Gå til innhold

Hva skal barnet ditt hete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller dere som har barn, hva heter dem?

 

Jeg er gravid og sliter veeeeldig med å finne navn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi heter Emilie. Sambo sine barn heter Alexander og Michelle.

Vår skal hete Ronja Elena om det blir jente, og Benjamin eller Julian om det er gutt :)

Skrevet

Har en liten William, og venter nå en jente. Hun får mest trolig navnet Hannah.

Skrevet

Får jeg jente, skal hun hete Stella :) Får jeg en gutt, skal han hete Filip eller Liam..

Skrevet

 

Venter mest sannsynlig jente og har Sunniva, Jenny, Linnea og Ella som favorittnavn! :-)

Skrevet

Har Ida Marie fra før, og i januar blir mest sannsynlig Lucas født :) Så lenge navnet passer ansiktet da :P

Skrevet

Venter nr.3 og jenta har allerede fått navnet Alyssa. Har en gutt og ei jente fra før med unorske navn ;-)

Skrevet

Karoline. Har Mathilde fra før

Skrevet

Annie Inga Caroline eller Edward August :)

Skrevet

Ja ,går ann og skrive med w samme som man kan skrive Villiam .

Skrevet

Jeg skal IKKE under noen omstendighet bli gravid igjen!!!

 

...men jeg har tre barn;

 

Tanja Felizia, Bjørn Fabian og Isabella Fiona. Eller Felix, Fabian og Bella til daglig ;o)

Skrevet

Da blir det jo ikke uttalen Viktoria, men OUiktoria... Men hvis du vil kalle barnet ditt OUiktoria, så er det jo en grei sak :)

Skrevet

Victoria er jo utledet av ordet victory. "seier", så å skrive det med W blir jo meningsløst.

Skrevet

Victoria er utledet av ordet victory. "seier", så å skrive det med W blir jo meningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...