Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Kan du synest at en annens barne er penere en ditt eget?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Har aldri sett barn som er penere enn mine! Kan godt være andre syns det, men jeg syns de er de peneste ungene jeg har sett! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Klarer fint å se at andre barn kan være penere enn mitt. Jeg utviklet ikke selektivt syn etter at jeg ble mamma
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Har sett mange pene ansiktspene barn, men de barna er som regel ikke veldig sjarmerende...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Nå har jeg ikke barn selv enda, men klarer jo absolutt å se at noen barn er mindre pene enn andre....Kanskje det endrer seg når jeg får mitt barn :-D
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Enig i at noen barn er penere enn andre. Jeg synes nok at jenta mi er det peneste barnet jeg vet om. Det hadde jeg sikkert syntes uansett hvordan hun så ut fordi hun er min. Men hun er visst veldig pen etter andres mening også med sine store blå øyne, svarte laaange vipper og sånne perfekt buede mørkebrune øyebryn som vi alle ønsker oss. Jeg jobber i barnehage og jeg har etterhvert oppdaget at selvom jeg nok i starten kan legge merke til at et barn er veldig søtt eller pent så tar det ikke lang tid før jeg ikke tenker over det i det hele tatt lenger. Det hender dessuten veldig ofte at det er et barn som ikke er billedskjønn som sjarmerer meg aller mest. Heldigvis betyt ikke utseende alt her i verden, man kommer nok lenger med å være sympatisk og sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Egentlig ikke. Har mye med personlighet å gjøre, og mine barn kjenner jeg jo best:) Tåler mye mer fra mine egne barn enn andres barn også. Jeg syns første jenta mi er bare såå søt (mørkt hår, brune øyne, litt farge i huden og masse krøller). Andre jenta mi er kanskje ikke like pen, men hun har sånn sjarm at det veier opp for det meste:) Men hun blir søtere og søtere.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Lillesøsteren min var en nydelig baby og et nydelig barn. Har ikke sett maken. Mine jenter er jo selvsagt mine beste godklumper i hele verden, men lillesøster var mye penere.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Håper jeg syns mitt barn er penest, men vet jo ikke. Men det ville vert kjipt om jeg ikke syns det var pent, håper ikke det er mulig da!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Dessverre så er d noen som er mer heldige med utseedne sitt enn andre. Offte så forventer man jo et nydelig barn fra foreldre som er vakre å se på... Men det er ikke alltid det blir slik. Jenta mi er den nydeligste ungen jeg vet om! Hun er herlig, sjarmerende og søt. Det finnes ingenting større i verden for meg. Men jeg ser jo det at noen barn har vært enda heldigere med utseedet sitt. Men sånn er det jo.. vi er alle forskjellige. Men JA, jeg ser og innrømmer at andre barn kan være mer billedskjønne enn mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #12 Skrevet 27. november 2010 Men mange barn som er utrolig søte og heldig med utsene når de er små og så blir de mindre heldig når de blir eldre, har sett mange bilder av venner og nett osv hvor man ser fks at de som er pene i voksen alder var mindre pene som barn mens de som var pene som barn ble mindre pene når de ble voksne.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 Det er jeg helt enig i 19.00! Har sett mange eksempler på d.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #14 Skrevet 27. november 2010 Har jo opplevd å se barn som er mer billedskjønne enn mine barn, men personligheten er faktisk en viktig del av utseendet så jeg synes jo at sjarmen til mine gjør de vakrest i verden. Vanskelig å forklare, men man elsker jo barna sine akkurat som de er, og det gjør de jo vakrest på en måte, selv om man kan se et annet barn som er mer billedskjønn i et blad eller noe. Men jeg mener seriøst at barna mine har tatt det beste fra begge foreldrene sine (som er ganske gjennomsnittlige) og blitt vakrere enn begge sine foreldre
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 Jeg har aldri sett noen som er penere enn gutten min. Vet ikke om det er fordi han faktisk ER så pen, men i mine øyne finnes det ingen vakrere.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #16 Skrevet 27. november 2010 Mange pene barn, men det gjør dem ikke mer sympatiske eller likandes av den grunn. Kan ofte heller være motsatt er min erfaring!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 Selvsagt har jeg sett barn som er penere enn mitt Har en venninne med verdens nydeligste og godeste jente, mer billedskjønn enn mineto
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #18 Skrevet 27. november 2010 Noen mennesker har penere trekk enn andre ja.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. november 2010 #19 Skrevet 27. november 2010 Ja, såklart kan jeg det! Såpass objektiv er jeg da, tross alt hehe!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #20 Skrevet 27. november 2010 Mødre synes sitt eget barn er penest - det er naturgitt for at de skal stelle pent med dem...... Har heldigvis fått et "pent" barn (har fått kommentarer på det hele veien) og er glad for det. Pene mennesker får det lettere i livet. Slik er det dessverre (akkurat som høye folk får det lettere enn lave...)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #21 Skrevet 27. november 2010 Det kan jeg på en måte se, men det er ikke mange som er penere. Likevel spiller det ingen rolle, jeg vil ikke byttet ut utseende til barnet mitt, da ville det ikke vært mitt unike barn. Mitt barn er best!! og faktisk et veldig pent barn
Gjest eelis+kian Skrevet 27. november 2010 #22 Skrevet 27. november 2010 Jeg tror sønnen min er like pen som jeg syns han er, hehe. Nydelig er han nå uansett :-)
Sweet Amber Skrevet 27. november 2010 #23 Skrevet 27. november 2010 Hehe, mine er jo verdens peneste. Ingen tvil om det. Det sier også mammaen min, som er barnahageassistent og da er det så godt som en profesjonell vurdering...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #24 Skrevet 27. november 2010 Ler meg skakk, 21:10. Jeg har selvsagt også fått kommentarer hele veien om hvor pene, søte og vakre barna mine er. ALLE får det, babyer og barn er jo noe av det nydeligste som finnes uansett.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. november 2010 #25 Skrevet 27. november 2010 Nå er vel ikke pent barn noen garanti for å bli pen som voksen dessverre, og at en baby er søt og pen er man vel nærmest programforpliktet til å si, nesten okke som;) Jeg synes jo også at jentene mine er pene såklart, men ser jo samtidig at det finnes dem som er enda penere, rent objektivt sett. Men det spiller jo absolutt ingen trille, mine barn er jo likevel best (uten protest hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå