Gå til innhold

Det mest eksotiske stedet du har vært?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sør-Afrika.

Eller kulturmessig eksotisk, vil jeg vel si Egypt.

Skrevet

Egypt:)

Er kanskje ikke så veldig eksotisk nå lenger,men eksotisk nok:)En helt annen verden enn vi er vant til:)

Skrevet

Maurtius, Marokko og Thailand.. håper det blir flere etterhvert.

Skrevet

Jeg vil til Bora Bora!!!

Mest eksotiske jeg har vært, er i Torrevieja, Alicante og Murcia. Wohoo!

Skrevet

He he, Egypt er liksom Gran canaria 2 tenker jeg da..... =)

Tulum for 10 år siden var eksotisk... (Nå er det charter der og)

Mauritsius var bra

Skrevet

Margarita. (Øy utenfor Venezuela).

Skrevet

Langt inne i regnskogen i Costa Rica (hvor jeg raftet og rappelerte ned fossefall)

Ellers er jeg delvis oppvokst i jungelen i Thailand :)

Skrevet

Dominikanske Republikk, Kenya, Tanzania.

Skrevet

Jeg har reist masse, men aldri vært et så "eksotisk" sted som Lofoten. Ingen andre steder har gitt med den naturopplevelsen med knall grønne berg som går rett ut i knall blå sjø. I tillegg til midnattsolen!

Så selv om det er mange flott steder i både Afrika og Asia, så er det ingenting som slår Lofoten i mine øyne;)

Skrevet

Har vært i Uganda i 2005, gikk på kostskole der noen uker, det var en opplevelse for livet! I 2009 hadde jeg og besteveninnen min en 3 uker lang roadtrip i USA, der vi kjørte på tvers av landet (Route 66), også en fantastisk opplevelse, fikk oppleve Chicago, LA, Hollywood, Las Vegas, Grand Canyoun etc. I år har jeg å kjæresten reist mye i Europa, vi har fartet mye rundt i England, Spania, Italia, Kroatia, Bosnia og Montenegro. Opplevelse for livet :)

Skrevet

THAILAND :)))))))))))

Ååååå, vil tilbake dit snaaaart. Paradis på jord. Syden kan ikke måle seg med det engang.

Var i Hua Hin, Phuket, PhiPhi øya, og den øya der innspillingen av "The beach" der Leonardo Di Caprio hadde hovedrollen.

FANTASTISK OPPLEVELSE :)))

Skrevet

Kongo, Tanzania, Kenya- Vanskelig å velge. Ellers var jeg fornøyd med både Brasil og Jordan...

Dere som svarer Spania, Egypt og Kanariøyene---- reis litt mer er mitt råd! (ja, har vært der, eksotisk NEI.)

Skrevet

London - byen som har alt fra gode shoppingmuligheter, fantastisk universitet og hjortesafari rett utenfor døra :P

Skrevet

Kuna Yala, eller bedre kjent som San Blas øyene utenfor karibiske kysten av Panama. Kuna indianerne holder til der, og lever på samme vis som for hundre år siden, med palmehytter, båter utskjært av trestammer og intrikate håndtverk.

Ellers er Galapagos en definitiv høydare

Dere som nevner charterturer...eh, det er jo ikke så veldig eksotisk, nei..

Jeg er dritmisunnelig på deg som har vært på Bora-Bora, det ligger nr. 2 på min reiseliste ( Sri Lanka er nr.1..)

Saltørkenen uti huttiheita i Bolivia var også temmelig eksotisk..

Skrevet

En liten øy utenfor kysten av fiji(hovedøya)

Skrevet

..en av de mange øyene vi besøkte under øyhoppingen i Fiji.

Kulturelt sett vil jeg si Israel eller Egypt og vil på ingen måte sidestille Egypt med Gran Canaria. Egypt er MYE mer enn Charter..

Skrevet

endel faktisk:

Kina, Tibet, nepal, India, Thailand, Laos,Vietnam,Kambotsja, New Zealand, Påskeøya, Chile, Argentina, Uruguay, Peru, Bolivia, Brazil, Sør-Afrika, Namibia, Botswana, Zimbabwe, Lesotho,Swaziland,Tanzania samt Zanzibar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...