Gå til innhold

Vil ha en til, men han vil ikke:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det går seg til for dere, forresten, jeg kan godt forstå at du er redd for å få en til når det er sånn... Men nå er dere jo forberedt, og da er det mindre sannsynlig at det blir like ille. Lykke til uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke vi heller er skapt for liksom 5 barn, men vil jo bare ha én til...:P

Skrevet

Flere erfaringer?

Er lei meg om dagen. Begynner å føle at sex er bortkastet hvis vi ikke skal lage barn... Lurer på om jeg er på vei til å bli deprimert...:-(

Skrevet

Etter all sannsynlighet vil du angre resten av livet på at du ikke fikk flere barn, mens han ikke vil angre på at dere valgte å få ett til.

(Dette argumentet kan selvsagt ikke brukes i all evighet, om en har mange barn - men når situasjonen er å velge å få to barn til sammen, synes jeg dette er et veldig relevant argument.) Samtidig også tenke på at i mange sammenhenger er det veldig egoistisk gjort av foreldre som har et reelt valg (der ikke helsemessige årsaker hos mor, far eller barnet en allerede har setter en begrensning), å ikke la barnet få et søsken. Som andre har sagt over her vil det mest sannsynlig bli ensomt for det ene barnet når foreldrene etterhvert blir gamle og faller bort.

Håper dere blir enige etterhvert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...