Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Eller dere som har barn, hva heter dem? Jeg er gravid og sliter veeeeldig med å finne navn....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Jenta mi heter Emilie. Sambo sine barn heter Alexander og Michelle. Vår skal hete Ronja Elena om det blir jente, og Benjamin eller Julian om det er gutt
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Har en liten William, og venter nå en jente. Hun får mest trolig navnet Hannah.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Får jeg jente, skal hun hete Stella Får jeg en gutt, skal han hete Filip eller Liam..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Venter mest sannsynlig jente og har Sunniva, Jenny, Linnea og Ella som favorittnavn! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Har Ida Marie fra før, og i januar blir mest sannsynlig Lucas født Så lenge navnet passer ansiktet da
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Venter nr.3 og jenta har allerede fått navnet Alyssa. Har en gutt og ei jente fra før med unorske navn ;-)
Prinsessemamma x 2 Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Karoline. Har Mathilde fra før
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Annie Inga Caroline eller Edward August
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Ja ,går ann og skrive med w samme som man kan skrive Villiam .
Tante Blås Squaw Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Jeg skal IKKE under noen omstendighet bli gravid igjen!!! ...men jeg har tre barn; Tanja Felizia, Bjørn Fabian og Isabella Fiona. Eller Felix, Fabian og Bella til daglig ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #18 Skrevet 30. november 2010 Da blir det jo ikke uttalen Viktoria, men OUiktoria... Men hvis du vil kalle barnet ditt OUiktoria, så er det jo en grei sak
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #22 Skrevet 30. november 2010 Victoria er jo utledet av ordet victory. "seier", så å skrive det med W blir jo meningsløst.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #24 Skrevet 30. november 2010 Victoria er utledet av ordet victory. "seier", så å skrive det med W blir jo meningsløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå