Gå til innhold

Endre statuslinja mi, sier du? Nei takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Visste du at (sett inn ønsket gruppe eller person) lider som ingen andre døgnet rundt og har det helt for jævlig, mens (sett inn ønsket gruppe eller person) har det himmelropende fantastisk til enhver tid? Bare 513% tør å poste dette på statuslinja si, tør du??!!!"

LEI nå!

Jada, det er trist med kreft, aids, fattigdom, psykiske lidelser, stein i skoa, fibromyalgi, voldtekt, bechterew, dysleksi, blåmandager, leddgikt, gulsott, ballespreng, polio, nærsynthet, astma, rennaræv, rasisme, jødehat, svartedauden, prostitusjon, lønnsforskjeller, flekktyfus, brannkopper, amnesi, neglesprett, bronkitt, tarmslyng, blodpropp, herpes, hekseskudd, enkemannsstøt, knefett, lungebetennelse, gallestein, nyresus, øresvikt, pest og kolera.

Men for fuck's sake! Nå er jeg så drittlei oppfordringer om å tenne lys, be en bønn, plukke en blomst, whatever! Hvordan blir noe som helst bedre av alt dette våset? "Se, se på statusen min - jeg bryyyr meg! Og jeg er helt alene om det også, for det er bare 1% som setter dette på statuslinja si! Fuck me - I'm sensitive!"

(Og dere som nå skal sable meg ned fordi dere har et personlig forhold til noen av temaene som sosialrunkes så grundig på fjasboka - ta dere en bolle. Det er ikke sakene som stinker, det er det evige maset om å skulle bli en jævla helgen ved å skrive fem linjer på facebook).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tæhæ.. du er min personlige nye Dib favoritt!!!!

Skrevet

Hahaha! Så hjertens enig! Og joda, jeg kan "klipp og lim", synes at kreft er leit og at folk burde ha likelønn. Men jeg klarer også å gi uttrykk for det med egne ord uten å måtte kopiere andres

Skrevet

hehehehehe.... veldig bra skrevet!

det aller aller værste er det som har sånne statuser av typen "skam dere norge! hvorfor skal vi gi bort penger til u-hjelp når vi selv har mennesker i norge som ikke har det bra" ting.... pokker ta det irriterer meg.

eller alle de som klager over at nav i statusfeltet sitt, spesielt de som klager over at nav ikke har gitt dem noe de ikke har krav på.

og selvsakt alle disse tenn et lys osv.

jeg trenger vel ikke risikerer å brenne ned huset mitt for at diagnose X og Y skal få oppmerksomhet

Skrevet

Haha, som jeg skulle sagt det selv.

Trykker "Liker"

Skrevet

Jeg også følte et stort behov for å trykke liker nå. Og merker at jeg har det behovet oftere i settinger som ikke er FB også... uffda. :)

Skrevet

Ja, det var flere der ute som mista meg som fb-venn rundt tv-aksjonstider pga. den satans "skam dere norge""-statusen.

Skrevet

Takker og bukker ;o)

Skrevet

Nok et genialt skrevet innlegg :)) (Ja, hvor er liker-knappen??)

Trodde ellers det var bare meg som irriterte meg på sånne statuser...

Skrevet

Fantastisk innlegg.

Skrevet

*vurderer sterkt å klippe dette ut og lime inn på FB-statusen min*

Fantatisk, kunne ikke vært mer enig rett og slett! :-)

Skrevet

den er for lang!

Jeg prøvde å lime den inn som status, men den var på 1336 tegn eller noe sånt, mens bare 400 og ett eller annet var lov...

Ønsker meg også en "liker" knapp:-)

Skrevet

Klippet og limt inn på statusfeltet mitt!! *me like big time!*

Skrevet

Hadde det vært mulig skulle jeg kopiert dette innlegget og postet det på statusen min på Facebook.

Jeg er direkte berørt av mange av de oppfordringene, men ikke søren om jeg gidder kaste meg på en kjede av medlidenhetsfisking.

Skrevet

"Du er DRIT flink med hest♥ send til 10 personer du virkelig synes er DRIT flink med hest, hvis du får 5 tilbake er du virkelig drit flink med

hest!"

Denne sto på en statslinje til en kompis som er av AKKURAT samme oppfatning som deg, tror jeg.

Humret hele dagen av den.

Jeg er uansett så enig så enig med deg, HI!!!

Skrevet

Hahaha!!

Jeg sier som en annen sa til deg - om du ikke har blogg allerede så burde du virkelig opprette en. Du skriver fantastisk! :)

Skrevet

Takk for dagens lættis! Jeg posta link til innlegget på Facebook jeg! Hurra!

Gjest mandel i grøten
Skrevet

Der har du grunn god nok til at jeg er innom tryneboka en gang i halvåret.. Waste of time

Skrevet

Smith & Smulene - vent litt, denne er enda verre *lete litt*

"Hvert år dør ca. 4 personer i forbindelse med ridning, og omtrent 10 000 flere skades alvorlig. Vi håndterer ca 500 kghest. Tenk på det neste gang du kaller noen som rir for feig, eller ligger å klager etter å ha gått påtryne i forbindelse med fotball treningen, når du har løpt etter den jævla ballen! Sett dette på statusen din om du er en heste person"

Jarra. eller nei. Tror det må bli nei, gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...