Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #26 Skrevet 30. november 2010 Nei. Trimmer litt, vokser bikinilinja. Synes det er en dillete mote med helt glattbarbert. Vi er da voksne folk, voksne damer har litt busk!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #27 Skrevet 30. november 2010 det varierer.. noen ganger tar jeg alt andre ganger lar jeg det gro.. pleier å stusse litt på det da.. og ta bikinilinja.. men nå får det jammen være akkurat som det er der nede!! for det er jo en RISIKOSPORT å barbere der nede med denne magen
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #28 Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg barberer musa. Sommer som vinter. Både for min egen del, samboeren min sin del og sexlivet. Føler meg renere, penere og mer komfortabel når jeg shaver. Også hadde jeg ikke likt at dama mi hadde busk/dusk om jeg var en mann
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #29 Skrevet 30. november 2010 Næææh, her vokser det vilt innimellom. Hender jeg trimmer, hender jeg tar alt ( hvert skuddår, kanskje?) Mannen liker det best trimmet eller glatt, men jeg har rett og slett ikke ork og tid til å stresse med det også.. Såååh, her må man ha kart og kompass om man vil ha seg en kos..hihihi..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #30 Skrevet 30. november 2010 Selvfølgelig gjør ikke alle det samme...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #31 Skrevet 30. november 2010 Morsomt at nesten alle skriver at de blir renere av å barbere bort kjønnshår når det er påvist at de uten kjønnshår mye lettere pådrar seg soppinfeksjoner - skikkelig deilig med sopp i munnen i stedet for kjønnshår...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #32 Skrevet 30. november 2010 Lurer på om menn i det hele tatt var tent på damene sine eller hadde god sex før det var vanskelig å shave seg nedentil, jeg. Slik som dere fremstiller det er det det eneste som gjør at man følseg seg ren, fresh og har god sex..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #33 Skrevet 30. november 2010 _Føler_ seg renere (lukter sterkere med hår enn uten)! Å til deg som skrev om før i tiden: De visste vel ikke bedre Men selvfølgelig, folk er forskjellige! Tror uansett de aller fleste menn foretrekker lite hår eller hårløst.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #34 Skrevet 30. november 2010 Samboeren min synes det er ekkelt at jeg barberer hele, sier han føler at han har med ett barn å gjøre.. Så jeg barberer alt utenom en trimmet stripe/dusk frampå :-) Bedre me litt enn ingenting, synes også det er bedre med litt enn hele pakka :-P Nå lar jeg det vokse når jeg nærmer meg fødselen, pga infeksjoner osv, så da kommer jeg på sykehuset "all naturale", er det de anbefaler.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #35 Skrevet 30. november 2010 Mannen min liker heller ikke at jeg tar bort alt. Liker det ikke selv heller, klør noe så jævlig når det vokser ut, og er ekkelt med skjeggstubber der nede. Jeg shaver bikinilinjen og litt til og stusser det lille jeg har med ei saks:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #36 Skrevet 30. november 2010 Hver sin smak ... Selv foretrekker jeg å være glattbarbert. Syns rett og slett hårene klør! At min kjære også foretrekker glattbarbert look passer meg igrunn utmerket. Så her barberes det året rundt - sommer som vinter. Har ikke akkurat for vane å kartlegge andres intimbarberingsvaner når jeg er i svømmehalen, men skulle jeg se en kvinne med dusk vandre rundt i dusjen tenker jeg nok fint lite over det. Hva andre gjør med deres underliv er vitterlig ikke min sak, og jeg orker ikke ha noen mening om hva jeg syns ser fint ut. Skal dog nevnes at jeg (som er bifil) definitivt foretrekker glattbarberte kvinnekjønn fremfor busk, men når det gjelder mannfolk holder det lenge om de stusser litt og holder eventuell viltvoksende buskevekst under kontroll. Pardon my french, men mannfolk har stort sett busk som vokser på steder man ikke trenger å være i nærheten med munnen, og da plager det meg ikke nevneverdig. Kjønnshår mellom tenna er og blir en major turn-off for min del.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #37 Skrevet 1. desember 2010 Først et tips som jeg har oppdaget; hver gang etter barbering smører jeg meg med A-krem, smører også dagen etter når jeg har dusja. Da klør det ikke! Jeg er også nøye med å ikke barbere for mange ganger på samme sted, da blir det sårt! Så, du som bruker ladyshave. Er det en spesiell shave? For å komme til liksom? Er jo ganske trangt der nede enkelte steder... Men høres unektelig deilig ut med et par mm hår... Er livredd for innvokste hårstrå!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #38 Skrevet 1. desember 2010 Ha ha! Godt poeng - aldri tenkt på det på den måten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå