Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #26 Skrevet 27. november 2010 Jeg får av og til dårlig samvittighet, fordi jeg ikke syns alle barn er pene.. De fleste er det, men ser ofte barn på butikken som rett og slett ikke er pene i det hele tatt. Når det er sagt så kan de være sjarmerende når de smiler i det minst! Går det ann å syns at mitt eget barn ikke er pent?? Lurer veldig, men håper ikke det går. Uansett så blir jeg jo glad i det, er jo glad i folk som ikke er pene
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #27 Skrevet 27. november 2010 hehe jeg har tilgode å se barn som er penere enn mitt og kommer nok ikke til å se det heller. for meg er min sønn den peneste i hele verden, på alle måter
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #28 Skrevet 27. november 2010 Selvsagt er ikek alle barn pene. Ikke alle mennesker er pene, og det er med barn som med voksne. Man kan elske dem allikevel. Synes dette "mitt barn er penest"-gnålet er vedig barnslig og overflatisk. Man kan da vel elske noen over alt på jord selv om de ikke er bildeskjønne?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #29 Skrevet 27. november 2010 Nei, absolutt ikke! Min sønn er nydelig, omsorgsfull, høflig og veldig sjarmerende, så jeg mener jeg har fått full pakke:-D Han er 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #30 Skrevet 27. november 2010 Jeg har en datter som jeg syntes er søt. Hun er store blå øyne, men lange øyenvipper. men hun har dumbo ører, hehe;-) Jeg syntes hun er nydelig, men selvfølgelig finnes det vakrere barn. Jeg syntes hun er nydelig fordi jeg kjenner henne så godt og hun har en herlig personlighet. Syntes det er rart med mødre/fedre som ikke kan se på barna noenlunde objektivt. Foreldre som tror at barna deres alltid har rett, er best i alt, penest+++ er det rart man får en del egoistiske og selvopptatte mennesker der ute. Mange lærere får foreldre som ikke skjønner at barna ikke kan få 4 eller 5 i et fag, når fakta er at barna ikke kan bedre. Ikke alle kan være best i alt, som sport, være super sosial, skole++ Den holdningen at "Mitt barn er best" skader barna til syvende og sist da foreldre krever for mye av de på alle hold...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #31 Skrevet 27. november 2010 Uansett hva dere sier så er mitt barn det aller vakreste, så det så. Og mest sjarmerende og veloppdratt. Ingen over, ingen ved siden. Mitt barn er BEST. Og det er ikke bare jeg som sier dette altså. Alle kommenterer det. Hele tiden. Så det er 100% fakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå