Gå til innhold

5-åringen ble sur for kalendergaven...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har nok misforstått kalenderen tenker jeg. Helt naturlig at du ble skuffet vil jeg si, men det høres jo ut som om du tross alt har en veloppdragen lita jente i og med hun sa hun ville takke neste gang og forstod reaksjonen din :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe det, har aldri sett på henne som frekk i hvertfall:) Barn sier jo det de mener rett ut, blir de skuffet klarer de ikke å skjule det sånn som vi voksne klarer.

Får håpe resten av gavene faller i smak:) Grunnen til at jeg ble skuffet er nok også fordi det er 1.desember, og litt ekstra stas for barna å åpne pakken sin i dag siden det er den aller første pakken.

Skrevet

Det er forskjell på en voksens reaksjon og et barns. Dette var selve poenget mitt: barn er ærlige, og har foreløpig ikke lært seg å være uærlige, slik som voksne (i altfor stor grad) er. Dessuten virket det som HI var mer opptatt av å bli møtt med takknemlighet fra barnet sitt enn å glede sitt barn. Det er kvalmende.

Men det virker ikke som dere har noe særlig peiling på det. Som vanlig når noen blir motsagt, kommer det vennlige oppfordringer om å finne meg en annen tråd, eller bli kalt "forumtroll". Må bare si at dette er helt typiske reaksjoner for barnslige mennesker uten særlig med vett i hodet.

Skrevet

Vi har kjøpt legoborgkalender til poden på seks og måtte forklare gang på gang at det ikke er en legoborg i pakken, som det er bilde av, men små ventepakker. Så rådet om å forklare en gang til konseptet er nok lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...