:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 Forfatter #26 Skrevet 28. november 2010 det kan godt hende at det er noe metode greier, jeg har ihvertfall ikke hørt om det, men kan godt hende at jeg var inni "smarte menn" verden akkurat da. hehe... kvinnen møter menn, det er en bra dokumentar. eller for og skape mer blest så kan den hete "det er ingen sak å være alenemor, når så mange menn vil betale middagen min"
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2010 #27 Skrevet 28. november 2010 Åååå, du får det til å høres skikkelig stilig ut å være alenemor! Jeg og vil! Ha ha. Jeg er så feil på sånt mannegreier at verden skal være glad jeg er gift. Det er bra vi har sånne som deg som er erfarne datere til å bedrive den slags. Jeg tror jeg gikk på en date en gang, men da personen viste seg å ikke bare jobbe i lekebutikk, men også bo hjemme så gikk jeg hjem (alene!) temmelig raskt. Det ble for mye for meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 Forfatter #28 Skrevet 28. november 2010 haha.. jeg tror den dokumentaren ville slått an men du sier egentlig alt når du sier "det ble for mye for meg", når det kommer til dating. så blir det ofte det. man møter så mye rart som man egentlig ikke vil møte også blir det rett og slett for mye
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2010 #29 Skrevet 28. november 2010 Ja, "for mye" var vel ikke egentlig helt riktig for den aktuelle situasjonen heller. For lite eller litt rart eller bare feil stemmer vel mer. Ja, jeg er/var fæl og dømte han jo nord og ned pga sånne teite ting. Det burde man jo sikkert ikke. Men som sagt, jeg er helt elendig på sånt. Mirakel at noen giftet seg med meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 Forfatter #30 Skrevet 28. november 2010 er ikke det litt av det morsome med å date? at man kan dømme de man ikke vil bli bedre kjent med nord og ned.... hhee
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2010 #31 Skrevet 28. november 2010 Jeg aner ikke. Jeg syns ikke det var noe gøy, jeg... Og ga meg jo rimelig kjapt da. Jeg følte meg bare konstant teit og rar og sånn jeg. Og hvordan skal en norsk date foregå uansett? Skal man pynte seg? Hva forventes? Blææ--- nei nei nei. Ikke for meg. Syns du det er gøy?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 Forfatter #32 Skrevet 28. november 2010 ja, jeg syns det er gøy. gøy å få snakke med folk å se hva de har på hjerte. men nå har jeg en usedvanlig god evne til å prate å få folk til å prate. det dummer er når man møter folk uten personlighet. det er litt slitsomt. det skjer jo det også. hehe... om jeg flytter kommer jeg til å ha datet hele kommunen før det har gått 2 måneder
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2010 #33 Skrevet 28. november 2010 Men er det ikke en ganske liten kommune da? he he:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 Forfatter #34 Skrevet 28. november 2010 hahah.... nå er du bare frekk
meg & to små vampyrer Skrevet 29. november 2010 #35 Skrevet 29. november 2010 Frekk? Jeg er vel heller snill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå