann har nemlig god smak, og hun har vært hans venn, støtte og samtalepartner i en tid han har hatt det vanskelig. Og han har jo, ved å være utro, ikke bare ødelagt ekteskapet sitt, men også et veldig godt vennskap som de begge kunne hatt god nytt av i fremtiden, dersom de hadde klart å holde seg til å bare være venner! Men jeg håper for din skyld at det blir så smertefritt som mulig, jeg vet det ikke blir det for hans partner, men ønsker dere alle lykke til, du er heller ikke i noen enkel situasjon. blankearkogfargestifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå