Galskapens overhode Skrevet 29. november 2010 #26 Skrevet 29. november 2010 Jada, det er trist med kreft, aids, fattigdom, psykiske lidelser, stein i skoa, fibromyalgi, voldtekt, bechterew, dysleksi, blåmandager, leddgikt, gulsott, ballespreng, polio, nærsynthet, astma, rennaræv, rasisme, jødehat, svartedauden, prostitusjon, lønnsforskjeller, flekktyfus, brannkopper, amnesi, neglesprett, bronkitt, tarmslyng, blodpropp, herpes, hekseskudd, enkemannsstøt, knefett, lungebetennelse, gallestein, nyresus, øresvikt, pest og kolera. Men for fuck's sake! Nå er jeg så drittlei oppfordringer om å tenne lys, be en bønn, plukke en blomst, whatever! Hvordan blir noe som helst bedre av alt dette våset? "Se, se på statusen min - jeg bryyyr meg! Og jeg er helt alene om det også, for det er bare 1% som setter dette på statuslinja si! Fuck me - I'm sensitive!" denne biten fikk plass.. hhi.. låner den jeg
Tante Blås Squaw Skrevet 29. november 2010 Forfatter #28 Skrevet 29. november 2010 Hehe! Bare lån ;o)
Gjest Skrevet 29. november 2010 #29 Skrevet 29. november 2010 ♥|♥ ♥ Sätt denna på din status om du älskar små ponnyhestar som springer jättejättesnabbt ♥ ♥|♥
Hikken Skrevet 29. november 2010 #30 Skrevet 29. november 2010 <3 Sett dette i statusen din om du har verdens fineste hest, men mangler en grill som er stok nok til å grille den <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå