Gå til innhold

Hvorfor vil "alle " ha Reima?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du tatt regnbukse utenpå dressen hadde jeg blitt ganske forbanna på deg, da ødelegger du jo hele poenget med den jo! Reima tec dressen puster og regulerer varmen, og med en regnbukse utenpå, så opphører jo denne effekten. Ikke rart du synes barna virker kalde da... Har heldigvis aldri opplevd t ansatte har puttet regntøy utenpå Reimadressene våres, for det er virkelig ikke nødvendig. Og vi bor på vestlandet hvor det regner MYE. Har aldri vært våt eller kald likevel. Vi fikk vår første dress i gave, og etter det har jeg foretrukket den. Har forsøk flere andre underveis, bl.a Reflex som mange mener er like god, men jeg synes helt klart at Reima stiller i en klasse for seg selv.

Jeg skjønte heller ikke det med "og ikke lenger bedre enn andre dresser?". Tenker du på testen i FB? Du leste vel også at testmodellen var uferdig og dermed ikke samme som er i butikkene? Den er en av få dresser med en vannsøyle på 10 000, dvs at den er så godt som vanntett, den har pustende membran (i motsetning til bevernylondresser ol), og den ER mye lettere i vekt enn de fleste andre dresser.

Som bhg-ansatt, så burde du muligens sette deg litt mer inn i hvordan barnas yttertøy fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Gummibukse utenppå uansett? - hm, det hadde ikke jeg funet meg i hvertfall.

-Klarer noen å få en Reimadress til å vare 4 sesonger? Jeg har hatt bare en Reimadress, fornøyd med den, men ikke slitestyrke. Etter en sesong synes jeg ikke den er så mye å starte opp igjen med.

-Er vel ikke slik at alle vil ha Reima, men noen liker den, andre liker andre best. Selv er jeg veldig fornøyd med den beste dressen av "Name it" - den med høyest vannsøyle og best sliteevne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...