Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #29 Skrevet 30. november 2010 Haha for noen navn :-D Ingen som frivillig kaller dattera si Tanja.Grusomt navn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #31 Skrevet 30. november 2010 Mine heter Bastian, Eliah, Vilja og Noor.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #33 Skrevet 30. november 2010 Han heter Jonathan. Hvis han får ei søster skal søstern hete Frida. Blir det en bror til så skal han hete Alexander eller Alejandro.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #34 Skrevet 30. november 2010 Syns det var pene navn jeg, julehjemmetråkkende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå