Gå til innhold

Barberer absolutt alle virkelig musa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å la det gro på vinteren. I dag var jeg i svømmehallen og jeg var den eneste med busk. riktig nok trimmet liten busk da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ihvertfall det! Føler meg mye renere da ;) Dessuten synes jeg synd i samboer hvis han skal ligge der nede å spytte hår =P

Føler det er mer hygienisk, og føler meg freshere!

Skrevet

Jeg glattbarberer ikke, men har ikke busk heller..

Jeg har kjøpt en ladyshaver som jeg bruker mellom bena, da blir det helt kort, men ikke helt glatt. Jeg klør så sinnsykt når jeg glattbarberer med høvel så det gjør jeg ikke.

Skrevet

Barberer og barberer...Trimmer det så godt jeg får til med gigamage og korte armer :P

Skrevet

Jeg barberer ikke, voksing gir så mye bedre resultat...

Skrevet

Her forsvinner alt ;) Bort med det!

Skrevet

Jeg barberer ikke på vinteren...

Skrevet

Alt bort ! Sier jeg.. tor nok de fleste barberer seg/vokser eller stusser en del, føler seg lett freshere da :) Jeg personlig føler meg usexy og gammeldags med dott :( Den vokste ut under ett sykehus opphold for ett par år siden, å da følte jeg meg som en hippie fra 70-tallet!

Skrevet

Nei, det ser jeg ikke noe poeng i å gjøre!

Skrevet

Barberer alt en til to ganger i uken. Stresser ikke med det, så kan godt gå to uker mellom hver gang på vinteren.

Skrevet

Nei, jeg har aldri fått det til uten at det klør, og det er jo innmari styrete mellom alle foldene der nede. Ikke synes jeg det ser pent ut heller, dersom man tar bort alt. Jeg stusser det, og holder det kort.

Skrevet

Nei, men trimmer godt her og der.Helt glatt er hverken fint eller særlig behagelig.

Skrevet

Jeg synes det er litt festlig med alle de som klager over "hår i maten" som folk generelt gjør i kjønnshårdebatter. Da tenker jeg litt sånn: "Du slikker/suger der det kommer tiss, mensen og bæsj ut, også uroer du deg for HÅR?!" Hehe, men det er da min mening.

Skrevet

Lar ei tynn stripe være igjen midt på. Eller klør det sånn akkurat der leppene kommer sammen. Ellers barberer jeg alt annet vekk. Ikke så nøye på vinteren som på sommeren, vel å merke...

Skrevet

Jo, her forsvinner nesten alt, bortsett fra en liten stripe på midten. Et par ganger i året forsvinner alt. Jeg føler meg både renere og finere da. Skjønner ikke dere som skiller på sommer og vinter. Dere har vel et sexliv også på vinteren??

Skrevet

Nei. Vi som ikke barberer har ikke et sexliv....

Skrevet

Jeg er lever i midlertidlig sølibat og gir blanke f*** i ALL hårvekst om dagen, skal ta en frisør runde før jul...

Skrevet

BORT MED ALT !!

Har da like mye sex om vinteren som sommeren, samboer setter pris på det og jeg føler jeg myyye renere og vel :))

Skrevet

Tar vekk bikinikanten og endel til, men alt får jeg ikke til...Hadde en kjærste som tok alt for meg en gang, au, det var vondt da det vokste ut!!!!

Skrevet

Vil da ikke se ut som veslejenta mi, så litt hår må man jo ha. Vi er jo voksne..

Skrevet

Jupp, bort med alt!

Tips til dere som sier det klør så flt, det slutter om man gjør det relativt jevlig. Gjør du det ca en gang i uken, så vil det ikke klø lenger etter 2. eller 3. barbering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...