Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #26 Skrevet 30. november 2010 Jo men.. I en perfekt verden skulle ingen tenke vondt om mennesker som trenger hjelp til å ta vare på barnet sitt.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg selv hadde tenkt "mitt" om jeg hadde kjent deg.. Det er jo faktisk ikke normalt å måtte trenge et team rundt seg av fagfolk/ bo på mødrehjem for å klare å ta seg av barnet sitt! Det er kjempe fint at du får hjelp, du skal være glad for at du bor i Norge som faktisk kan tilby deg dette.. Men normalt er det jo ikke.. Lykke til med baby!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #27 Skrevet 30. november 2010 Jeg ble tatt bort fra mitt hjem fordi min mor ikke hadde nok selvinnsikt og klarte ikke å "tenke klart". Jeg led aldri noen nød, men bv mente at om hun kom til å trenge hjelp så kom hun ikke til å si ifra. Så mitt beste tips er å være åpen for forslag og om de tilbyr mødrehjem syns jeg du bør vurdere det. For da har de prøvd å hjelpe dere, alternativet er å hente barnet fra deg. Og om de ikke tilbyr tilsyn (uanmeldt også) bør du la de komme å sjekke at alt er bra:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå