Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #26 Skrevet 28. november 2010 Dubai, Ghana, Tanzania og Zanzibar!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #28 Skrevet 28. november 2010 VAKREST eksotisk er Maldivene *elsk* Mest annerledes/spesielt eksotisk er Dubai
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #29 Skrevet 28. november 2010 Zanzibar,tanzania. Eller kanskje øya Boracay på fillipinene,definitivt verdt å google. Snart 10 år siden jeg var der,så fillipinene var litt annerledes enn hva det er i dag. Utrolig vakkert. Cuba var fint også,men ikke såå eksotisk synes jeg. Har faktisk aldri vært i syden,eller thailand er litt syden for meg og der har jeg vært et par ganger.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #30 Skrevet 28. november 2010 Jeg nevnte Cuba. =) Vi reiste som helsepersonell til Las Tunas med lokalbefolkningen som arrangører og som tok seg av "transport" og overnatting. Vi fikk se dagliglivet til mange cubanere og var gjester ved flere helsestasjoner, sykehus, o.l. Det var veldig eksotisk, for meg iallefall. Vi var også noen dager i Havanna, men det er like eksotisk som hvilken som helst annen by i et annet land. For meg er ikke Havanna det Cuba som jeg kjenner. Det er ikke alltid landet en reiser til, men hvordan en får oppleve det =)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #31 Skrevet 28. november 2010 Bucaresti i Romania og Hatay i Tyrkia er de mest eksotiske stedene jeg har vært. Nå er ikke selve Tyrkia eksotisk,men den byen var det.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #32 Skrevet 28. november 2010 ABSOLUTT FIJI! rundt fiji er der over 300 øyer,og DER ER paradis!! somme øyer er så små at man bruker bare 6 minutt å gå rundt de på,og de er av bare sand!! alle bør oppleve Fiji! og jeg har vært over hele verden,flere ganger,men ingenting slår FIJI! )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #33 Skrevet 28. november 2010 Dykket ved Great Barrier Reef. Fantastisk !!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #35 Skrevet 28. november 2010 Vanskelig å sammenlikne, men høyt opp på lista kommer: -rundtur på Svalbard -safari i Serengeti i Tanzania -inkatrail til Macchu Piccu i Peru -dykking på Great Barrier Reef i Australia -en pitteliten øy i Victoriasjøen jeg ikke husker navnet på der de minste barna ikke hadde sett hvite før Jeg mener dessuten at det er viktig hva man gjør der man reiser. Alle stedene blir mye mer spennende hvis man gjør noen aktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #36 Skrevet 28. november 2010 Madras i India ellers er seychellene nydelige (la digue eller andre små øyer)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #38 Skrevet 28. november 2010 Det er ikke like eksotisk å bo her Man blir lei av midnattsol, fjell, hav og natur etterhvert. Og irriterer seg heller over vær, vind og ikke-eksisterende potensielle mannfolk, som garantert har vært ¨på minst 10 av venninnene dine uansett Marrakesh(?) og Casablanca er vel de mest eksotiske stedene jeg har vært på. Er typisk charter-turist.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #39 Skrevet 28. november 2010 Ny Ålesund på Svalbard - vi var apekatter i "bur" når cruisebåtene kom,alle skulle ta bilder av oss og vi fikk mye rare spørsmål fra turistene om hvor vi sov, spiste og gikk på do!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #41 Skrevet 28. november 2010 Det var en spøk og et selvironisk spark bak til meg selv, som ikke har vært så mange eksotiske steder men hjortesafari rett utenfor inngangsdøra var ikke fleip. Har nesten løpt på et par stykker på joggetur. Nærmeste man kommer eksotisk dyreliv i London, vil jeg tro
Gjest Skrevet 28. november 2010 #42 Skrevet 28. november 2010 Æ e fra Henningsvær i Lofoten, og syns også at d må være d mest eksotiske sted i verden! Men om du vil reise langt, så er Brasil et heeelt fantastisk sted. Goggle f.eks Rio eller foz do iguacu.
Gjest Skrevet 28. november 2010 #43 Skrevet 28. november 2010 Jeg kjenner en del folk som er særdeles bereiste og mange nevner Lofoten som noe av det mest fantastiske de har sett For min del tror jeg at jeg må si Island er det mest eksotiske stedet jeg har besøkt. Helt magisk
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #44 Skrevet 29. november 2010 Det er forskjell på dra på et hotell i Sjarm el Sheik for å slikke sol, og det å reise rundt i Egypt for å oppleve landet og kulturen og severdighetene. Så jeg vil absolutt påstå at min reise til Egypt var eksotisk og spennende. Egentlig er jo hele Afrika umåtelig spennende. Man blir forelsket og betatt.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #46 Skrevet 29. november 2010 Ruhengeri, Rwanda. Fem år etter den store massakeren. Hotellet hadde innebyggede granatsplinter i veggene, kulehull i døra og en helt egen firfisle i badekaret. Banken i byen var særdeles åpen, døgnet rundt. Døren var sprengt av granater. På den tiden var det nesten ingen hvite som beveget seg i området, og barn under fem år hadde aldri sett en hvit kvinne før. DET var eksotisk.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #47 Skrevet 29. november 2010 Feil, du var der 1,5 år etter... Men Tidaholm camping i Sverige er også eksotisk... Åsså Høyvika på Atløya. Der bor en gorilla.
Lakenskrekk Skrevet 29. november 2010 #48 Skrevet 29. november 2010 Jeg har vært å seilt med en stor seilbåt fra øy til øy i Hellas.. Badet midt på havet. Herlig :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #49 Skrevet 29. november 2010 Jeg synes nesten Lofoten var det mest eksotiske, jeg! Jeg har vært både i Hong Kong, Japan og Mauritius, og der var det jo veldig eksotisk, men Lofoten var mye mer annerledes og fantastisk enn jeg hadde regnet med på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #50 Skrevet 3. desember 2010 Safaritur i Uganda, Zanzibar, Tanzania.... Men jeg vil si at chartertur til Skiatos i Hellas var vel så eksotisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå